Після вивчення теми "Числівник" учні самостійно заповнюють цю картку-пам"ятку. Учитель має можливість перевірити рівень сформованості знань теоретичного матеріалу та прктичних навичок у відмінювання числівників. Ця робота спрямована на розвиток в учнів самостійності, логічного й критичного мислення.
Прізвище_____________________________
ЧИСЛІВНИК
___________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________
……………………………………………… Питання…………………………….? Приклад………………………………….. На 3 групи: 1……………………………(_______________) 2……………………………(________________) 3……………………………..(________________)
|
………………………………………………… Питання……………………? Приклад…………………………………. |
3. За будовою:
______________ _________________ ______________________
Приклад Приклад Приклад
(………………….) (…………………) (…………………………………………………)
4. Особливості відмінювання
5.
Н. шістдесят |
Н. чотириста |
Р. |
Р. |
Д. |
Д. |
З. |
З. |
О. |
О. |
М. |
М. |
6. Узгодження числівника з іменником