Презентація "Віднімання суми від числа"

Про матеріал
Презентація до уроку математики у 4 класі. Підручник Н. Листопад. Урок №58.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Віднімання суми від числа 4 клас. Урок математики №58

Номер слайду 2

Продзвенів уже дзвінок, Сповістив нам про урок. Тож і ми часу не гаймо, Наш урок розпочинаймо!

Номер слайду 3

Усні обчислення1) Розв’язати «ланцюжок»:30 ∙ 60 : 9 + 590 – 330 = 460 600 : 3 – 150 ∙ 6 : 2 = 150

Номер слайду 4

2) Розв’язати задачі:• Найбільша відстань, на яку можуть піднятися птахи, 8200 м. Скільки це кілометрів? 8 км 200 м

Номер слайду 5

Маля кита має довжину 7 м. Скільки це сантиметрів? 700 см Його вага 2 т. Скільки це кілограмів? 2000 кг За один день кит випиває 600 л води. Скільки літрів води він вип’є за 100 днів? 60 000 л

Номер слайду 6

Тигр важить 400 кг. Скільки це центнерів? 4 ц

Номер слайду 7

Найбільшу веселку можна спостерігати 3 год. Скільки це хвилин? 180 хв

Номер слайду 8

3) Математичний диктант. Записати тільки відповідь.•Збільшити число 350 у 3 рази. •Збільшити число 350 на 3. •Зменшити число 520 у 2 рази. •Зменшити число 520 на 20. •Визначити, чому дорівнює периметр рівностороннього трикутника, якщо довжина його сторони 9 см. •Визначити, чому дорівнює площа квадрата, якщо довжина його сторони 30 см.

Номер слайду 9

Перевірка:1050, 353, 260, 500, 27см, 900см𝟐. 

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Робота за підручником Задача 564 Спортивний комплекс за тиждень відвідали540 спортсменів. Із них 150 футболістів,180 баскетболістів, а решта — легкоатлети. Скільки легкоатлетів відвідали спортивнийкомплекс за тиждень? Розглянь три способи розв’язування задачі.І спосіб: 540 – (150 + 180) = 210.ІІ спосіб: 540 – 150 – 180 = 210.ІІІ спосіб: 540 – 180 – 150 = 210. Відповідь: 210 легкоатлетів. Зроби висновки.

Номер слайду 12

ВПравило віднімання суми від числа a – (b + c) = a – b – c a – (b + c) = a – c - b. Щоб відняти суму від числа, можна відняти від нього один доданок, а потім від результату відняти інший доданок.

Номер слайду 13

Приклади 565. Обчисли зручним способом.700 – (500 + 75) = 700 – 500 – 75 = 125675 – (140 + 35) =675 – 35 – 140 = 500 650 – (120 + 50) =650 – 50 - 120 = 480

Номер слайду 14

Завдання 566 Знайди самостійно значення виразу 344 – (а + b), якщо а = 144, b = 30; якщо а = 67, b = 44; якщо а = 33, b = 67.

Номер слайду 15

Задача 567 У легкоатлетичних змаганнях зі стрибків брало участь 47 спортсменів. У висоту стрибало 14 спортсменів, у довжину — 17 спортсменів. Решта спортсменів стрибала із жердиною. Склади вираз для знаходження кількості спортсменів, які стрибали із жердиною. Знайди значення цього виразу. У висоту – 14 сп. У довжину – 17 сп. 47 сп.Із жердиною - ? Розв’язання47 – 17 – 14 = 16 (сп.) Відповідь: 16 спортсменів стрибали із жердиною.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Задачі 568. Прочитай задачі й поясни складені до них вирази.1) На овочевій базі було 410 ц картоплі. Для магазину відвантажили 149 ц. Скільки центнерів картоплі залишилося на базі? а – b

Номер слайду 18

2) На складі було 496 т паперу. На видання рекламної газети витратили 175 т паперу, а на видання дитячого журналу — 190 т. Скільки тонн паперу залишилося на складі? а – (b + с)

Номер слайду 19

3) На теплоході було 258 пасажирів. На першій зупинці зійшло 98 осіб, а на другій — 45 жінок і 40 чоловіків. Скільки пасажирів залишилося на теплоході? а – (b + с + d)

Номер слайду 20

Задача 569 Довжина прямокутника — 8 см. Це вдвічі більше, ніж його ширина. Побудуй такий прямокутник. Обчисли його периметр і площу. Розв’язання8 : 2 = 4 (см) – ширина прямокутника;2) (8 + 4) ∙ 2 = 24 (см) – периметр;3) 8 ∙ 4 = 32 (см𝟐) – площа;Відповідь: 24 см, 32 см𝟐. 8 см 4 см 

Номер слайду 21

Задача 570 Знайди площу кожної ділянки, скориставшисьпланом. Яка ділянка має найбільшу площу?

Номер слайду 22

Домашнє завдання Задача 571 Приклади 572

Номер слайду 23

Рефлексія

pptx
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Презентації
НУШ
До підручника
Математика 4 клас (Листопад Н.П.)
Додано
6 лютого 2023
Переглядів
1627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку