КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
ІЗ ОСНОВ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ 6 КЛАС
Календарно-тематичне планування складено відповідно до вимог навчальної програми «Основи споживчих знань» для 1-12 класів закладів загальної середньої освіти, затверджена листом МОНУ від 28.12.2007 року №1.4/18-г-2099
ОСНОВИ СПОЖИВЧИХ ЗНАНЬ 6 клас
(36 год., 1 год. На тиждень, із них 1 резервна)
КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Скорегована дата |
Тема 3. Правила споживчої етики |
|||
|
|
Повторення курсу 5 класу Міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття. |
|
|
|
Міжнародні стандарти розмірів одягу та взуття. |
|
|
|
Практична робота «Співвідношення моди та етикету» |
|
|
|
Якість товарів. |
|
|
|
Особливості, переваги і недоліки продажу товарів: у кредит, за каталогами, Інтернет-магазином, поштою, у секунд-хенді. |
|
|
|
Особливості, переваги і недоліки продажу товарів: у кредит, за каталогами, Інтернет-магазином, поштою, у секунд-хенді. |
|
|
|
Практична робота «Як написати лист-скаргу на недоброякісний товар, придбаний в Інтернет-магазині»; |
|
|
|
Спеціальні терміни: гарантійний, придатності, використання. |
|
|
|
Спеціальні терміни: гарантійний, придатності, використання. |
|
|
|
Ділова гра «Споживач і маркетинг» |
|
Тема 4. Морально-етичні норми поведінки споживача |
|||
|
|
Служба побуту. |
|
|
|
Правила побутового обслуговування населення. |
|
|
|
Правила етичної поведінки в установах по бутового обслуговування населення. |
|
|
|
Екскурсія до фотоательє (ательє індивідуального пошиття одягу, перукарні, майстерні з ремонту взуття) |
|
|
|
Договір на отримання послуги. Що повинно бути в ньому? |
|
|
|
Фінансові послуги. Куди вигідніше вкладати гроші? |
|
|
|
Етика поведінки в банку. |
|
|
|
Екскурсія до місцевого відділення банку |
|
|
|
Комунальні послуги. |
|
|
|
Практична робота «Оплата комунальних послуг»; |
|
|
|
Права, обо в’язки та правила користування комунальними послугами. |
|
|
|
Послуги медичних установ. |
|
|
|
Етика поведінки в лікарні та місцях відпочинку |
|
|
|
Чи за хищає Закон України «Про захист прав споживачів» права пасажирів, туристів, клієнтів? |
|
|
|
Чи за хищає Закон України «Про захист прав споживачів» права пасажирів, туристів, клієнтів? |
|
|
|
Ділова гра «Споживач у ролі пасажира, туриста» (етика поведінки пасажира, правила пове дінки на природі, етика пове дінки в банку) |
|
Тема 5. Захист прав споживача |
|||
|
|
Державні органи захисту прав споживача, місцеві органи. |
|
|
|
Державні органи захисту прав споживача, місцеві органи. |
|
|
|
Громадські організації захисту прав споживача. |
|
|
|
Громадські організації захисту прав споживача. |
|
|
|
Правила та причини звернення до суду. |
|
|
|
Правила та причини звернення до суду. |
|
|
|
Моральна шкода. |
|
|
|
Етика та етикет у взаємовідносинах з клієнтом. |
|
|
|
Зустріч з працівниками судової установи; представниками державних органів (місцевого рівня) захисту прав споживача |
|
|
Ділова гра «Поведінка спілкування та мовний етикет споживача» |
|