Казкотерапія для дітей 4-8 років. Казочка про Читаночку , Букварика і Павлуся.

Про матеріал
Казкотерапія для дітей 4-8 років. Казочка про Читаночку , Букварика і Павлуся. Вчить дітей з повагою відноситись до книжок і виховує відповідальність за свої вчинки.
Перегляд файлу

Казкотерапія для дітей 4-8 років.

Казочка про Читаночку , Букварика і Павлуся.

  Жила-була чарівна книжечка Читаночка зі своїми друзями у казковому, величезному  світі.

  Вона вранці вставала і робила гімнастику. Водила дружно хороводи з книжечками і раділа кожному ясному деньочку у своїй гарній країні. Там росли дивні дерева з чудними фруктами, які нагадували різнокольорові цукерки з різноманітними начинками. Можна було підійти до цих дерев і гілочки самі нахилялися, щоб можна було легко зірвати смаколики. Листячко на деревах було синьо-жовтого кольору , а стовбур  золотистим. Травичка у цій казковій країні була рожева та блакитна  , яка росла на зеленому ґрунті. Річки тут текли із молока, моря були  йогуртові. Озера були із рідкого шоколаду .  Все в цій країні було барвистим яскравим та солодким. Чудернацькі пташки мали різнокольорове пір’ячко. Велетенські тварини нагадували наших комах, які  були в жовто-зелених та червоно-коричневих окрасах . Гори  тут були фіолетово-оранжеві  , а сніги на  вершинах виблиснули срібними кольорами. Всі в казковій країні були дуже ввічливі та охайні. Кожного ранку  книжечки вишиковувались в один ряд і йшли до таємничої печери, де був величезний темний тунель, у якому був  портал зв’язку з улюбленими читачами, а надвечір всі верталися додому задоволені від спілкування з різними людьми,особливо з дітлахами. Вони дуже допомагали людям , бо давали їм знання для нових успіхів у житті.

  Одного разу з порталу не повернувся Букварик . Всі почали переживати за нього . А Читаночка сказала,що вона повернеться до порталу і знайде Букварика. Коли книжечка потрапила до країни людей то почала всюди шукати Букварика і в книгарнях , і в читальнях, і в бібліотеках, і в школах та ніде не могла його знайти. Її здивувало те,що у всіх місцях де вона була стало мало читачів ,як якась епідемія на них напала . І тут вона згадала,що у кожної книжки є свій маячок на всяк випадок . Вона взяла навігатор і побачила , що Букварик знаходиться у якомусь будинку в Констянтинограді на вулиці Шевченковій будинок 25 в квартирі номер 7. Читаночка швидко телепортувалася  туди і влетіла через кватирку у вікні до кімнати . І побачене дуже здивувало її. Там було дуже неохайно та брудно. На столі стояли тарілки та стакани з недоїдками, долі валялися папірці та олівці, ліжко було незастелене. Іграшки розкидані. Вона задумалась: «Чия це така неохайна кімната?»- і тут залетів стрімголов до кімнати хлопчисько невеликого зросту десь мабуть першокласник з великими круглими синіми очима. Читаночка ледь встигла сховатись під ліжко. І о диво під ним теж ховався Букварик. Він був дуже обшарпаним та обмальованим. Читаночка у нього запитала: «А, що з тобою друже сталося?.» « Ой і не питай мене подруго, такого читача я зроду не бачив. Цього шибайголову зовуть Павлусиком, він першокласник у школі номер 2. Та от біда на мою голову , він не хоче вчитися»- сказав Букварик. Так може його батькам треба зустрітися з нашою поважною сестрицею Психологією для дошкільного і шкільного віку дітей. Вона їм розкаже як треба порозумітися з цим хлопчиськом « І тільки вона це сказала як над ними замайоріла дитяча голова , яка сказала: «А хто це тут балакає у мене під ліжком? А йому відповідають книжечки : «Це ми твої друзі-книжки ». Хлопчик здивувався , бо ще не бачив розмовляючих книжок і каже: « Так ви мені не друзі я вас не люблю і в школу ходити не хочу , я краще на смартфоні чи на планшеті пограю в ігри, а ви тільки займаєте місце у мене в портфелі і мені з вами важко носитися ви зовсім непотрібний папір. Книжечки дуже образилися на Павлуся і вирішили його провчити. « Добре, ми підемо від тебе, але завтра ти не лякайся і не дивуйся , бо все буде добре» - сказали книжечки.  Читаночка допомогла Букварику піднятися і сказала: « Ми вдома тебе відремонтуємо, а сьогодні , заберемо цього хлопчиська до нас в казкову країну і перевиховаємо його» - і вилетіли у вікно. Хлопчик знизав  плечима і подумав:  « Ну і привидиться мені таке, що книжки почали говорити, мабуть і правда перегрався у майнкрафт , треба вже і спати лягати». Друзі дочекалися коли Павлусь засне і перенесли його ліжко до казкової країни.

  Коли Він прокинувся вранці перше, що  побачив це незвичайно яскраві барви , гомін птахів і велетенських комах . Хлопчик не знав чи лякатись йому ,чи ні ,чи може він ще спить.

 Його гріло тепле і лагідне сонечко . Павлусь заспокоївся , бо згадав слова дивних книжок . Та ось він побачив Букварика і Читаночку і сказав: « Що ви зі мною зробили , де я знаходжусь і чому так тут дивно» . Книжечки підійшли до хлопчика і сказали: « Доброго ранку Павлусю, ти не лякайся ми добрі твої друзі , хоч поки , що ти цього не розумієш . Ми хочемо показати тобі наш дивовижний казковий світ і хочемо , щоб ти також полюбив його так як любимо його ми . А спочатку ти застели своє ліжечко охайненько і підемо поснідаєш» . Хлопчик хотів спочатку заперечити , але потім його животик забурчав і йому закортіло подивитися , що ж там він може перекусити . Він швидко застелив охайно ліжечко , навіть сам такого від себе не чекав , що в нього так гарно це вийде і тільки  все зробив , як ліжко зникло і школярик опинився біля столу , за яким сиділи Букварик і Читаночка , а коло столу ходила весела товстенька книжечка. Вона ставила на стіл духмяні пиріжки і млинці з сметаною,чай з малиною і цукерки з карамелькою . Ось Читаночка каже : «Познайомся Павлусю цю книжку зовуть Господарочкою . Вона знає дуже багато рецептів  смачних і корисних страв . І хоче ,щоб ти скуштував її сніданок , який вона тобі приготувала. Але спочатку треба вмитися і помити ручки. Павлусь неохоче пішов до річки , де стояв рукомийник . Та аж закляк бо побачив , що замість води у ній тече молоко. Читаночка каже: «Так Павлусю ти здивований , та молоко це найцілюща рідина для дітей від якої вони стають сильними  та здоровими . А в рукомийнику у нас вранішня роса , якою ти можеш вмитися , а молочко вип’єш на сніданок . Добре  сказав Павлик . Потім вони пішли до найрозумнішої книжки Енциклопедії , яка була в окулярах і щось роздивлялась під мікроскопом . Та коли вона побачила хлопчика , швидко підняла очі і здивовано запитала : «А чому цей хлопчик знаходиться у нашій казковій країні  він же повинен давно бути у школі ? Павлусь зніяковів і запитав: « А звідки ви знаєте , що я вчусь у школі? А Енциклопедія  відповідає: « Я все про тебе знаю , ми книжки всіх людей знаємо , які нас читають . Мене читав твій татусь і я бачила , як ти бавишся долі в квартирі. « Але почекайте, а  чому він тут?-  запитала поважна книга в Читаночки і Букварика».  Ми хотіли його переконати , що книжки це  його друзі, що з нами весело і можна багато чого дізнатися і хотіли показати наш казковий світ зсередини» - сказали книжечки . Так  , що ти не любиш книжок ? - запитала Енциклопедія . Хлопчик почервонів і сказав:

 «Раніше я так думав, доки не потрапив до вашого казкового світу та не побачив , які ви тут добрі,чемні, красиві, та охайні. І мені теж захотілося бути таким як ви» . « Добре  ». - сказала Енциклопедія. «Ти хороший хлопчик , а отже зараз Читаночка  і Букварик відведе тебе до тунелю і ти потрапиш знову додому »- промовила вона . По дорозі до тунелю Павлусеві Читаночка та Букварик назбирали цукерок з дерев і віддали йому. Він дуже зрадів цьому солодкому подарунку . І от коли всі дійшли до порталу , Павлусь раптом засумував і сказав: « Читаночка і Букварику я не хочу з вами розлучатися , мені  у вас сподобалось»-а книжечки сказали :«Не переживай Павлусю ми з тобою будемо завжди , як ти прокинешся то це зрозумієш . І тільки школярик  потратив у портал все закрутилося, завертілося і він заплющив очі . Коли хлопчик  їх відкрив, то побачив, що лежить в ліжечку  і за вікном світанок , а на годиннику сьома ранку. І матінка лагідно говорить Павлусю: « