"КАЗКИ народів світу"

Про матеріал
Узагальнююча контрольна робота з рівневими завданнями з теми "Казки народів світу".
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1  з теми «Вступ. Казки народів світу» (різнорівневі завдання)

 

І. Початковий, середній рівні. Питання № 1-12   по 0,5 бала

1.  Фольклор – це…

А) усна народна творчість  

Б) художня література   

В) казки народів світу.

2. Що є жанрами фольклору:

А) усі прислів’я та приказки;

Б) усі народні казки;

В) народні  прислів’я, приказки, пісні, легенди та казки.

3. Народна казка – це:

А) твір, створений народом;

Б) твір, у центрі якого проблеми того чи іншого народу;

В) це розповідь, складена народом, про вигадані події та явища з повчальним змістом.

4.  Які є види казок:

А) чарівні, цікаві, про тварин;

Б) про тварин, про Бабу Ягу, про царівну;

В) чарівні, про тварин, соціально-побутові.

5. Композиція твору – це…

А) будова твору;  

Б) назва твору;   

В) закінчення твору.

6. Яка композиція казки:

А)  початок і закінчення;        

Б)   зачин, основна частина, кульмінація та кінцівка;     

В)  зачин і основна частина.

7. Сюжет – це…

А) послідовність подій у творі;

Б) всі персонажі у творі;

В) найцікавіший епізод у творі.

8. Як називається    казка, де головний герой перетворюється за допомогою чарівного молоточка?

А) японська казка “Момотаро, або Хлопчик-Персик”;        

Б) німецька казка  “Пані Метелиця”;    

В) японська казка  “Ісумбосі, або Хлопчик-Мізинчик ”.

9. Як звати героя, який міг перетворювати зображення на малюнку в реальність?

А) Момотаро ;   

Б) Чандарава ;       

В) Малян.

 

 

10. У яку фарбу вскочив герой казки «Фарбований шакал»?

А) червону;

 Б) золотаву;       

 В) синю.

11. Казку «Пані Метелиця» створив

А) індійський народ;  

Б) німецький  народ;  

В) брати Грімм.

12. В чому заключався подвиг німецьких казкарів братів Грімм:

А) записали багато народних казок;

Б) зберегли німецьку мову в часи її  заборони;         

В) видали збірку «Казки для дітей та родини».

 

 

ІІ. Достатній рівень. Питання № 13-14  (по 2 бала)

 

13. Цифрами 1, 2, 3, 4 познач послідовність подій у казці «Пані Метелиця»

А) зустріч падчірки із чарівною пічкою

Б) героїню-ледарку  зустрічає півень

В) Пані Метелиця наказує падчірці збивати подушки, щоб аж пір’я летіло

Г) ледарка стрибнула у колодязь, щоб і собі отримати золото

 

14. Встановіть відповідність між казкою, країною, героєм

 

1.«Момотаро, або Хлопчик-Персик»

А.Індійська

 

І.Поміщик, імператор, жаба

2.«Фарбований шакал»

Б. Китайська

 

ІІ. Піч, яблунька,півень

3.«Пензлик Маляна»

В.  Німецька

 

ІІІ. Леви, тигри і пантери

 

4.«Пані Метелиця»

Г. Японська

ІV.  Собака, мавпа, фазан

 

 

ІІІ. Високий рівень. Дайте відповідь на питання № 15- 16 (по 1 балу)

 

15. Що таке антитеза? Наведіть приклад із прочитаної казки.

16. Чого навчає казка «Фарбований шакал»?

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2022
Переглядів
457
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку