Презентація до уроку літературне читання 2 клас. В матеріалі правила уроку, які можна використовува щодня. Загадки з ілюстраціями, картинки за якими діти можуть переказати казку детально. Та зрозуміти чого ця казочка нас навчає.
Українська народна казка “Цап та баран”Скачкова Інна Петрівна. НВК ЗОШ № 5
Номер слайду 2
I. Вступна частина. Пролунав уже дзвінок,Він покликав на урок,всі ми приготувались,На перерві постарались. Зараз сядуть лиш дівчатка,А за ними лиш хлоп'ятка.1. Організація класу
Номер слайду 3
Правила уроку. Бути уважним. Бути дисциплінованим. Чітко відповідати. Бути активним. Бути працьовитим. Не забувати правило піднятої руки.
Номер слайду 4
Відгадування загадок Хитра я і довгохвоста. На курей я вельми ласа – В них таке смачненьке м'ясо … Вовку – братику сестриця, А зовуть мене … Гостроносий і малий,сірий, тихий і незлий. Вдень ховається. Вночі йде шукать собі харчі. Весь із тонких голочок. Як він зветься … ?Перевірка домашнього завдання
Номер слайду 5
Артикуляційні вправи1) Дихальні вправи- Вимовте, як плаче немовля?- Як мама колише дитину?- Як тато забиває цвяхи?- Як каже бабуся внукові замазурі?
Номер слайду 6
Робота над скоромовкоюпрочитати голосно — тихопрочитати повільно - швидко. Сів вовк на колоду та й упав у воду - кис-кис, мок-мок, викис, вимок, виліз, висох, знов сів на колоду,та й упав у воду - кис-кис, мок-мок, викис, вимок, виліз, висох,знов сів на колоду та й упав у воду - кис-кис, мок-мок….
Номер слайду 7
Гра «Що зайве?»Прочитайте. Які слова після двокрапки випадково потрапили в рядок?Білка: горішки, шишки, гриби, морозиво, цукерки. Сад: яблуня, смородина, гарбуз, помідор, черешня. Математика: додавання, наголос, віднімання, число. Горобчик: билина, коза, вовк, ворона, собака
Номер слайду 8
Гра «Шифрувальник»Походжає по долиніВ кучерявій кожушиніРоги в нього крученіБоляче так буцають!Вперто став немов бовван,У кошарі пан ........
Номер слайду 9
Гра «Шифрувальник»Задавака волохатий,Ще й рогатий волохатий,Він травицю - скуб та хап. Здогадались хто це ........
Номер слайду 10
Гра «Шифрувальник»Що є спільног в барана і цапа?
Номер слайду 11
Слухання казки ( аудіозапис )- Чому цап і баран пішли з двору?- Чи знайшли вони собі нове житло?- Чи сподобалася вам казка? Чим?
Характеристика головного персонажа- Оберіть слово що характеризує цапа і барана. Розумний, несміливий, дужий, сміливий, сильний, недужий.- Завдяки чому друзі змогли перемогти своїх ворогів?
Номер слайду 15
Читання казки вголос самостійне читання.
Номер слайду 16
Визначення головної думки казки.- Складіть прислівя. Поясніть, як ви їх розумієте. У дружбі то найбільший скарб. Де сила не зможе, сила. Вірний друг - там розум допоможе.
Номер слайду 17
Гра «Розвідники»Прочитати речення за поданим початком. Цап на город по капусту — …От баран — дужий, та несміливий;… Ох, тут вже вовки злякались:…— Ох, нумо, брате, скоріше хвататись,…Баран на гіллі сидить…
Номер слайду 18
Переказ казки за малюнками
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Підсумок уроку- Чи сподобалася вам казка?- Чого вчить нас казка «Цап та Баран»?- Які корисні поради можна взяти для себе з цієї казки?
Номер слайду 21
Домашнє завдання. Читати казку за особами, відповідати на питання, вміти переказувати казку за малюнками підручника.