Калентдарне планування

Про матеріал
Календарно-тематичне планування за програмою О. Я. Савченко за другий семестр з усіх предметів Нової УкраЇнської Школи.
Перегляд файлу

F:\календарні\flowers_ornament_006.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                

                                             Томілович Л.О.

 

 

 

 

Календарне планування складено відповідно діючій типовій освітній програмі (НУШ) для закладів ЗСО під керівництвом Савченко О.Я. з:

  • Української мови
  • Математики
  • Англійської мови
  • Музичного мистецтва
  • Образотворчого мистецтва
  • Я досліджую світ
  • Дизайну і технологій
  • Фізичної культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова. Навчання грамоти.

 

Тема уроку

 Дата

К-ть год

Примітка

113

Знову в класі ми всі разом.

 

1

 

114

Безвідривне поєднання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

 

1

 

115

Звуки [г], [г'], позначення їх буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту.

 

1

 

 

116

Письмо малої букви г. Написання складів та слів із бук­вою г. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

1

 

 

117

Закріплення звукового значення букви «ге». Читання слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Конкурс у класі».

 

1

 

118

Письмо великої букви Г. Написання складів, слів із бук­вою Г. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

119

Звук [ґ], позначення його буквою «ґе». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Скоромовки. Виразне читання віршів.

 

1

 

120

Письмо малої букви ґ. Написання складів та слів з бук­вою ґ. Складання речень за малюнком.

 

1

 

121

Закріплення звукових значень букв «ге», «ґе». Опрацю­вання тексту «На городі».

 

1

 

122

Письмо великої букви Ґ. Підготовчі графічні вправи. На­писання складів та слів.

 

1

 

123

Буква «знак м'якшення» (ь), позначення нею на письмі м'якості приголосних. Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи.

 

1

 

124

Письмо букви ь окремо та у поєднанні з іншими літерами. Написання буквосполучень, слів.

 

1

 

125

Закріплення букви «знак м'якшення». Буквосполучення ьо. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту, добір до нього заголовка.

 

1

 

126

Повторення правил з'єднання вивчених букв. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

1

 

127

Звук [х], позначення його буквою «ха». Читання слів. Звуковий аналіз слів. Опрацювання тексту «Казкові хма­ринки». Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

128

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і запису­вання слів. Розвиток зв 'язного мовлення.

 

1

 

129

Закріплення звукового значення букви «ха». Опрацювання тексту «Христинка» (за А. Свашенко). Скоромовка.

 

1

 

130

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

131

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів і слів. Скоромовка. Опрацюван­ня вірша М. Воробйова «Сто дібров». Мовні вправи.

 

1

 

132

Письмо малої букви ж. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. Навчальний диктант.

 

1

 

133

Закріплення звукового значення букви «же». Опрацюван­ня текстів «Великі жуки», «Пізнавай хижих тварин».

 

1

 

134

Письмо великої букви Ж. Написання складів. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

1

 

135

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Читання слів, речень. Опрацювання тексту «Пошта».

 

1

 

136

Письмо малої букви ш. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

1

 

137

Закріплення звукового значення букви «ша». Опрацюван­ня вірша «На березі береза» (за А. Качаном) і тексту «Привіт, Сашку!».

 

1

 

138

Письмо великої букви Ш. Написання буквосполучень, слів та речень.

 

1

 

139

Звук [ч], позначення його буквою «че». Читання складів, слів. Звуковий аналіз слів. Словниково-логічні вправи. Скоромовки.

 

1

 

140

Письмо малої букви ч. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

1

 

141

Закріплення звукового значення букви «че». Опрацювання тексту «Наш веселий клас» (за М. Чумарною). Розігруван­ня сценки за віршем. Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

142

Письмо великої букви Ч, складів та слів із нею. Порівняння написання букв Ч та У. Списування речень, поданих друко­ваним шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

143

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Річка Черемош».

 

1

 

144

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

1

 

145

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуковий ана­ліз слів. Читання складів, слів. Мовні вправи. Опрацюван­ня вірша «Порожній козуб» (за В. Лучуком).

 

1

 

146

Письмо малої букви ц. Письмо складів та слів із буквою ц. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

147

Закріплення звукових значень букви «це». Опрацювання вірша «Скільки олівців?». Загадки.

 

1

 

148

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень.

 

1

 

149

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позна­чення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього при­голосного. Звуковий аналіз слів. Опрацювання казки «Ро­дичі». Розігрування сценки за казкою.

 

1

 

150

Письмо малої букви я. Написання буквосполучень, слів. Звуковий аналіз слів.

 

1

 

151

Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попередньо­го приголосного. Мовно-логічні вправи. Опрацювання віршів Л. Цілик «Сонечко», Г. Манів «Сонечкова донечка».

 

1

 

152

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Допов­нення і записування речень. Складання й записування слів.

 

1

 

153

Мовно-логічні вправи. Звуко-буквений аналіз слів з буквою я. Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

154

Написання вивчених букв. Списування з друкованого тексту.

 

1

 

155

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Поз­начення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Читання складів, слів. Опрацювання вірша А. М ястківського «Весна».‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

 

1

 

156

Письмо малої букви ю. Написання буквосполучень, слів та речень. Словниковий диктант.

 

1

 

157

Закріплення звукових значень букви «ю». Загадка (А. Свашенко). Опрацювання вірша «Хто Юрасика вку­сив?» (за Г. Демченко). Робота з дитячою книжкою. _

 

1

 

158

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написан­ня речень. Письмо під диктування. Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

159

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Вишня» (за К. Михалициною).

 

1

 

160

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ та запису­вання слів за групами.

 

1

 

161

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позна­чення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього при­голосного. Опрацювання віршів.

 

1

 

162

Письмо малої букви є. Написання складів та слів із бук­вою є. Списування тексту, поданого друкованим шрифтом.

 

1

 

163

Буква «є». Звуко-буквений аналіз слів з буквою «є». Читання в ролях  вірша А.Качана «Сині дині». Загадки.

 

1

 

164

Закріплення письма малої букви є. Списування з друкованого тексту.

 

1

 

165

Закріплення звукових значень букви «є». Звуковий аналіз слів. Скоромовка. Опрацювання казки «Як білка і заєць одне одного не впізнали».

 

1

 

166

Письмо великої букви Є. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

1

 

167

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Буруля» (за В. Коваленко).

 

1

 

168

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Коментоване письмо.

 

1

 

169

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко­вий аналіз слів. Читання слів. Словникові вправи. Опра­цювання віршів.

 

1

 

170

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв.

 

1

 

171

Закріплення звукового значення букви «ї». Опрацювання тексту «Українська держава».

 

1

 

172

Письмо великої букви Ї, складів та слів із нею. Записуван­ня речень. Навчальний диктант.

 

1

 

173

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання віршів «Я — українка» (за О. Василенко), «Прапор нашої країни» (за Г. Чубач)

 

1

 

174

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

175

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацювання оповідання «Київ». Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

176

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Поділ слів на склади. Пояснювальний диктант.

 

1

 

177

Закріплення звукового значення вивчених букв. Розповідь про Тараса Шевченка та Лесю Українку. Опрацювання текстів «Тарас Григорович Шевченко», «Леся Українка».

 

1

 

178

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова речень за малюнком.

 

1

 

179

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Чи­тання складів, слів. Опрацювання віршів К. Перелісної «Дощик», «Різнокольоровий дощик» (за В. Полинок).

 

1

 

180

Письмо малої букви щ. Написання складів, слів та речень. Словниковий диктант.

 

1

 

181

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацюван­ня оповідання В. Сухомлинського «Яке щастя?». Порів­няння віршів. Прислів'я.

 

1

 

182

Письмо великої букви Щ. Написання буквосполучень, слів та речень. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

183

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Удома краще» (за Т. Волгіною).

 

1

 

184

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

1

 

185

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Читання складів, слів. Опрацювання вірша Л. Кондрашенко «Жираф».

 

1

 

186

Письмо малої букви ф. Написання буквосполучень, слів. Списування слів, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

187

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацюван­ня вірша за В. Кравчуком і тексту «Виставка малюнків».

 

1

 

188

Письмо великої букви Ф, буквосполучень та слів із нею. Складання й записування речень.

 

1

 

189

Закріплення звукових значень вивчених букв. Словникові вправи. Скоромовки. Опрацювання тексту «Фунікулер у Києві». Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

190

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування ре­чень, поданих друкованим шрифтом. Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

191

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша

А.Зарудного «Дзвіночки».

 

1

 

192

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Побудова і записування речень.

 

1

 

193

Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз ']. Опра­цювання вірша Грицька Бойка «Горобець» та оповідання «Лісовий майстер»

(за Ю. Старостенком).

 

1

 

194

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Побудова і запи­сування речень.

 

1

 

195

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відп­рацювання злитої вимови звука [дж].  Звуковий аналіз слів. Опрацювання вірша Н. Забіїи «Джміль».

 

1

 

196

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Побудова і записування речень. Словниковий диктант.

 

1

 

197

Закріплення звука [дж], буквосполучення «дж». Опрацю­вання тексту «Цілющі джерела».

 

1

 

198

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

199

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня тексту «Дзюдо». Закріплення вмінь писати вивчені букви. Письмо під дик­тування.

 

1

 

200

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання тексту Д. Чередниченка «П'ятеро» і вірша Н. Гуркіної «Маю де­сять пальців я...». Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

201

Написання складів та слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. Розвиток зв'язного мов­лення.

 

1

 

202

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацю­вання тексту «Як ми виграли комп'ютер».

 

1

 

203

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 

1

 

204

Закріплення звукових значень вивчених букв. Опрацюван­ня віршів М.Хоросницької «Я навчився вже читати...», В. Зорик «Книжка».

 

1

 

205

Закріплення вмінь писати вивчені букви. Написання буквосполучень та речень. Вибірковий диктант.

 

1

 

206

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Опрацювання вірша Б. Заходера «Буква «Я»». Розігруван­ня сценки за змістом вірша.

 

1

 

207

Закріплення вмінь писати великі й малі літери українсько­го алфавіту. Побудова і записування речень.

 

1

 

208

Читаю і відгадую загадки. Загадки П. Ребро, Л. Вознюк, М. Пономаренко). Загадки (Складання загадки про тварину.

 

1

 

209

Читаю і відгадую. Опра­цювання текстів «У лісовій школі», «Солодке слово».

 

1

 

210

Речення. Списування текстів, поданих рукописним і дру­кованим шрифтом. Робота з деформованими реченнями.

 

1

 

211

Читаю і слухаю дитячі пісні. Українська народна колиско­ва. Дитячі народні пісні «Зайчику, зайчику...», «Два півни­ки». Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко».

 

1

 

212

Вчимося відповідати на запитання. Складаємо речення. Складання розповіді про школу.

 

1

 

213

Читаю лічилки. Л. Вознюк «Раз метелик, два жучок..». О. Сенатович «Місяць жмурить...». С.Шаповалов «Де­сять, дев'ять, вісім, сім...».

 

1

 

214

Доповнення незавершених речень. Складання розповіді про своє місто (село) за поданим планом.

 

1

 

215

Читаю українську народну казку. «Рукавичка» (українська народна казка). Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

216

Звуки мовлення. Букви. Алфавітні назви букв. Закріплення вмінь писати букви алфавіту. Розвиток зв 'явного мовлення.

 

1

 

217

Читаю українську народну казку. Розігрування епізодів української народної казки «Рукавичка».

 

1

 

218

Голосні звуки. Звуковий аналіз слів. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

1

 

219

Читаю авторську казку. О. Зубер «Як заєць сон шукав».

 

1

 

220

Приголосні звуки. Звуковий аналіз слів. Удосконалення вимови окремих звуків. Списування тексту, поданого руко­писним шрифтом.

 

1

 

221

Читаю вірші про пори року. Ф. Петров «Від зими і до зи­ми». «У якому місяці?» (за К. Перелісною).

 

1

 

222

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

1

 

223

Читаю про дні тижня. С. Жупанин «Хто молодець?». Зага­дка. 3. Мензатюк «Сім днів».

 

1

 

224

Слова – назви предметів. Розрізнення слів – назв предме­тів за питаннями хто? що? Розподіл предметів за групами.

 

1

 

225

Читаю про кольори у природі. А. Музичук «Якого кольору промінці». Є. Гуменко «Олівці».

 

1

 

226

Поділ слів на склади. Виконання мовних вправ. Вибіркове списування.

 

1

 

227

Читаю про кольори у природі . «Розмова кольорів» (за М. Стояном).

 

1

 

228

Слова –  ознаки предметів. Розрізнення слів – ознак пред­метів за питаннями який? яка? яке? Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

1

 

229

 Читаю про родину. Л. Вознюк «Татко і матуся».

І. Кульська «Старший брат». О. Полянська «Старша сестричка».

 

1

 

230

Слова– назви дії предметів. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

1

 

231

Читаю оповідання про дітей. Н. Вернигора «Моє місто». «Несправжня вулиця» (за О. Кротюк). Робота з дитячою книжкою.

 

1

 

232

Розпізнавання слів, які відповідають на питання скільки? Вправляння у читанні числових виразів. Розвиток зв'язного мовлення.

 

1

 

233

Читаю про дружбу і друзів. П. Воронько «Друзяки». «Бігла білка (за Л. Савчук). Прислів'я.

 

1

 

234

Службові слова. Побудова і записування речень зі службовими словами.

 

1

 

235

Читаю про дитячі ігри. Л. Дяченко «М'ячик-пустунець». Е. Саталкіна «Лічилочка».

 

1

 

236

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. Виконання мовних вправ.

 

1

 

237

Читаю про користь спорту. Грщько Бойко «Гантелі». Т. Коломієць «Ми зі спортом дружимо». О. Коротюк «Найдужчий».

 

1

 

238

Слова, близькі за значенням. Робота з деформованим тек­стом.

 

1

 

239

Читаю про домашніх тварин. «Передумала» (за О. Кротюк). «Гарно всім» (за Н. Марченко).

 

1

 

240

Слова, протилежні за значенням. Виконання мовних вправ. Списування тексту, поданого рукописним шрифтом.

 

1

 

241

Читаю про чарівні слова нашої мови.

А. Костецький «Бу­де день веселий».

 

1

 

242

Канікули! А. Костецький «Канікули». Вправи для розвитку навички читання.

 

1

 

243

Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумок за рік

 

1

 

244

Розділові знаки наприкінці речення. Побудова, правильне інтонування і записування речень.

 

1

 

245

Узагальнення і систематизація знань учнів. Вправи для розвитку навички читання. Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.

 

1

 

 

 

 

 

Математика

Тема уроку

Дата

К-ть год

Примітка

65

Відкриваємо правило знаходження невідомого доданка (с. 68).

 

1

 

66

Називаємо компоненти та результат дії віднімання. Складання рівностей за малюнками (с. 69).

 

1

 

67

Додаємо і віднімаємо числа Обчислення значення виразів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 70).

 

1

 

68

Вимірюємо довжини відрізків (с. 71).

 

1

 

69

Будуємо відрізки. Вимірювання довжини відрізків лінійкою. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 72).

 

1

 

70

Вивчаємо вирази на дві дії. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 73).

 

1

 

71

Додаємо і віднімаємо число 3. Обчислення значення вира­зів двома способами. Підготовчі вправи до розв’язування задач, (с. 74).

 

1

 

72

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 3. Обчислення виразів ланцюжком (с. 75).

 

1

 

73

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Порівняння чисел. Вимірювання довжини відрізків (с. 76).

 

1

 

74

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3. Складання і обчислення виразів за схемами. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 77).

 

1

 

75

Готуємося до вивчення задач. Обчислення виразів на дві дії (с. 78).

 

1

 

76

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 79).

 

1

 

77

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач (с. 80).

 

1

 

78

Додаємо і віднімаємо число 4. Підготовчі вправи до розв’язування задач. Складання рівностей за схемами (с. 81).

 

1

 

79

Знайомимося із задачею. Обчислення виразів різними способами (с. 82).

 

1

 

80

Дізнаємося про складові задачі (с. 83).

 

1

 

81

Досліджуємо задачі. Порівняння задач. Складання задачі за малюнком (с. 84).

 

1

 

82

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 4. Обчислення виразів (с. 85).

 

1

 

83

Додаємо і віднімаємо числа 0, 1, 2, 3, 4. Розв’язування задач (с. 86)

 

1

 

84

Відкриваємо спосіб додавання і віднімання числа 5. Скла­дання рівностей за схемами. Розв’язування задач   (с. 87).

 

1

 

85

Додаємо і віднімаємо число 5. Обчислення виразів зручним способом. Доповнення умови задачі запитанням  (с. 88).

 

1

 

86

Досліджуємо таблиці додавання і віднімання числа 5. Обчислення виразів (с. 89).

 

1

 

87

Вчимося виконувати арифметичні дії з величинами. Вимі­рювання і записування довжин відрізків (с. 90).

 

1

 

88

Додаємо і віднімаємо числа частинами. Порівнюємо вели­чини. Розв’язування задач (с. 91).

 

1

 

89

Досліджуємо таблиці додавання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 92).

 

1

 

90

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6„ 7. 8, 9. Допов­нення умови задачі запитанням. Розв’язування задач (с. 93).

 

1

 

91

Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9. Повторення складу чисел. Розв’язування задач                      (с. 94).

 

1

 

92

Складаємо короткий запис задачі. Визначення довжини ламаної лінії (с. 95).

 

1

 

93

Віднімаємо числа 6, 7, 8} 9. Сума зручних доданків. Творча робота над задачею (с. 96).

 

1

 

94

Віднімаємо числа 6, 7, 8, 9. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 97).

 

1

 

95

Складаємо короткий запис задачі. Розв’язування задач (с- 98).

 

1

 

96

Знаходимо невідомі зменшуване і від’ємник. Взаємозв’язок між діями додавання і віднімання. Розв’язування задач (с. 99).

 

1

 

97

Віднімаємо числа другої п’ятірки. Обчислення виразів. Творча робота над задачею (с. 100).

 

1

 

98

Порівнюємо число і математичний вираз. Розв’язування і порівняння задач (с. 101).

 

1

 

99

Досліджуємо таблиці віднімання чисел другої п’ятірки. Обчислення виразів. Порівняння виразу і числа (с. 102).

 

1

 

100

Порівнюємо число і математичний вираз. Складання і розв’язування задач за коротким записом (с. 103).

 

1

 

101

Порівнюємо математичні вирази. Творча робота над зада­чею (с. 104).

 

1

 

102

Вимірюємо масу предметів. Кілограм (с. 105).

 

1

 

103

Вимірюємо місткості посудин. Літр. Розв’язування задач (с. 106).

 

1

 

104

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 107).

 

1

 

105

Записуємо задачу коротко. Підбір опорної схеми до задачі (с. 108).

 

1

 

106

Досліджуємо властивості величин. Ціле і частина. Визначення довжини ламаної. Розв’язування задач                            (с. 109).

 

1

 

107

Досліджуємо лічильну одиницю «десяток». Лічба десятками. Сотня (с. 110).

 

1

 

108

Порівнюємо, додаємо і віднімаємо десятки. Робота з математичними матеріалами (с. 111).

 

1

 

109

Одержуємо круглі числа. Додаємо і віднімаємо круглі числа. Порівняння чисел (с. 112).

 

1

 

110

Досліджуємо одиницю вимірювання довжини «дециметр». Вимірювання довжин відрізків. Перетворення оди­ниць вимірювання довжини      (с. 113).

 

1

 

111

Утворюємо числа другого десятка. Одноцифрові і двоцифрові числа (с. 114).

 

1

 

112

Записуємо числа другого десятка. Читання і записування чисел у таблицю розрядів (с. 115).

 

1

 

113

Записуємо числа другого десятка. Розв’язування задач (с. 116)

 

1

 

114

Записуємо числа першої сотні. Обчислення ланцюжка дій. Читання і записування чисел у. таблицю розрядів   (с. 117).

 

1

 

115

Порівнюємо числа в межах 100. Порівняння чисел за числовим променем (с. 118).

 

1

 

116

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка. Робота з математичними матеріалами (с. 119).

 

1

 

117

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні Обчислення виразів за схемами (с. 120).

 

1

 

118

Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні. Творча робота над задачею (с. 121).

 

1

 

119

Додаємо і віднімаємо число 1. Складене іменоване число. Визначення довжини відрізків. Розв’язування задач (с. 122).

 

1

 

120

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації. Сума розрядних доданків. Творча робота над задачею (с. 123).

 

1

 

121

Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні. Обчислення виразів. Розв’язування задач                    (с. 124).

 

1

 

122

Додаємо і віднімаємо одноцифрове число. Обчислення виразів (с. 125).

 

1

 

123

Додаємо і віднімаємо числа. Перетворення одиниць вимі­рювання довжини (с. 126).

 

1

 

124

Додаємо і віднімаємо числа. Побудова відрізків заданої довжини (с. 127).

 

1

 

125

Додаємо і віднімаємо числа. Розв’язування задач                   (с. 128).

 

1

 

126

Досліджуємо задачі. Обчислення виразів. Дії з іменовани­ми числами (с. 129).

 

1

 

127

Знаходимо невідомий від’ємник і зменшуване. Розв’язування і складання задач (с. 130).

 

1

 

128

Знайомимося із задачами на знаходження невідомого змен­шуваного або від’ємника. Обчислення виразів    (с. 131).

 

1

 

129

Розв’язуємо задачі. Складання схем до задач                 (с. 132).

 

1

 

130

Досліджуємо складові задач. Доповнення нерівностей. Побудова відрізка заданої довжини                 (с. 133).

 

1

 

131

Знайомимося з додаванням і відніманням двоцифрових чисел. Робота з математичними матеріалами (с. 134).

 

1

 

132

Знайомимося з одиницею вимірювання часу «доба». Обчислення виразів. Розв’язування задач         (с. 135).

 

1

 

133

Визначаємо час за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 136).

 

1

 

134

Дізнаємося про тривалість доби. Визначення часу за годинником. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 137).

 

1

 

135

Додаємо і віднімаємо числа. Обчислення виразів. Визначення часу за годинником (с. 138)

 

1

 

136

Визначаємо вартість товару. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с. 139).

 

1

 

137

Знайомимося з одиницею вимірювання довжини «метр». Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Розв’язування задач (с. 140).

 

1

 

138

Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене                            (с. 141).

 

1

 

139

Додаємо і віднімаємо числа. Повторюємо вивчене                          (с. 142).

 

1

 

140

Перевіряємо свої досягнення. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік (с. 143).

 

1

 

 

 

 

Англійська мова

 

 

 

 

Тема

 

 

Мовленнєвий

 зразок

 

 

Лексика

Літери і

 Фонікси

Дата

К-ть

 год

Примітка

33

Ми маємо чудові

іграшки

 Look at my toys! What a beautiful

bell!

 

doll, toy, train, plane, bell, ball

 

 

 

1

 

34

Різдвяна ялинка.

 Кольори

What is this? — It is a ... Look! It is ...

 

Christmas Tree

 

 

 

1

 

35

Літери Аа, Вb

This is letter ‘A’. ‘A’ has got a friend. It is

ant Annie.

 

letter, sound, ant, bear

 

Aa, ant Annie

Bb, bear Bill

 

 

1

 

36

Іграшки. Кольори

 

 

 

 

 

Her doll is pink. His bike is blue.

Come and see!

 

 

his, her, Ted, kite, bike, bunny,

teddy, play

 

 

1

 

37

Літери Cc, Dd

Every letter makes a sound. The ‘C’

says [k].

 

 

Cc, cat Carol

Dd, dog Danny

 

 

1

 

38

Час для гри.

Розважемося?

I have got Christmas presents. Merry

Christmas! Happy New Year!

 

 

present, Santa, Christmas, card,

New Year

 

 

1

 

39

Story Time

You’ve got two cars. It’s my car. Stop!

 

toy box

 

 

 

1

 

40

Давайте,

поговоримо!

Розвиток

діалогічного

 мовлення

 

 

 

 

1

 

41

З днем народження!

 

It’s my birthday party. I’ve got many

friends. I’m happy. Happy Birthday!

 

balloon, birthday, star, candle,

cake, party, many, happy

 

 

 

1

 

42

Скільки тобі років?

Цифри

I’m seven. He/She is ten.

 

seven, eight, nine, ten

 

 

 

1

 

43

Літери Ee, Ff, Gg, Hh.

 

elephant, fox

Ee, elephant Emily

Ff, fox Fanny

Gg, goose Gabriel

Hh, horse Holly

 

Ee, elephant Emily

Ff, fox Fanny

Gg, goose Gabriel

Hh, horse Holly

 

 

1

 

44

Скільки років твоїм друзям?

 

How old are you? Are you six? How

old is he/she?

 

number

 

 

 

1

 

45

Вітання і подарунки

Come in.

 

 

 

1

 

46

Літери Ii, Jj, Kk, Ll

guana, jaguar, kangaroo, lion

 

Ii, iguana Isabel

Jj, jaguar Jack

Kk, kangaroo Kitty

Ll, lion Lou

 

 

 

1

 

47

Розваги на дні народження

 

helicopter, scooter

 

 

 

1

 

48

Story Time

helicopter, scooter

 

 

 

1

 

49

Revision

 

 

 

 

1

 

50

Моя улюблена їжа

Yummie! Let’s have a pizza. Pizza,

please. And some juice. Mmm.

Smelling great! I’m hungry.

 

juice, pudding, pizza, hot dog,

hungry

 

 

 

1

 

51

Я маю…

I’ve got bread and butter.

 

bread, toast,sandwich, cheese,

jam, butter, banana, apple

 

 

 

1

 

52

Літери Mm, Nn, Oo, Pp.

 

 

monkey, octopus, nice

 

Mm, monkey Molly

Nn, nice Nina

Oo, octopus Otto

Pp, pig Penny

 

1

 

53

Меню

Tea? – No, thank you. Coffee or cocoa?

– Cocoa, please.

 

water, tea, coffee, cocoa, milk,

chocolate, ice-cream

 

 

 

1

 

54

Мій сніданок

I’ve got ... Tap!

 

ham, egg, orange, yogurt

 

 

 

1

 

55

Літери Qq, Rr, Ss, Tt.

 

queen, snake

 

Qq, queen Quintella

Rr, rabbit Rosie

Ss, snake Sam

Tt, turtle Tina

 

 

1

 

56

Story Time

 

 

 

 

 

 

Let’s have breakfast. Jam and butter? -

Just butter, please. I don’t know.

 

dad, mum, breakfast

 

 

 

1

 

57

Revision. Розвиток

діалогічного

 мовлення

 

 

 

 

1

 

58

Я можу грати

I can... We can...

 

run, jump, hop, fly, swim, climb a

tree, ride a bike

 

a [æ]

cat, can, Ann...

 

 

 

 

 

1

 

59

Він може, він

 не може

He/She can ... He/She can’t ...

 

play football, draw, sing

 

 

 

1

 

60

Вона може,

вона не може

He/She can ... He/She can’t ...

 

play football, draw, sing

 

 

 

1

 

61

Літери Uu, Vv, Ww, Xx.

 

umbrella, violet, wolf, wig, ox

 

 

Uu, uncle Upton

Vv, Vicky

Ww, wolf Willy

Хх, ox Oxford

 

1

 

62

Ти можеш …..? —

 Так, я можу!

Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t.

 

u [ʌ]

up, run, jump...

 

 

 

 

 

1

 

63

Ти можеш …..? —

 Так, я можу!

Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t.

 

u [ʌ]

up, run, jump...

 

 

 

 

 

1

 

64

Літери Yy, Zz

 

yak, zebra, zoo, ABC

 

Yy, yak Yetta

Zz, zebra Zelda

o [ɒ]

ox, not, dog...

 

 

1

 

65

Почуття. Вміння

He is not happy. I’m sad. Let’s go to

the Zoo!

 

sad, go

 

i [i]

six, Liz, swim...

 

 

 

 

 

1

 

66

Візит до зоопарку.

Я можу бачити….

I can see five monkeys. They are

small.

 

they, see, rhino, bee

 

e [e]

ten, pet, Ben...

 

 

1

 

67

ABC party

 

 

 

 

1

 

68

Story Time

This is my ABC Zoo. I have got many

animals in it.

 

chimp, swing

 

 

 

1

 

69

Повторення

теми

Revision

 

 

 

 

1

 

70

Повторення вивченого за рік

 

 

 

 

1

 

Я досліджую світ

Тема уроку

Дата

К-ть год

Примітка

49

Святковий  календар  зими. Практична робота. Виготовлення  власноруч  привітальної листівки.

 

1

 

50

Як святкують  Новий рік  у  різних країнах світу. Янголятко  – символ Нового  року  та  Різдва.

 

1

 

51

Новий рік і  Різдво. Як зустрічають  зимові свята  у  твоїй  родині.

 

1

 

52

Жива  і  нежива  природа  взимку.

 

1

 

53

Навчальний  проект «Як допомогти  тваринам  взимку» .

 

1

 

54

Навчальний  проект (продовження) «Щоб пташка  голосно  співала» Виготовлення годівничок  власноруч.

 

1

 

55

Навчальний  проект  (узагальнення  матеріалів).

 

1

 

56

Зимові розваги. Як дбати  про  своє  здоров’я  взимку .

 

1

 

57

Дбай  про  своє здоров’я  взимку (продовження). Як зробити,  щоб  не  боліло  горлечко.

 

1

 

58

Дбай про  своє здоров’я  взимку (продовження) Складання  пам’ятки «Як слід  вдягатися  взимку».

 

1

 

59

Зміни  в  природі  взимку. Як зимують тварини.

 

1

 

60

Сторінка дослідника. Про  що  розкаже  лупа? Виготовлення  сніжинки-витинанки.

 

1

 

61

Сторінка  дослідника.  Що  розкаже тобі термометр? Що  собою  уявляє лід?

 

1

 

62

Праця  людей  узимку. Чим  займаються  люди  в  селі  та  у  місті. . Як доглядають  за  свійським  та  дикими  тваринами.

 

1

 

63

Людина – от що найцікавіше  у  світі. Хто  така  людина? А  що  називають  суспільством?

 

1

 

64

Я та  інші. Найближчі  для  тебе люди. Наші  рідні  під  час  подорожі  у  часі.

 

1

 

65

Я і моя  родина . Практична  робота «Моє  родовідне  дерево».

 

1

 

66

Почуття  людини,  емоції. Складання  пам’ятки «Як навчитися  стримувати  емоції».

 

1

 

67

Який  буває  в  мене  день. Що  впливає  на  зміни  у  настрої?

 

1

 

68

Моє  улюблене  заняття. Ми  усі  різні  й  неповторні. Складання  колажу «Світ  наших  захоплень».

 

1

 

69

Винаходи,  які  придумали  діти. Винаходи  людства,  які  змінили  світ.  Гра «Ми – винахідники».

 

1

 

70

Я  тут  живу. Конструювання  з  конструктора «Оселя  моєї  мрії», «Дитяча  кімната моєї мрії».  (за  вибором  учнів)

 

1

 

71

Я живу  в  місті. Які  місця  називають  громадськими? Правила  поведінки у  громадських  місцях. Розв’язування  ситуаційних  задач  та  моделювання  з  власного  досвіду,  пов’язаних  із  правилами  поведінки  у  громадських  місцях. 

 

1

 

72

Я  живу  в  селі. Практична  робота «Мапа  нашого  села».

 

1

 

73

У музеї.  Правила  поведінки  у  музеї.

 

1

 

74

Запрошуємо  до  театру. Моделювання  правил  поведінки  за  серією  сюжетних  зображень.

 

1

 

75

У супермаркеті. Складання  пам’ятки «Правила  поведінки  у  супермаркеті».

 

1

 

76

Дбаю  про  свою  безпеку.  Виховний  потенціал   наших  улюблених  казок.

 

1

 

77

Оглядаю  моє  житло. Школа  самообслуговування. Що мені   можна  і  чого  неможна робити у  оселі?

 

1

 

78

Коли  ми  самі  вдома. Служби  допомоги. Небезпечні  предмети  будинку.

 

1

 

79

Коли  ґаджет  заважає.

Моделювання  ситуацій  за  сюжетними  зображеннями.  Диспут «Ґаджет  чи  гра?»

 

1

 

80

Коли  ґаджет  заважає (продовження). Основне  призначення  телефону.

 

1

 

81

Які  ви  вдома. Складання  пам’ятки «Щоб  сяяла  кімната» Які ви  вдома. (продовження)  Обговорення вірша В.Симоненка. Коло  думок «Чому діти  скаржаться на  рідних?» 

 

1

 

82

Турбуюся  про  здоров’я. Корисна  та  шкідлива  їжа. Практична робота «Складання  меню  для  дитини  молодшого  шкільного  віку».

 

1

 

83

 Турбуюся  про  здоровя (продовження). Гігієна. Засоби  гігієни. Дослідження «Як правильно  чистити  зубки».

 

1

 

84

Як дізнатися,  що  вже  весна. Практична  робота  «Створюємо  «Книжку весни»».

 

1

 

85

 Сторінка  дослідника. Твій  город  на  підвіконні.

 

1

 

86

Турботи  тварин  навесні. Складання  розповідей про  турботи  тварин навесні.

 

1

 

87

Свійські  тварини  навесні. Чим  схоже  і  чим  різняться  життя  диких  та свійських  тварин  навесні.

 

1

 

88

Весняні  роботи  в  місті  та  в  селі. Практична робота «Складання  плану  роботи  на  тиждень із  врахуванням  погодних умов».

 

1

 

89

Святковий  календар весни. Великдень. Символ Великодня – писанка.

 

1

 

90

Святковий  календар  весни (продовж). Мамине  свято.  Конкурс «Найкращі 5 ідей» (Як можна  привітати  маму.

 

1

 

91

Як  ставитися до  інших. Не  будь  жадібним.  Коло  думок «Чому не  слід випрошувати  в  інших?»

 

1

 

92

Умій  дружити. Що  таке  дружити? Коло  вибору для  друзів.

 

1

 

93

Чемним  треба  бути  скрізь. Чарівні  слова  відкривають  серця.  Абетка  ввічливості.

 

1

 

94

Твоя країна – Україна. Дивовижні імена (за А.Григоруком)  . Хто такий  громадянин, європеєць, житель  Землі?

 

1

 

95

Державні  символи –прапор, герб,  гімн. Де можна  побачити Державний Прапор України? Де  можна  побачити  Державний Герб України? Де  можна  почути Державний  Гімн України?

 

1

 

96

Я  маю  право на  права . У  світовій Книзі  прав  дитини  зазначено,  що… (обговорення  сутності  піктограм).

 

1

 

97

Я  маю право на  права (продовження) Про  порушення  прав  дитини  сторінками  улюблених  казок. Складання пам’ятки «  Правила  поводження  із  незнайомцями».

 

1

 

98

Про  акуратність. П’ять  кроків  до  акуратності. Конкурс «Найохайніший  портфель  класу»/ «Найохайніша  парта  класу» Конкурс «Зошити  всміхаються»  (за  вибором  вчителя).

 

1

 

99

Зустрічаємо  літо. Практична  робота «Створюємо «Книжку літа»». Як  зберегти  здоров’я  влітку.

 

1

 

100

Сторінка  дослідника. Як  у  домашніх умовах можна  отримати  веселку?

 

1

 

101

Тварини  улітку. Як доглядають  за  свійськими  тваринами улітку.

 

1

 

102

Праця  людей улітку. Практична  робота «План  роботи на  тиждень  з  урахуванням  погодних  умов».

 

1

 

103

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

1

 

104

Ми всі  різні,  в  світ  у  нас  - один на  всіх. Усі  ми  різні, - і цим  одне  одному  дуже  цікаві.

 

1

 

105

Підсумковий  урок  за  семестр, рік.

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музичне мистецтво

Зміст уроку

Дата

К-ть год

Примітка

17

Мандри країною мистецтв.

Музика вокальна та інструментальна. Українська народна мелодія «Щедрівочка щедрувала» у вокальному та інструментальному виконанні. Ф.Мендельсон «Танець клоунів» із сюїти «Сон літньої ночі»- слухання. Українська народна пісня «Два півники» в ролях – розучування.

 

1

 

18

Зустріч із театром.

Театр. Актори. М.Равель Балет «Дитя та чари» (відеофрагмент). Українська народна пісня «Два півники» в ролях – прод. розучування.

 

1

 

19

Чарівники балету.

Балет. Танець. П.Чайковський, балет «Лускунчик». Вальс сніжинок - слухання.

Я.Степовий «Сніжинки»-розучування.

 

1

 

20

Балет-казка.

Оркестр. Б.Павловський Балет-казка «Білосніжка і семеро гномів» (фрагмент) , м\ф «Білосніжка і семеро гномів», поспівка «Гноми», Гра «Оркестр».

Я.Степовий «Сніжинки»- прод.розучування.

 

1

 

21

Великий мандрівник на оперній сцені. Опера. Арія. Г.Гриневич, опера-казка «Плескачик», арії героїв опери- слухання.

Я.Степовий «Сніжинки»- виконання.

Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - розучування.

 

1

 

22

Веселий мандрівник у театрі та кіно. Хор. Ансамбль. Казка про колобка. О.Шевченко м\ф «Колобок» із серії «З любов’ю до дітей».

Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - прод. розучування.

 

1

 

23

Казкові розповіді.

Темп. М.Сільванський. Музична казка «Івасик-Телесик» (фрагменти-теми Івасика-Телесика, Змії, плескоту хвиль і передзвону молотів ковалів)

Н.Барабаш Арія тіста з опери-казки «Колобкові мандри» - виконання.

А.Олейнікова «Пролісок»- розучування.

 

1

 

24

Казкові розповіді.

Регістр. М.Чембержі  Казка про синій пролісок, м\ф «Квіти дружби» із серії «Тітоньки Сови»

А.Олейнікова «Пролісок»- прод. розучування.

 

1

 

25

Краса і здоров’я .

Хор. Соліст. Ф.Шуберт Вечірня серенада, Ж.Бізе Марш Тореадора з опери «Кармен», м\ф «Крижане серце» (фрагмент з фігурним катанням), А.Олейнікова «Пролісок»-виконання.

М.Катричко «Писанка»- розучування.

 

1

 

26

Великодні дива.

Музична фраза. Писанки.Традиції святкування Великодня.  М.Катричко «Писанка»- прод.розучування.

 

1

 

27

Народна творчість.

Народна музика. Колискова (обр.А.Авдієвського), Я.Степовий. Колискова. М.Катричко «Писанка»-

викон. Українська народна пісня «Сонечко» обр. В.Барвінського- слух. Українська народна пісня «Вийди, вийди, сонечко»- розучування.

 

1

 

28

Народні інструменти та іграшки.

Гра на волинці (дуді), Й.С. Бах «Волинка»- слух. Українські народні інструменти. «Вийди, вийди, сонечко»- прод. розучування.

 

1

 

29

Митці-професіонали .

Композитор. Виконавець. К.Стеценко Опера-казка «Лисичка, Котик і Півник» (пісні Котика, Півника, Лисички)- слух. «Вийди, вийди, сонечко»- викон. А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» - розуч.

 

1

 

30

Створюємо красу.

Диригент. Гра «Оркестр», М.Лисенко Хор «А вже весна» з опери «Зима і весна»- слух. А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -прод. розуч.

 

1

 

31

До вершин майстерності.

К.Дебюссі. Доктор Gradus ad Parnassum (Шлях до Парнасу), Н.Нижанківський «Івасько грає на чельо»- слух., А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -виконання. П.Попатенко «Урок» - розучування.

 

1

 

32

До вершин майстерності.

А.Філіпенко «Узяла лисичка скрипку» -виконання. П.Попатенко «Урок» - розучування.

 

1

 

33

Мистецька подорож до Європи.

Полонез. Ф.Шопен «Полонез», Італійська народна пісня «Санта Лючія» - слух., Т.Вернер «Танок маленьких каченят»- викон., П.Попатенко «Урок» - прод.розучування

 

1

 

34

Мистецька подорож до Європи.

Полонез. Ф.Шопен «Полонез», Т.Вернер «Танок маленьких каченят»- викон., П.Попатенко «Урок» - прод.розучування

 

1

 

35

Підсумковий урок.

 

 

1

 

 

 

 

 

 

 

Образотворче мистецтво

Тема уроку

Зміст уроку

Дата

К-ть год

Примітка

17

Мандри країною мистецтв Цирк. Циркова афіша.

 

СОМ: Ю.Мацик “Голубий  слон”.

ХТД: «Слоник на цирковій арені»(олівці, фломастери).

 

1

 

18

Зустріч із театром Ляльковий театр. Театральна лялька. Ескіз.

СОМ: світлини: Київський театр ляльок, скульптури казкових героїв.

ХТД: ескіз ляльки до казки «Лисичка, Котик і Півник» (фломастери, олівці).

Гра «Ляльковий театр.

 

1

 

19

Чарівники балету. Балет, театральний костюм. Ескіз (повторення).

СОМ Л. Афремов. Балерина

ХТД: малювання ескізів костюмів для виконавців балету (фломастери, олівці).

 

1

 

20

Балет-казка Грим. Теплі та холодні кольори (повторення).

 

СОМ фрагменти з балетної вистави, зразки гриму.

ХТД: «Веселі гноми» (фломастери чи акварель). Варіант 1 -  перетворюємо вивчені літери. Варіант 2 –перетворюємо кольорові плями.

 

1

 

21

Великий мандрівник на оперній сцені Декорації. Розміщення зображення (ближче  - далі).

СОМ: світлина декорації до лялькової вистави «Колобок».

ХТД: створити декорацію до опери-казки «Плескачик» (аплікація з кольорового паперу).

 

1

 

22

Веселий мандрівник у театрі та кіно Ляльковий театр. Актори-ляльководи.

 

СОМ:світлини театральних ляльок.

ХТД: ліплення з пластиліну одного з персонажів казки «Плескачик».

Гра-вигадка: придумати іншу кінцівку казки про колобка.

 

1

 

23

Казкові розповіді Мультфільми лялькові та мальовані.

 

СОМ: кадри з мультфільмів. Фонтан «Івасик-Телесик» у Львов.;

СКМ: М/ф «Потяг у казку» із серії «З любов’ю до дітей».

ХТД: намалювати або виліпити одного з героїв казки «Івасик-Телесик» (художні матеріали за вибором).

 

1

 

24

Казкові розповіді. Правила зображення предметів з віддаленням: ближче - більше, далі -менше.

СОМ: М. Глущенко. Рожева весна

ХТД: зображення пролісків на тонованому папері (гуаш).

 

1

 

25

Краса і здоров’я Вплив кольору на емоційний стан людини. Основні та похідні кольори(повторення).

СОМ: П. Сезанн. Натюрморт з драпіруванням, глечиком і вазою для фруктів; К. Білокур. Натюрморт «Квіти, яблука, помідори».

ХТД: створення композицій із овочів.

 

1

 

26

Великодні свята Писанки.  Прадавні візерунки. 

 

СОМ: Ю.Мацик. Чия писанка.

ХТД: Варіант 1.Крашанка (аплікація з кольорового паперу) Варіант 2.Писанка. Ескіз(фломастери, олівці).

 

1

 

27

Народна творчість. Народна творчість. Вишиванка. Орнамент.

 

СОМ:світлини зразків творів декоративно-ужиткового мистецтва

ХТД: створення орнаменту для розпису чашки (пальчикові відбитки, гуаш).

 

1

 

28

Народні інструменти та іграшки Народна іграшка.

 

СОМ:світлини народних іграшок
ХТД: ліплення і декорування української народної іграшки-свищика (пластилін).

 

1

 

29

Митці-професіонали Художні професії: художник, скульптор.

 

СОМ: світлини скульптурних зображень котів.

ХТД: ліплення котика (пластилін або солоне тісто).

 

1

 

30

Створюємо красу. Розбіл кольору( повторення).

 

СОМ: О.Шупляк. Яблуні цвітуть.

ХТД: зображення квітучої гілки яблуні на (акварель, гуаш, тонований  папір).

 

1

 

31

До вершин майстерності Професійна мистецька освіта: художні школи та академії мистецтв.

Порівняння зображень: реальне - вигадане.

СОМ: В. Глущенко. Півень у квітах.
ХТД: створення образу чарівного птаха (відбиток долоньки, гуаш).

 

1

 

32

Мистецька подорож до Європи Знайомство з мистецтвом різних країн.Сувенір.

 

СОМ: світлини сувенірів різних країн Європи.

ХТД: Варіант 1. Коробка для сувеніру (моделювання). Варіант 2. Колективна робота «Український сувенір».

 

1

 

33.

Перевір себе

Завдання Лясольки та Барвика

 

1

 

 

Скорочення:

 СОМ - сприймання образотворчого мистецтва;

СКМ – сприймання кіномистецтва; ХТД - художньо-творча діяльність.

 

 

Дизайн і технології

Тема уроку

Дата

К-ть год

Примітка

17

Розумна сова. Робота з пластиліном. Виготовлення з пластиліну
плоских зображень. Ліплення сови за зразком.

 

1

 

18

Леопард і тигрик. Робота з папером. Згинання і складання паперу.
Виготовлення леопардика або тигрика в техніці оригамі за зразком.

 

1

 

19

Гарячий чай з лимоном. Аплікація з паперу. Послідовність дій під
час створення аплікацій. Створення аплікацій.

 

1

 

20

Сідаємо на велосипед. Робота з папером. Згинання і складання
паперу. Створення моделі велосипеда за зразком.

 

1

 

21

Вінні-Пух. Аплікація з паперу. Виготовлення сюжетних казкових
композицій. Створення аплікації «Вінні-Пух».

 

1

 

22

«Мчать машини по дорозі…» Аплікація з паперу. Послідовність
дій під час створення аплікацій. Створення аплікацій за зразком.

 

1

 

23

Здоровий зубчик – білий чубчик. Робота з папером. Послідовність
дій під час створення аплікацій. Створення аплікації – плаката за
зразком.

 

1

 

24

Будильник – кошенятко. Робота з папером. Виготовлення
будильника за зразком.

 

1

 

25

Кучерявий баранець. Робота з папером. Рвання і скручування
паперу. Створення аплікації «Кучерявий баранець».

 

1

 

26

Великодні писанки. Робота з папером. Виготовлення великодньої
аплікації за зразком.

 

1

 

27

Смачна грушка. Робота з пластиліном. Виготовлення із пластиліну
плоских зображень фруктів. Ліплення грушки за зразком.

 

1

 

28

Зі святом весни! Об’ємні вироби з паперу. Створення квітки за
зразком.

 

1

 

29

З Днем народження, динозаврику! Робота з папером. Послідовність
дій під час створення аплікацій. Виготовлення композиції за
зразком.

 

1

 

30

Клоун «Веселунчик». Робота з папером. Послідовність дій під час
створення аплікацій. Виготовлення клоуна.

 

1

 

31

Листівка для тата. Згинання і складання паперу. Оздоблення
виробів із паперу. Виготовлення листівки.

 

1

 

32

Ми любимо Україну. Робота з папером. Виготовлення сюжетної
аплікації за зразком.

 

1

 

33

На лужку. Робота з папером. Виготовлення сюжетної аплікації за
зразком.

 

1

 

34

Виготовлення виробів за допомогою раніше опанованих технік.

 

1

 

35

Підсумок за рік.

 

1

 

 

 

 

 

 

Фізична культура

Тема уроку

Дата

К-ть год

Примітка

49

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

 

1

 

50

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Ми весела дітвора».

 

1

 

51

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

1

 

52

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Літає – не літає».                           

 

1

 

53

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Рухлива гра «Літає – не літає».

 

1

 

54

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою. Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

1

 

55

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра.

 

1

 

56

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Застрибування на підвищену опору і зістрибування вигнувшись.  Рухлива гра.             

 

1

 

57

Організовуючі вправи. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку рівноваги. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра.

 

1

 

58

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків».

 

1

 

59

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Мандрівка оплесків».

 

1

 

60

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Зіскос з гімнастичної лави вигнувшись. Рухлива гра «Літає – не літає».

 

1

 

61

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки».

 

1

 

62

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, висотою до 80 см. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Будиночки».

 

1

 

63

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу».

 

1

 

64

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Швидко стати в шеренгу».

 

1

 

65

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів».

 

1

 

66

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Стрибки в глибину з висоти до 40 см із м'яким приземленням. Рухлива гра «Переліт птахів».

 

1

 

67

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг».

 

1

 

68

Організовуючі вправи. Різновиди ходьби, бігу. Вправи для розвитку сили. Лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві в упорі стоячи на колінах, по гімнастичній стінці в різних напрямках. Рухлива гра «Потяг».

 

1

 

69

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

1

 

70

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи зі скакалкою. Різновиди ходьби та бігу. Стрибки зі скакалкою.  Вправи для розвитку гнучкості. Рухлива гра «Виклик номерів».

 

1

 

71

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?».

 

1

 

72

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для формування правильної постави. Різновиди ходьби, бігу. Перелізання через перешкоду, підлізання під перешкодою. Рухлива гра «Хто більше?».

 

1

 

73

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком у кроці, зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра «Гарячий м’яч ».

 

1

 

74

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Гарячий м’яч ».

 

1

 

75

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Вовк у канаві ».

 

1

 

76

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Вовк у канаві ».

 

1

 

77

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Вправи для профілактики плоскостопості. Ведення м’яча носком. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою; удари внутрішньою стороною стопи по нерухомому м'ячу.  Рухлива гра «Приборкувач м’яча».             

 

1

 

78

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

 

1

 

79

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку координації. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту через гімнастичну палицю, гумову мотузку з місця. Рухлива гра «Стрибки по купинах».

 

1

 

80

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

1

 

81

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

1

 

82

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку швидкості. Стрибки у висоту з прямого розбігу. Рухливі ігри.

 

1

 

83

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри.

 

1

 

84

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри.

 

1

 

85

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Вправи для розвитку витривалості. Вправи для релаксації. Біг до 400 м. Рухливі ігри.

 

1

 

86

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )».

 

1

 

87

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Вибивний (із м'яким м’ячем )».

 

1

 

88

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі».

 

1

 

89

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі».

 

1

 

90

Організовуючі та загально розвивальні вправи. Тримання малого м’яча , підкидання м’яча правою і лівою рукою. Ловіння малого м’яча однією та двома руками після відскоку від стіни, підлоги. Рухлива гра «Гравець у колі».

 

1

 

91

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

1

 

92

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

1

 

93

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

1

 

94

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча правою і лівою рукою із-за голови, стоячи на місці. Рухливі ігри.

 

1

 

95

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».

 

1

 

96

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».

 

1

 

97

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Влучно в ціль».             

 

1

 

98

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер».

 

1

 

99

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер».

 

1

 

100

Організовуючі вправи. Загально розвивальні вправи для метання м’яча. Метання м’яча у вертикальну ціль із відстані 8-10 м. Рухлива гра «Жоглер».

 

1

 

101

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

 

1

 

102

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

 

1

 

103

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

 

1

 

104

Організовуючі вправи та загально розвивальні вправи.  Рухливі народні ігри та естафети.

 

1

 

105

Підсумок за рік.

 

1

 

 

docx
Додано
3 лютого 2020
Переглядів
1221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку