Карточки " Порівняння багатоцифрових чисел. Задача на подвійне зведення до одиниці."

Про матеріал
Карточки на закріплення вивченого матеріалу для 4 класу до підручника "Математика" 4 клас автор Ольга Гісь, Ірина Філяк ,Харків видавництво "Ранок" 2021
Перегляд файлу
  1. Порівняй.                                                                                                                                                                                                         

Рамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.funРамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.funРамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.fun5 491       1 008

4 600       6 400

7 641       7 631

9 015       9 715

 

  1. Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:
  1. найменше число;
  2. найменше парне число;
  3. найбільше число;
  4. найбільше непарне число;

 

  1. Розв’яжи задачу.

За 5 годин одночасно з чотирьох машин відвантажили 10 т яблук, порівну з кожної машини. Скільки кілограм яблук відвантажували за годину з трьох таких машин?

 

                                                                                                                

 

  1. Порівняй.

65 003       64 999

27 019       27 020

13 088       13 800

  1. 156       87 156

 

  1. Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:
  1. Найменше число;
  2. Найменше парне число;
  3. Найбільше число;
  4. Найбільше непарне число;

 

 

  1. Розв’яжи задачу.

За 4 години 5 робітників, працюючи разом, завантажили на фуру 8 т солодких динь, порівну на кожну. За скільки годин один з цих робітників завантажить 800 кг динь?

 

 

 

 

 

Рамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.fun 

Рамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.fun 

  1. Порівняй.

6 354         6 361

5 037         5 038

11 050       2 300

61 336       61 500

 

  1. Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:
  1. найменше число;
  2. найменше парне число;
  3. найбільше число;
  4. найбільше непарне число;
  1. Розв’яжи задачу.

За 2 години троє працівників назбирали 1т200кг яблук. Скільки яблук назбирає 1 працівник за 3 години?

 

 

 

 

 

  1. Порівняй.

2 482         24 820

16 003       16 030

4 531          5 431

29 537       19 537

 

  1. Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:
  1. Найменше число;
  2. Найменше парне число;
  3. Найбільше число;
  4. Найбільше непарне число;

 

  1. Розв’яжи задачу.

За 5 робочих днів у 2 майстернях виготовили 240 дерев’яних рамочок на фотографії. За скільки робочих днів у кожній майстерні виготовлять по 72 рамочки?

 

 

 

 

Рамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.fun 

  1. Рамка из листьев на прозрачном фоне осень - фото и картинки abrakadabra.funПорівняй.

23 796        4 597

41 201        4 120

59 701        70 400

  1. 491        23 491

 

2.Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:

 

  1. найменше число;
  2. найменше парне число;
  3. найбільше число;
  4. найбільше непарне число;

3.Розв’яжи задачу.

З одного міста в інше 6 однаковими фургонами за 3 дні перевезли 144т кавунів, порівну щодня. Скільки тонн кавунів було перевезено одним фургоном за 3 дні?

 

 

 

  1. Порівняй.

     51 015        15 015

     6 904          89 170

  1. 099         27 160

30 987        37 591

 

 

  1. Використовуючи кожну з даних цифр, запиши:

  1. найменше число;
  2. найменше парне число;
  3. найбільше число;
  4. найбільше непарне число;

 

  1. Розв’яжи задачу.

У двох кондитерських за 3 дні випікали 402 тістечка, однакову кількість щодня в кожній кондитерській. Скільки таких тістечок можна приготувати у чотирьох кондитерських за один день ?

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Інші матеріали
НУШ
Додано
5 лютого 2023
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку