Картки для розвитку мовлення учнів (6-8 клас)

Про матеріал
Картки для розвитку мовлення треба роздрукувати. На уроці їх можна запропонувати як індивідуальне завдання. Варто дати дитині певний час на запам'ятовування того, що зображено та написано на стороні з картинками (картинки взяті з мережі інтернет), а потім перевернути її та дати відповіді на питання.
Зміст архіву
Перегляд файлу

            

          C:\Users\оля\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\images.png                                    

 

 

 

 

  1. Яке фонетичне явище відбувається у слові «усміхається»?
  2. Який фразеологізм зображено на картці? Що він означає?
  3. Якого кольору футболка у хлопчика?
  4. Що символізує коло дітей?
  5. Яка тваринка зображена на картці? Опишіть її, використовуючи лише іменники.
  6. Які ще тварини живуть у середовищі його існування?
  7. Що тримає у руках чоловічок?
  8. На який склад падає наголос у слові спина? А у слові олень?
  9. Як ви розумієте вислів Б. Шоу?
  10.                  Назвіть смайлик одним словом.

 

 

Перегляд файлу

E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\5_54384a395c03b4056592e168930af4ee.jpg E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\2bb8a193b1955d5b56866a8f9b96b5ae772775fe.jpg              E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\baklazhan.jpg

E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\1474011210_15.jpg  E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\wBVqojKuvkZtkaQeC1mDmn2y – копія.jpeg   E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\fakti-pro-godinnik_591.gif

 

 

 

  1. Яку квітку зображено на картці? Які ще кімнатні рослини ви знаєте?
  2. Опишіть квітку, використовуючи лише прикметники.
  3. На який склад падає наголос у слові «добуток», а «зозла»?
  4. Який овоч зображено на картинці? Які страви можна з нього приготувати?
  5. Котра година? Скажіть усіма можливими способами.
  6. Яка тваринка є на картці? Опишіть її, використовуючи лише дієслова.
  7. Який фразеологізм зображено на картці? Що він означає?
  8. Яка помилка є у фонетичному записі?
  9. Що означає мем? Коли його можна використати?
  10.                    Поясніть, як ви розумієте слова Аристотеля.
Перегляд файлу

                                                                          

 

 

 

  1. Який фрукт зображено на картці?
  2. Які страви можна з нього приготувати?
  3. Яке фонетичне явище відбувається у словах «вчитися» та «умивається»?
  4. Який фразеологізм зображений на картці? Що він означає?
  5. Якого кольору кофтинка у хлопчика?
  6. Опишіть явище природи, що є на картці, використовуючи лише дієслова.
  7. Доберіть синоніми.
  8. На який склад падає наголос у слові «чорнозем»?
  9. Що у хлопчика на обличчі?
  10.                    Якого кольору сукня у дівчинки?
Перегляд файлу

                                                             

                     

 

 

  1. Яке слово записано фонетичною транскрипцією? Яке фонетичне явище відбувається в ньому?
  2. Які птахи зображені на картинці? Яка з  них є символом мудрості?
  3. Який овоч є на картці? Які страви не можна приготувати без нього?
  4. Яке крильце поранено у пташки?
  5. Яке природнє явище є на картці? Опишіть його, використовуючи лише дієслова.
  6. На олівцеві якого кольору сидить птах?
  7. Який фразеологізм зображено на картці? Що він означає?
  8. Поясніть, як ви розумієте вислів Фулпера?
  9. Яким реченням (за будовою) є вислів Фулпера? Назвіть його вид.
  10.                    Якого кольору набуло небо через блискавку?
Перегляд файлу

   

          

 

 

