Картки
для індивідуальної та групової роботи
з обдарованими та здібними учнями
на уроках української мови
Любовецька Т. В.,
вчитель початкових класів
Віньковецького ліцею
МОВНІ ЖАРТИ
Вас запрошує
до Палацу мовного
дивосвіту вчена Сова
МОВНІ ЖАРТИ
Усміхніться
А я де?
Мама показує доньці азбуку.
— А оце, Світланко, «я».
— А я де? — запитала дівчинка.
Прочитав
— Читай, що написано під цим малюнком.
— О... С...А...
— А разом як буде?
— Бджола.
МОВНІ ЖАРТИ
— Шість, — відповів Тарасик.
— Як так? Назви їх.
— Будь ласка: а, з, б, у, к, а.
Чи правильно відповів Тарасик?
Хвилі здіймає,
З к поєднати —
Буде в полі зростати.
Через прірву, через воду,
Зоя зовсім інше слово —
Житло людям дать готове.
З і— ловлю мишей в коморі.
Усміхніться
Два «М» і два «А»
Мама намагається якомога раніше навчити Наталочку читати.
Бабуся — рахувати. І ось написали слово: «ма-ма».
— Прочитай, Наталочко.
Дівчинка довго дивилася на літери й після паузи випалила:
— Два «м» і два «а»!
МОВНІ ЖАРТИ
Ним колоди розбивають.
Якщо к в нім опустити,
Будем у воді ловити.
Усміхніться
Не вміє
— Я в школу більше не піду...
— Чому? — запитала бабуся.
— Тому, що там примушують писати і читати, а я не вмію, а
розмовляти я вмію, так не дозволяють.
МОВНІ ЖАРТИ
з «Н» звірятко заховає, коли треба від біди;
з «Г» з-за хмари виглядає, шапку сніжну не скидає.
Виростає біля тину.
Коли ж з на н змінити,—
Можна буде в ньому жити.
а як букву г відняти, будем плавати в ставку.
Помічниця у поході.
З о ти можеш, не перечу,
Поскладать на мене речі.
Усміхніться
Кмітливий онук
— Бабусю, почитай мені газету, — просить хлопчик.
— Як же я тобі, рідненький, читатиму, коли я вже літер не бачу?
— То давай я на літери буду дивитись, а ти читай.