Методичні рекомендації Розфарбувати словникове слово, розфарбовую іншим кольором букву, яку потрібно запам’ятати. Поставити наголос. Дати усне пояснення значення словникового слова Виконати поступово завдання картки. Звернути увагу, що не завжди можна підібрати спільнокореневі слова певної частини мови, антоніми та синоніми. Картки, після заповнення мають зберігатися у дитини, для повторення та закріплення знань.
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Намагайся завжди йти _____________. Дивись __________ - досягнеш мети. Підбери синонім: перед собою - _________Підбери антонім: назад - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: _________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ________________________________ діти вішали годівнички. Ведмідь готується до сну __________.___________ було холодно. Підбери синонім:після сьогодні -_________Підбери антонім: завтра - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ впередвчора
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________немає ____________________________________________це вісім десятків. Сто більше двадцяти на ______________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дорога виміряється в ___________________.______________- це тисяча метрів. Підбери синонім: тисяча метрів -________Підбери антонім: міліметр - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ вісімдесяткілометр
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Машини повертають _________________. Виделку кладуть _________________від тарілки. Підбери синонім: з лівої сторони - ___________Підбери антонім: праворуч - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ______________________________________ стоїть фортеця. Найчастіше олівці лежать ______________. Підбери синонім: з правої сторони - ________Підбери антонім: ліворуч - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ ліворучправоруч
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________В Україні близько сорока ______________ громадян. У Києві мешкають три ________________ жителів. Підбери синонім: дуже багато - ___________Підбери антонім: один - _____________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дієслово ____________________________________ довге та успішне життя.__________ в машині сидить водій . Підбери синонім: переді мною -________Підбери антонім: позаду - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ мільйонпопереду
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дієслово _______________________Вірші вчать _________________ . Кожна дитина повинна знати адресу _____________________. Підбери синонім: гарно вивчити -____________Підбери антонім: не запам’ятати -___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прислівник _______________________Прикметник ____________________Не обертайся ________________, дивись вперед. Якщо не зрозумів – повернись ______________. Підбери синонім: позаду -____________Підбери антонім: вперед - _____________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ напам’ятьназад
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Ялинка знаходиться __________________. Назву пишуть __________________ рядка. Підбери синонім: між деревами -________Підбери антонім: з краю -__________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник _________________________________ у нас урок української мови. Ми знаємо ______________ як ділити. Підбери синонім: цього часу - ________Підбери антонім: потім - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ теперпосередині
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дієслово _________________________У хворого підвищена __________________. Лікар завжди вимірює ________________. Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Дієслово _________________________Ми знаємо ________________ Т. Г. Шевченка. Вчитель попросила проявити на уроці ________________. Підбери синонім: красива робота - ___________Підбери антонім: бездарність - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ температуратворчість
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дієслово _________________________ Заняття йогою виховують у людини _________________________. Підбери синонім: спокій -_____________Антонім:роздратованість - ____________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменники _______________________Прикметник ____________________Цікаво спілкуватися з _______________________ людиною.____________________ люди частіше досягають успіху. Підбери синонім: веселий - ___________Підбери антонім: засмучений - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ врівноваженістьжиттєрадісний
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Двісті п’ятдесят помножити на два, отримаємо _________________. Підбери синонім: п’ять сотень -_________Половина від тисячі - _________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________Дієслово ________________________Цікаво спілкуватися з ____________________ людиною.___________ надихає людей на успіх. Підбери синонім: позитивний - ___________Підбери антонім: песимізм - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ п’ятсотоптимізм
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Наша класна _________________ дружня.синонім: суспільство -___________Підбери антонім: одинак - __________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ____________________ Якщо від тисячі відняти чотириста, буде _________________. Чотириста, ___________, __________, сімсот. Підбери синонім: шоста сотня - ___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ шістсотспільнота
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Від ___________________ відняти десять, буде шістдесят. Сума трьохсот та чотирьохсот дорівнює __________________. Підбери синонім: сім десятків - ___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________ Різниця ста та сорока дорівнює _________________. Одна хвилина дорівнює _______________ секундам. Підбери синонім: шість десятків - ___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ шістдесятисімдесяти
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Від ___________________ відняти десять, буде сорок. Швидкість на дорогах міста не перевищує _______________ кілометрів за годину. Підбери синонім: п’ять десятків - ___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________ Якщо від двадцяти відняти чотири, буде ____________________. Паспорт отримують у _________ __________________ років. Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ шістнадцятьп’ятдесяти
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ______________________Дієслово _________________________Щоб досягти мети потрібно _______________________ працювати._______________ на уроці допомагає швидко зробити завдання. Підбери синонім: завзятість - ___________Антонім: безпорадність - _________________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Найголовніше в оточенні людини -___________________________. Оцінювати дії кожного треба за _______________________. Підбери синонім: правильність - _________Антонім: неправильність - ________________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ справедливістьнаполегливість
Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова:Іменник _______________________Прикметник ______________________Дієслово _________________________Перший ___________________ запатен-товано в 1876 році американцем О. Беллом. В Україні _______________ з’явився у 1885році. Підбери синонім: смартфон - ___________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ Питання: _________Частина мови : ___________Спільнокореневі слова: Прикметник ____________________Виховану та уважну людину називають -_______________________. Ніколи не відмовляють у допомозі __________________ людині. Підбери синонім: вихованість - _________Антонім: - ________________Напиши каліграфічно: __________________Напиши іншою рукою: ________________Надрукуй ______________________________Напиши як монстрик: ___________________Як ти пояснив би це слово інопланетянину?_____________- це _____________________________________________________________ телефонввічливість