Томілович Л.О.
Календарне планування складено відповідно діючій типовій освітній програмі (НУШ) для закладів ЗСО під керівництвом Савченко О.Я. з:
Українська мова. Навчання грамоти.
№ |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
113 |
Знову в класі ми всі разом. |
|
1 |
|
114 |
Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
1 |
|
115 |
Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. |
|
1
|
|
116 |
Письмо малої букви г. Написання складів та слів із буквою г. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
1
|
|
117 |
Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі». |
|
1 |
|
118 |
Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із буквою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
119 |
Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів. |
|
1 |
|
120 |
Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з буквою ґ. Складання речень за малюнком. |
|
1 |
|
121 |
Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацювання тексту «На городі». |
|
1 |
|
122 |
Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів. |
|
1 |
|
123 |
Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. |
|
1 |
|
124 |
Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів. |
|
1 |
|
125 |
Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка. |
|
1 |
|
126 |
Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
127 |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хмаринки». Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
128 |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Розвиток зв 'язного мовлення. |
|
1 |
|
129 |
Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка. |
|
1 |
|
130 |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
131 |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацювання вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи. |
|
1 |
|
132 |
Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант. |
|
1 |
|
133 |
Закріплення звукового значення букви «же». Опрацювання текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин». |
|
1 |
|
134 |
Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
135 |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта». |
|
1 |
|
136 |
Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
1 |
|
137 |
Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацювання вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!». |
|
1 |
|
138 |
Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень. |
|
1 |
|
139 |
Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки. |
|
1 |
|
140 |
Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
1 |
|
141 |
Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігрування сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
142 |
Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
143 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Річка Черемош». |
|
1 |
|
144 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
1 |
|
145 |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацювання вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком). |
|
1 |
|
146 |
Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
147 |
Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки. |
|
1 |
|
148 |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. |
|
1 |
|
149 |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Родичі». Розігрування сценки за казкою. |
|
1 |
|
150 |
Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів. |
|
1 |
|
151 |
Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка». |
|
1 |
|
152 |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Доповнення і записування речень. Складання й записування слів. |
|
1 |
|
153 |
Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
154 |
Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту. |
|
1 |
|
155 |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М ’ястківського «Весна». |
|
1 |
|
156 |
Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
1 |
|
157 |
Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вкусив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. _ |
|
1 |
|
158 |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
159 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Вишня» (за К. Михалициною). |
|
1 |
|
160 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та записування слів за групами. |
|
1 |
|
161 |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Опрацювання віршів. |
|
1 |
|
162 |
Письмо малої букви є. Написання складів та слів із буквою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
163 |
Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях вірша А.Качана «Сині дині». Загадки. |
|
1 |
|
164 |
Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту. |
|
1 |
|
165 |
Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали». |
|
1 |
|
166 |
Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
1 |
|
167 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Буруля» (за В. Коваленко). |
|
1 |
|
168 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо. |
|
1 |
|
169 |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуковий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опрацювання віршів. |
|
1 |
|
170 |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. |
|
1 |
|
171 |
Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава». |
|
1 |
|
172 |
Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записування речень. Навчальний диктант. |
|
1 |
|
173 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач) |
|
1 |
|
174 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
175 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
176 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант. |
|
1 |
|
177 |
Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка». |
|
1 |
|
178 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком. |
|
1 |
|
179 |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Читання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок). |
|
1 |
|
180 |
Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант. |
|
1 |
|
181 |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порівняння віршів. Прислів'я. |
|
1 |
|
182 |
Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
183 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною). |
|
1 |
|
184 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
1 |
|
185 |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф». |
|
1 |
|
186 |
Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
187 |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків». |
|
1 |
|
188 |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень. |
|
1 |
|
189 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
190 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
191 |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша А.Зарудного «Дзвіночки». |
|
1 |
|
192 |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень. |
|
1 |
|
193 |
Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опрацювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер» (за Ю. Старостенком). |
|
1 |
|
194 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і записування речень. |
|
1 |
|
195 |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль». |
|
1 |
|
196 |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант. |
|
1 |
|
197 |
Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацювання тексту «Цілющі джерела». |
|
1 |
|
198 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
199 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Дзюдо». Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під диктування. |
|
1 |
|
200 |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю десять пальців я...». Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
201 |
Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
202 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання тексту «Як ми виграли комп'ютер». |
|
1 |
|
203 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. |
|
1 |
|
204 |
Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка». |
|
1 |
|
205 |
Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант. |
|
1 |
|
206 |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігрування сценки за змістом вірша. |
|
1 |
|
207 |
Закріплення вмінь писати великі й малі літери українського алфавіту. Побудова і записування речень. |
|
1 |
|
208 |
Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину. |
|
1 |
|
209 |
Читаю і відгадую. Опрацювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово». |
|
1 |
|
210 |
Речення. Списування текстів, поданих рукописним і друкованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями. |
|
1 |
|
211 |
Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колискова. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півники». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко». |
|
1 |
|
212 |
Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу. |
|
1 |
|
213 |
Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Десять, дев'ять, вісім, сім...». |
|
1 |
|
214 |
Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом. |
|
1 |
|
215 |
Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
216 |
Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення. |
|
1 |
|
217 |
Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка». |
|
1 |
|
218 |
Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
219 |
Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав». |
|
1 |
|
220 |
Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
221 |
Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зими». «У якому місяці?» (за К. Перелісною). |
|
1 |
|
222 |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
1 |
|
223 |
Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Загадка. 3. Мензатюк «Сім днів». |
|
1 |
|
224 |
Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предметів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами. |
|
1 |
|
225 |
Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці». |
|
1 |
|
226 |
Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування. |
|
1 |
|
227 |
Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном). |
|
1 |
|
228 |
Слова – ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак предметів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
229 |
Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся». І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка». |
|
1 |
|
230 |
Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
231 |
Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою. |
|
1 |
|
232 |
Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
1 |
|
233 |
Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я. |
|
1 |
|
234 |
Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами. |
|
1 |
|
235 |
Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка». |
|
1 |
|
236 |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ. |
|
1 |
|
237 |
Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий». |
|
1 |
|
238 |
Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим текстом. |
|
1 |
|
239 |
Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко). |
|
1 |
|
240 |
Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом. |
|
1 |
|
241 |
Читаю про чарівні слова нашої мови. А. Костецький «Буде день веселий». |
|
1 |
|
242 |
Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання. |
|
1 |
|
243 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумок за рік |
|
1 |
|
244 |
Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень. |
|
1 |
|
245 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік. |
|
1 |
|
Математика
№ |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
65 |
Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с. 68). |
|
1 |
|
66 |
Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с. 69). |
|
1 |
|
67 |
Додаємо і віднімаємо числа Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 70). |
|
1 |
|
68 |
Вимірюємо довжини відрізків (с. 71). |
|
1 |
|
69 |
Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 72). |
|
1 |
|
70 |
Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 73). |
|
1 |
|
71 |
Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 74). |
|
1 |
|
72 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с. 75). |
|
1 |
|
73 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків (с. 76). |
|
1 |
|
74 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 77). |
|
1 |
|
75 |
Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с. 78). |
|
1 |
|
76 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 79). |
|
1 |
|
77 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 80). |
|
1 |
|
78 |
Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами (с. 81). |
|
1 |
|
79 |
Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами (с. 82). |
|
1 |
|
80 |
Дізнаємося про складові задачі (с. 83). |
|
1 |
|
81 |
Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком (с. 84). |
|
1 |
|
82 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с. 85). |
|
1 |
|
83 |
Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач (с. 86) |
|
1 |
|
84 |
Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с. 87). |
|
1 |
|
85 |
Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням (с. 88). |
|
1 |
|
86 |
Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с. 89). |
|
1 |
|
87 |
Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимірювання і записування довжин відрізків (с. 90). |
|
1 |
|
88 |
Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо величини. Розв’язування задач (с. 91). |
|
1 |
|
89 |
Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 92). |
|
1 |
|
90 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6„ 7. 8, 9. Доповнення умови задачі запитанням. Розв’язування задач (с. 93). |
|
1 |
|
91 |
Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач (с. 94). |
|
1 |
|
92 |
Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с. 95). |
|
1 |
|
93 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8} 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с. 96). |
|
1 |
|
94 |
Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 97). |
|
1 |
|
95 |
Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с- 98). |
|
1 |
|
96 |
Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 99). |
|
1 |
|
97 |
Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с. 100). |
|
1 |
|
98 |
Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с. 101). |
|
1 |
|
99 |
Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с. 102). |
|
1 |
|
100 |
Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103). |
|
1 |
|
101 |
Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над задачею (с. 104). |
|
1 |
|
102 |
Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с. 105). |
|
1 |
|
103 |
Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с. 106). |
|
1 |
|
104 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 107). |
|
1 |
|
105 |
Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с. 108). |
|
1 |
|
106 |
Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач (с. 109). |
|
1 |
|
107 |
Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с. 110). |
|
1 |
|
108 |
Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с. 111). |
|
1 |
|
109 |
Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел (с. 112). |
|
1 |
|
110 |
Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с. 113). |
|
1 |
|
111 |
Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с. 114). |
|
1 |
|
112 |
Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с. 115). |
|
1 |
|
113 |
Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач (с. 116) |
|
1 |
|
114 |
Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у. таблицю розрядів (с. 117). |
|
1 |
|
115 |
Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с. 118). |
|
1 |
|
116 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами (с. 119). |
|
1 |
|
117 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні Обчислення виразів за схемами (с. 120). |
|
1 |
|
118 |
Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с. 121). |
|
1 |
|
119 |
Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач (с. 122). |
|
1 |
|
120 |
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею (с. 123). |
|
1 |
|
121 |
Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 124). |
|
1 |
|
122 |
Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с. 125). |
|
1 |
|
123 |
Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимірювання довжини (с. 126). |
|
1 |
|
124 |
Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини (с. 127). |
|
1 |
|
125 |
Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач (с. 128). |
|
1 |
|
126 |
Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с. 129). |
|
1 |
|
127 |
Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с. 130). |
|
1 |
|
128 |
Знайомимося із задачами на знаходження невідомого зменшуваного або від’ємника. Обчислення виразів (с. 131). |
|
1 |
|
129 |
Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач (с. 132). |
|
1 |
|
130 |
Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини (с. 133). |
|
1 |
|
131 |
Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами (с. 134). |
|
1 |
|
132 |
Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 135). |
|
1 |
|
133 |
Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 136). |
|
1 |
|
134 |
Дізнаємося про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 137). |
|
1 |
|
135 |
Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником (с. 138) |
|
1 |
|
136 |
Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с. 139). |
|
1 |
|
137 |
Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (с. 140). |
|
1 |
|
138 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с. 141). |
|
1 |
|
139 |
Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене (с. 142). |
|
1 |
|
140 |
Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 143). |
|
1 |
|
Англійська мова
№ |
Тема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Літери і Фонікси |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
|
33 |
Ми маємо чудові іграшки |
Look at my toys! What a beautiful bell!
|
doll, toy, train, plane, bell, ball
|
|
|
1 |
|
|
34 |
Різдвяна ялинка. Кольори |
What is this? — It is a ... Look! It is ...
|
Christmas Tree
|
|
|
1 |
|
|
35 |
Літери Аа, Вb |
This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is ant Annie.
|
letter, sound, ant, bear
|
Aa, ant Annie Bb, bear Bill
|
|
1 |
|
|
36 |
Іграшки. Кольори
|
Her doll is pink. His bike is blue. Come and see!
|
his, her, Ted, kite, bike, bunny, teddy, play |
|
|
1 |
|
|
37 |
Літери Cc, Dd |
Every letter makes a sound. The ‘C’ says [k].
|
|
Cc, cat Carol Dd, dog Danny
|
|
1 |
|
|
38 |
Час для гри. Розважемося? |
I have got Christmas presents. Merry Christmas! Happy New Year!
|
present, Santa, Christmas, card, New Year |
|
|
1 |
|
|
39 |
Story Time |
You’ve got two cars. It’s my car. Stop!
|
toy box
|
|
|
1 |
|
|
40 |
Давайте, поговоримо! Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
1 |
|
|
41 |
З днем народження!
|
It’s my birthday party. I’ve got many friends. I’m happy. Happy Birthday!
|
balloon, birthday, star, candle, cake, party, many, happy
|
|
|
1 |
|
|
42 |
Скільки тобі років? Цифри |
I’m seven. He/She is ten.
|
seven, eight, nine, ten
|
|
|
1 |
|
|
43 |
Літери Ee, Ff, Gg, Hh. |
|
elephant, fox Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
Ee, elephant Emily Ff, fox Fanny Gg, goose Gabriel Hh, horse Holly
|
|
1 |
|
|
44 |
Скільки років твоїм друзям?
|
How old are you? Are you six? How old is he/she?
|
number
|
|
|
1 |
|
|
45 |
Вітання і подарунки |
Come in. |
|
|
|
1 |
|
|
46 |
Літери Ii, Jj, Kk, Ll |
guana, jaguar, kangaroo, lion
|
Ii, iguana Isabel Jj, jaguar Jack Kk, kangaroo Kitty Ll, lion Lou
|
|
|
1 |
|
|
47 |
Розваги на дні народження
|
helicopter, scooter |
|
|
|
1 |
|
|
48 |
Story Time |
helicopter, scooter |
|
|
|
1 |
|
|
49 |
Revision |
|
|
|
|
1 |
|
|
50 |
Моя улюблена їжа |
Yummie! Let’s have a pizza. Pizza, please. And some juice. Mmm. Smelling great! I’m hungry.
|
juice, pudding, pizza, hot dog, hungry
|
|
|
1 |
|
|
51 |
Я маю…… |
I’ve got bread and butter.
|
bread, toast,sandwich, cheese, jam, butter, banana, apple
|
|
|
1 |
|
|
52 |
Літери Mm, Nn, Oo, Pp. |
|
monkey, octopus, nice
|
Mm, monkey Molly Nn, nice Nina Oo, octopus Otto Pp, pig Penny |
|
1 |
|
|
53 |
Меню |
Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa? – Cocoa, please.
|
water, tea, coffee, cocoa, milk, chocolate, ice-cream
|
|
|
1 |
|
|
54 |
Мій сніданок |
I’ve got ... Tap!
|
ham, egg, orange, yogurt
|
|
|
1 |
|
|
55 |
Літери Qq, Rr, Ss, Tt. |
|
queen, snake
|
Qq, queen Quintella Rr, rabbit Rosie Ss, snake Sam Tt, turtle Tina
|
|
1 |
|
|
56 |
Story Time
|
Let’s have breakfast. Jam and butter? - Just butter, please. I don’t know.
|
dad, mum, breakfast
|
|
|
1 |
|
|
57 |
Revision. Розвиток діалогічного мовлення |
|
|
|
|
1 |
|
|
58 |
Я можу грати |
I can... We can...
|
run, jump, hop, fly, swim, climb a tree, ride a bike
|
a [æ] cat, can, Ann...
|
|
1 |
|
|
59 |
Він може, він не може |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
|
1 |
|
|
60 |
Вона може, вона не може |
He/She can ... He/She can’t ...
|
play football, draw, sing
|
|
|
1 |
|
|
61 |
Літери Uu, Vv, Ww, Xx. |
|
umbrella, violet, wolf, wig, ox
|
Uu, uncle Upton Vv, Vicky Ww, wolf Willy Хх, ox Oxford |
|
1 |
|
|
62 |
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
|
1 |
|
|
63 |
Ти можеш …..? — Так, я можу! |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t. |
|
u [ʌ] up, run, jump...
|
|
1 |
|
|
64 |
Літери Yy, Zz |
|
yak, zebra, zoo, ABC
|
Yy, yak Yetta Zz, zebra Zelda o [ɒ] ox, not, dog...
|
|
1 |
|
|
65 |
Почуття. Вміння |
He is not happy. I’m sad. Let’s go to the Zoo!
|
sad, go
|
i [i] six, Liz, swim...
|
|
1 |
|
|
66 |
Візит до зоопарку. Я можу бачити…. |
I can see five monkeys. They are small.
|
they, see, rhino, bee
|
e [e] ten, pet, Ben...
|
|
1 |
|
|
67 |
ABC party |
|
|
|
|
1 |
|
|
68 |
Story Time |
This is my ABC Zoo. I have got many animals in it.
|
chimp, swing
|
|
|
1 |
|
|
69 |
Повторення теми Revision |
|
|
|
|
1 |
|
|
70 |
Повторення вивченого за рік |
|
|
|
|
1 |
|
|
Я досліджую світ
№ |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
49 |
Святковий календар зими. Практична робота. Виготовлення власноруч привітальної листівки. |
|
1 |
|
50 |
Як святкують Новий рік у різних країнах світу. Янголятко – символ Нового року та Різдва. |
|
1 |
|
51 |
Новий рік і Різдво. Як зустрічають зимові свята у твоїй родині. |
|
1 |
|
52 |
Жива і нежива природа взимку. |
|
1 |
|
53 |
Навчальний проект «Як допомогти тваринам взимку» . |
|
1 |
|
54 |
Навчальний проект (продовження) «Щоб пташка голосно співала» Виготовлення годівничок власноруч. |
|
1 |
|
55 |
Навчальний проект (узагальнення матеріалів). |
|
1 |
|
56 |
Зимові розваги. Як дбати про своє здоров’я взимку . |
|
1 |
|
57 |
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження). Як зробити, щоб не боліло горлечко. |
|
1 |
|
58 |
Дбай про своє здоров’я взимку (продовження) Складання пам’ятки «Як слід вдягатися взимку». |
|
1 |
|
59 |
Зміни в природі взимку. Як зимують тварини. |
|
1 |
|
60 |
Сторінка дослідника. Про що розкаже лупа? Виготовлення сніжинки-витинанки. |
|
1 |
|
61 |
Сторінка дослідника. Що розкаже тобі термометр? Що собою уявляє лід? |
|
1 |
|
62 |
Праця людей узимку. Чим займаються люди в селі та у місті. . Як доглядають за свійським та дикими тваринами. |
|
1 |
|
63 |
Людина – от що найцікавіше у світі. Хто така людина? А що називають суспільством? |
|
1 |
|
64 |
Я та інші. Найближчі для тебе люди. Наші рідні під час подорожі у часі. |
|
1 |
|
65 |
Я і моя родина . Практична робота «Моє родовідне дерево». |
|
1 |
|
66 |
Почуття людини, емоції. Складання пам’ятки «Як навчитися стримувати емоції». |
|
1 |
|
67 |
Який буває в мене день. Що впливає на зміни у настрої? |
|
1 |
|
68 |
Моє улюблене заняття. Ми усі різні й неповторні. Складання колажу «Світ наших захоплень». |
|
1 |
|
69 |
Винаходи, які придумали діти. Винаходи людства, які змінили світ. Гра «Ми – винахідники». |
|
1 |
|
70 |
Я тут живу. Конструювання з конструктора «Оселя моєї мрії», «Дитяча кімната моєї мрії». (за вибором учнів) |
|
1 |
|
71 |
Я живу в місті. Які місця називають громадськими? Правила поведінки у громадських місцях. Розв’язування ситуаційних задач та моделювання з власного досвіду, пов’язаних із правилами поведінки у громадських місцях. |
|
1 |
|
72 |
Я живу в селі. Практична робота «Мапа нашого села». |
|
1 |
|
73 |
У музеї. Правила поведінки у музеї. |
|
1 |
|
74 |
Запрошуємо до театру. Моделювання правил поведінки за серією сюжетних зображень. |
|
1 |
|
75 |
У супермаркеті. Складання пам’ятки «Правила поведінки у супермаркеті». |
|
1 |
|
76 |
Дбаю про свою безпеку. Виховний потенціал наших улюблених казок. |
|
1 |
|
77 |
Оглядаю моє житло. Школа самообслуговування. Що мені можна і чого неможна робити у оселі? |
|
1 |
|
78 |
Коли ми самі вдома. Служби допомоги. Небезпечні предмети будинку. |
|
1 |
|
79 |
Коли ґаджет заважає. Моделювання ситуацій за сюжетними зображеннями. Диспут «Ґаджет чи гра?» |
|
1 |
|
80 |
Коли ґаджет заважає (продовження). Основне призначення телефону. |
|
1 |
|
81 |
Які ви вдома. Складання пам’ятки «Щоб сяяла кімната» Які ви вдома. (продовження) Обговорення вірша В.Симоненка. Коло думок «Чому діти скаржаться на рідних?» |
|
1 |
|
82 |
Турбуюся про здоров’я. Корисна та шкідлива їжа. Практична робота «Складання меню для дитини молодшого шкільного віку». |
|
1 |
|
83 |
Турбуюся про здоровя (продовження). Гігієна. Засоби гігієни. Дослідження «Як правильно чистити зубки». |
|
1 |
|
84 |
Як дізнатися, що вже весна. Практична робота «Створюємо «Книжку весни»». |
|
1 |
|
85 |
Сторінка дослідника. Твій город на підвіконні. |
|
1 |
|
86 |
Турботи тварин навесні. Складання розповідей про турботи тварин навесні. |
|
1 |
|
87 |
Свійські тварини навесні. Чим схоже і чим різняться життя диких та свійських тварин навесні. |
|
1 |
|
88 |
Весняні роботи в місті та в селі. Практична робота «Складання плану роботи на тиждень із врахуванням погодних умов». |
|
1 |
|
89 |
Святковий календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка. |
|
1 |
|
90 |
Святковий календар весни (продовж). Мамине свято. Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна привітати маму. |
|
1 |
|
91 |
Як ставитися до інших. Не будь жадібним. Коло думок «Чому не слід випрошувати в інших?» |
|
1 |
|
92 |
Умій дружити. Що таке дружити? Коло вибору для друзів. |
|
1 |
|
93 |
Чемним треба бути скрізь. Чарівні слова відкривають серця. Абетка ввічливості. |
|
1 |
|
94 |
Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком) . Хто такий громадянин, європеєць, житель Землі? |
|
1 |
|
95 |
Державні символи –прапор, герб, гімн. Де можна побачити Державний Прапор України? Де можна побачити Державний Герб України? Де можна почути Державний Гімн України? |
|
1 |
|
96 |
Я маю право на права . У світовій Книзі прав дитини зазначено, що… (обговорення сутності піктограм). |
|
1 |
|
97 |
Я маю право на права (продовження) Про порушення прав дитини сторінками улюблених казок. Складання пам’ятки « Правила поводження із незнайомцями». |
|
1 |
|
98 |
Про акуратність. П’ять кроків до акуратності. Конкурс «Найохайніший портфель класу»/ «Найохайніша парта класу» Конкурс «Зошити всміхаються» (за вибором вчителя). |
|
1 |
|
99 |
Зустрічаємо літо. Практична робота «Створюємо «Книжку літа»». Як зберегти здоров’я влітку. |
|
1 |
|
100 |
Сторінка дослідника. Як у домашніх умовах можна отримати веселку? |
|
1 |
|
101 |
Тварини улітку. Як доглядають за свійськими тваринами улітку. |
|
1 |
|
102 |
Праця людей улітку. Практична робота «План роботи на тиждень з урахуванням погодних умов». |
|
1 |
|
103 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
1 |
|
104 |
Ми всі різні, в світ у нас - один на всіх. Усі ми різні, - і цим одне одному дуже цікаві. |
|
1 |
|
105 |
Підсумковий урок за семестр, рік. |
|
1 |
|
Музичне мистецтво
№ |
Зміст уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
17 |
Мандри країною мистецтв. Музика вокальна та інструментальна. Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному виконанні. Ф.Мендельсон «Танець клоунів» із сюїти «Сон літньої ночі»- слухання. Українська народна пісня «Два півники» в ролях – розучування. |
|
1 |
|
18 |
Зустріч із театром. Театр. Актори. М.Равель Балет «Дитя та чари» (відеофрагмент). Українська народна пісня «Два півники» в ролях – прод. розучування. |
|
1 |
|
19 |
Чарівники балету. Балет. Танець. П.Чайковський, балет «Лускунчик». Вальс сніжинок - слухання. Я.Степовий «Сніжинки»-розучування. |
|
1 |
|
20 |
Балет-казка. Оркестр. Б.Павловський Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) , м\ф «Білосніжка і семеро гномів», поспівка «Гноми», Гра «Оркестр». Я.Степовий «Сніжинки»- прод.розучування. |
|
1 |
|
21 |
Великий мандрівник на оперній сцені. Опера. Арія. Г.Гриневич, опера-казка «Плескачик», арії героїв опери- слухання. Я.Степовий «Сніжинки»- виконання. Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - розучування. |
|
1 |
|
22 |
Веселий мандрівник у театрі та кіно. Хор. Ансамбль. Казка про колобка. О.Шевченко м\ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей». Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - прод. розучування. |
|
1 |
|
23 |
Казкові розповіді. Темп. М.Сільванський. Музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти-теми Івасика-Телесика, Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів) Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - виконання. А.Олейнікова «Пролісок»- розучування. |
|
1 |
|
24 |
Казкові розповіді. Регістр. М.Чембержі Казка про синій пролісок, м\ф «Квіти дружби» із серії «Тітоньки Сови» А.Олейнікова «Пролісок»- прод. розучування. |
|
1 |
|
25 |
Краса і здоров’я . Хор. Соліст. Ф.Шуберт Вечірня серенада, Ж.Бізе Марш Тореадора з опери «Кармен», м\ф «Крижане серце» (фрагмент з фігурним катанням), А.Олейнікова «Пролісок»-виконання. М.Катричко «Писанка»- розучування. |
|
1 |
|
26 |
Великодні дива. Музична фраза. Писанки.Традиції святкування Великодня. М.Катричко «Писанка»- прод.розучування. |
|
1 |
|
27 |
Народна творчість. Народна музика. Колискова (обр.А.Авдієвського), Я.Степовий. Колискова. М.Катричко «Писанка»- викон. Українська народна пісня «Сонечко» обр. В.Барвінського- слух. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко»- розучування. |
|
1 |
|
28 |
Народні інструменти та іграшки. Гра на волинці (дуді), Й.С. Бах «Волинка»- слух. Українські народні інструменти. «Вийди, вийди, сонечко»- прод. розучування. |
|
1 |
|
29 |
Митці-професіонали . Композитор. Виконавець. К.Стеценко Опера-казка «Лисичка, Котик і Півник» (пісні Котика, Півника, Лисички)- слух. «Вийди, вийди, сонечко»- викон. А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» - розуч. |
|
1 |
|
30 |
Створюємо красу. Диригент. Гра «Оркестр», М.Лисенко Хор «А вже весна» з опери «Зима і весна»- слух. А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -прод. розуч. |
|
1 |
|
31 |
До вершин майстерності. К.Дебюссі. Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу), Н.Нижанківський «Івасько грає на чельо»- слух., А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -виконання. П.Попатенко «Урок» - розучування. |
|
1 |
|
32 |
До вершин майстерності. А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -виконання. П.Попатенко «Урок» - розучування. |
|
1 |
|
33 |
Мистецька подорож до Європи. Полонез. Ф.Шопен «Полонез», Італійська народна пісня «Санта Лючія» - слух., Т.Вернер «Танок маленьких каченят»- викон., П.Попатенко «Урок» - прод.розучування |
|
1 |
|
34 |
Мистецька подорож до Європи. Полонез. Ф.Шопен «Полонез», Т.Вернер «Танок маленьких каченят»- викон., П.Попатенко «Урок» - прод.розучування |
|
1 |
|
35 |
Підсумковий урок.
|
|
1 |
|
Образотворче мистецтво
№ |
Тема уроку |
Зміст уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
17 |
Мандри країною мистецтв Цирк. Циркова афіша.
|
СОМ: Ю.Мацик “Голубий слон”. ХТД: «Слоник на цирковій арені»(олівці, фломастери). |
|
1 |
|
18 |
Зустріч із театром Ляльковий театр. Театральна лялька. Ескіз. |
СОМ: світлини: Київський театр ляльок, скульптури казкових героїв. ХТД: ескіз ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник» (фломастери, олівці). Гра «Ляльковий театр. |
|
1 |
|
19 |
Чарівники балету. Балет, театральний костюм. Ескіз (повторення). |
СОМ Л. Афремов. Балерина ХТД: малювання ескізів костюмів для виконавців балету (фломастери, олівці). |
|
1 |
|
20 |
Балет-казка Грим. Теплі та холодні кольори (повторення).
|
СОМ фрагменти з балетної вистави, зразки гриму. ХТД: «Веселі гноми» (фломастери чи акварель). Варіант 1 - перетворюємо вивчені літери. Варіант 2 –перетворюємо кольорові плями. |
|
1 |
|
21 |
Великий мандрівник на оперній сцені Декорації. Розміщення зображення (ближче - далі). |
СОМ: світлина декорації до лялькової вистави «Колобок». ХТД: створити декорацію до опери-казки «Плескачик» (аплікація з кольорового паперу). |
|
1 |
|
22 |
Веселий мандрівник у театрі та кіно Ляльковий театр. Актори-ляльководи.
|
СОМ:світлини театральних ляльок. ХТД: ліплення з пластиліну одного з персонажів казки «Плескачик». Гра-вигадка: придумати іншу кінцівку казки про колобка. |
|
1 |
|
23 |
Казкові розповіді Мультфільми лялькові та мальовані.
|
СОМ: кадри з мультфільмів. Фонтан «Івасик-Телесик» у Львов.; СКМ: М/ф «Потяг у казку» із серії «З любов’ю до дітей». ХТД: намалювати або виліпити одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (художні матеріали за вибором). |
|
1 |
|
24 |
Казкові розповіді. Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше. |
СОМ: М. Глущенко. Рожева весна ХТД: зображення пролісків на тонованому папері (гуаш). |
|
1 |
|
25 |
Краса і здоров’я Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори(повторення). |
СОМ: П. Сезанн. Натюрморт з драпіруванням, глечиком і вазою для фруктів; К. Білокур. Натюрморт «Квіти, яблука, помідори». ХТД: створення композицій із овочів. |
|
1 |
|
26 |
Великодні свята Писанки. Прадавні візерунки.
|
СОМ: Ю.Мацик. Чия писанка. ХТД: Варіант 1.Крашанка (аплікація з кольорового паперу) Варіант 2.Писанка. Ескіз(фломастери, олівці). |
|
1 |
|
27 |
Народна творчість. Народна творчість. Вишиванка. Орнамент.
|
СОМ:світлини зразків творів декоративно-ужиткового мистецтва ХТД: створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш). |
|
1 |
|
28 |
Народні інструменти та іграшки Народна іграшка.
|
СОМ:світлини народних іграшок |
|
1 |
|
29 |
Митці-професіонали Художні професії: художник, скульптор.
|
СОМ: світлини скульптурних зображень котів. ХТД: ліплення котика (пластилін або солоне тісто). |
|
1 |
|
30 |
Створюємо красу. Розбіл кольору( повторення).
|
СОМ: О.Шупляк. Яблуні цвітуть. ХТД: зображення квітучої гілки яблуні на (акварель, гуаш, тонований папір). |
|
1 |
|
31 |
До вершин майстерності Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв. |
Порівняння зображень: реальне - вигадане.
СОМ: В. Глущенко. Півень у квітах. |
|
1 |
|
32 |
Мистецька подорож до Європи Знайомство з мистецтвом різних країн.Сувенір.
|
СОМ: світлини сувенірів різних країн Європи. ХТД: Варіант 1. Коробка для сувеніру (моделювання). Варіант 2. Колективна робота «Український сувенір». |
|
1 |
|
33. |
Перевір себе |
Завдання Лясольки та Барвика |
|
1 |
|
Скорочення:
СОМ - сприймання образотворчого мистецтва;
СКМ – сприймання кіномистецтва; ХТД - художньо-творча діяльність.
Дизайн і технології
№ |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
17 |
Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення з пластиліну |
|
1 |
|
18 |
Леопард і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу. |
|
1 |
|
19 |
Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під |
|
1 |
|
20 |
Сідаємо на велосипед. Робота з папером. Згинання і складання |
|
1 |
|
21 |
Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових |
|
1 |
|
22 |
«Мчать машини по дорозі…» Аплікація з паперу. Послідовність |
|
1 |
|
23 |
Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність |
|
1 |
|
24 |
Будильник – кошенятко. Робота з папером. Виготовлення |
|
1 |
|
25 |
Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування |
|
1 |
|
26 |
Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої |
|
1 |
|
27 |
Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну |
|
1 |
|
28 |
Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за |
|
1 |
|
29 |
З Днем народження, динозаврику! Робота з папером. Послідовність |
|
1 |
|
30 |
Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час |
|
1 |
|
31 |
Листівка для тата. Згинання і складання паперу. Оздоблення |
|
1 |
|
32 |
Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної |
|
1 |
|
33 |
На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за |
|
1 |
|
34 |
Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік. |
|
1 |
|
35 |
Підсумок за рік. |
|
1 |
|
Фізична культура
№ |
Тема уроку |
Дата |
К-ть год |
Примітка |
49 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора». |
|
1 |
|
50 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора». |
|
1 |
|
51 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
1 |
|
52 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Літає – не літає». |
|
1 |
|
53 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Літає – не літає». |
|
1 |
|
54 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
1 |
|
55 |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра. |
|
1 |
|
56 |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись. Рухлива гра. |
|
1 |
|
57 |
Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра. |
|
1 |
|
58 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків». |
|
1 |
|
59 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків». |
|
1 |
|
60 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Літає – не літає». |
|
1 |
|
61 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки». |
|
1 |
|
62 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки». |
|
1 |
|
63 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». |
|
1 |
|
64 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу». |
|
1 |
|
65 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів». |
|
1 |
|
66 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів». |
|
1 |
|
67 |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг». |
|
1 |
|
68 |
Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг». |
|
1 |
|
69 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
1 |
|
70 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів». |
|
1 |
|
71 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?». |
|
1 |
|
72 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?». |
|
1 |
|
73 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком у кроці, зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра «Гарячий м’яч ». |
|
1 |
|
74 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Гарячий м’яч ». |
|
1 |
|
75 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Вовк у канаві ». |
|
1 |
|
76 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Вовк у канаві ». |
|
1 |
|
77 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу. Рухлива гра «Приборкувач м’яча». |
|
1 |
|
78 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах». |
|
1 |
|
79 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах». |
|
1 |
|
80 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
81 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
82 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
83 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
84 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
85 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
86 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )». |
|
1 |
|
87 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )». |
|
1 |
|
88 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі». |
|
1 |
|
89 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі». |
|
1 |
|
90 |
Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі». |
|
1 |
|
91 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
92 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
93 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
94 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри. |
|
1 |
|
95 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
|
1 |
|
96 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
|
1 |
|
97 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль». |
|
1 |
|
98 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер». |
|
1 |
|
99 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер». |
|
1 |
|
100 |
Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер». |
|
1 |
|
101 |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
|
1 |
|
102 |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
|
1 |
|
103 |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
|
1 |
|
104 |
Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи. Рухливі народні ігри та естафети. |
|
1 |
|
105 |
Підсумок за рік. |
|
1 |
|