  1. Яке слово записане фонетичною транскрипцією неправильно? У чому полягає помилка?
  2. На який склад падає наголос у слові донька?
  3. Якого кольору бантики у дівчаток?
  4. Який фразеологізм є на малюнку? Що він означає?
  5. Якого кольору спідничка у дівчинки?
  6. Який овоч зображено на картці?
  7. Як його можна використати, крім вживання в їжу?
  8. Які квіти зображені на картці? Які ще квіти цвітуть у той же період?
  9. Хто читає книжку?
  10.                    Які іграшки є на картинці?
Перегляд файлу

               

 

 

 

  1. Яка квітка є на картці? Підберіть до неї епітети.
  2. Що символізує картинка з дітьми?
  3. Назвіть смайлик одним словом.
  4. Який фразеологізм є на картинці? Що він означає?
  5. На який склад падає наголос у слові «щавель», а «вітчим»?
  6. Яка ягода зображена на картці?
  7. Які страви можна приготувати з неї?
  8. Яка тварина є на картинці? Підберіть до неї порівняння?
  9. Які слова записані транскрипцією? Яке фонетичне явище в них відбувається?
  10.                    Яка цифра є на картці? Якого вона кольору?

 

Перегляд файлу

                                                           

 

 

 

  1. Який фразеологізм зображено на картці? Що він означає?
  2. Яке слово записано транскрипцією не правильно?
  3. Яке фонетичне явище відбувається у словах?
  4. Котра година? Скажіть усіма  можливими способами.
  5. На який склад падає наголос у слові «випадок», а «щипці»?
  6. Який мем є на картинці? Коли його можна вжити?
  7. Який овоч зображено на картці?
  8. Які страви не можна приготувати без нього?
  9. Яка тваринка зображена на картинці у шапочці? Опишіть її, використовуючи лише іменники.
  10.                    Якого кольору шапочка на тваринці?

 

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

  1. Котра година? Скажіть усіма можливими способами.
  2. Який овоч є на картинці? Підберіть епітети.
  3. Які страви можна приготувати з цього овоча?
  4. Яка квітка є на картці? Які квіти цвітуть у той же період?
  5. Який фразеологізм зображено на картинці? Що він означає?
  6. Які дерева є на картці? Які дерева цього ж виду вам відомі?
  7. На який склад падає наголос у словах «олень» і «добуток»?
  8. Якого кольору футболка на чоловікові?
  9. Що означає мем? Коли його можна використати?
  10.                    Як ви розумієте вислів А. Чехова?
Перегляд файлу

                                    

                      

 

 

 

  1. Яке явище природи зображено на картинці? Опишіть його, використовуючи лише прикметники.
  2. На який склад падає наголос у слові «чорнослив», «вірші»?
  3. Яке слово записане транскрипцією не правильно?
  4. Яке фонетичне явище відбувається у цих словах?
  5. Який фразеологізм є на картинці? Що він означає?
  6. Доберіть порівняння до тваринки, зображеної на картці.
  7. Назвіть мем. Коли ого можна вжити?
  8. Як ви розумієте слова Арістотеля?
  9. Який овоч зображено на картці? Опишіть його.
  10.                    Які страви можна приготувати з цього овоча?
Перегляд файлу

E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\Без названия (1).jpgE:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\tongue-out-language-exchange.png E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\Без названия.jpg  

E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\Kvitka-lotosa.jpg E:\навчальний рік 2018\новинки\картки рм\img11.jpg

 

 

 

  1. Яку квітку зображено на картиці? Які ще квіти ростуть у воді?
  2. Опишіть квітку, використовуючи лише іменники.
  3.  Який фразеологізм зображено на картці? Що він означає?
  4. На який склад падає наголос у слові «косий», а «мабуть»?
  5. Яка тваринка є на картці? Опишіть її.
  6. Що їсть тваринка?
  7. Яке слово записано транскрипцією неправильно? У чому полягає помилка?
  8. Який овоч є на картинці? Які страв можна з нього приготувати?
  9. Назвіть смайлик одним словом.
  10.                    Як ви розумієте слова Френка Сінатри?
zip
Додано
22 червня 2022
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку