Картки до уроку "Чарлі і шоколадна фабрика"

Про матеріал
Картки для роботи на уроці "Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів". Матеріал можна використати для характеристики персонажів твору.
Перегляд файлу

 

Картка № 1. Пригода 1

 

-З ким сталась перша пригода?______________________________

-Як ви гадаєте, чому? Яким був Августус Глуп? Що його цікавить?________________________________________________

-Як батьки ставляться до такого захоплення?__________________

-Яка пригода з ними трапилась?_____________________________

-Чим закінчилася екскурсія фабрикою для Августуса ?__________

-Що про цю подію співали умпа- лумпи?_____________________

 

 

 

 

Картка № 2. Пригода 2

 

-Пригадайте, хто став третім щасливим власником Золотого квитка?_____________________________________________________

-Чи справедливо було, що саме їй дістався квиток?________________

-Що цікавило дівчинку найбільше?_____________________________

-Що сталося з Віолеттою в цеху винаходів?______________________

-Чи вдалося врятувати Віолетту?_______________________________

 

 

 

 

 

Картка № 3. Пригода 3

 

-Де сталася третя пригода?_______________________________________

-Хто ще був серед перших щасливих власників Золотого квитка, крім Августа Глупа?_________________________________________________

-Як дістався квиток Веруці? Чому Чарлі зауважив, що "батько дівчинки зробив не дуже чесно"?__________________________________________

-Що сказали про це рідні Чарлі?___________________________________

-Що не сподобалось містеру Вонці в поведінці Веруки в горіховому цеху?

Чи сподобалось це білкам?___________________________________________

-Що трапилось з Верукою?________________________________________

-Як до події поставились умпа-лумпи?______________________________

-Чим закінчилась подорож сміттєпроводом для Веруки і її батьків?___________________________________________________

 

 

 

Картка № 4. Пригода 4

 

-Хто такий Майк Тіві? Що він тільки й робить?_______________________________

-Що можете сказати про звичку Майка?_____________________________________

-Яким став 9-річний хлопчик, для якого телевізор і серіали замінили життя?_______

-Які саме фільми йому до вподоби? Як це впливало на його характер?_____________

-Чи випадкова пригода сталася з ним в шоколадно- телевізорному цеху?___________

-Що порекомендував батькам Майка містер Вонка ?____________________________

-Що ж заспівали умпа-лумпи?_______________________________________________

-Чи зрозумів сам Майк, чому з ним сталася така пригода?________________________

-Чи вдалося допомогти хлопцю?______________________________________________

docx
Додано
3 березня 2019
Переглядів
3352
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку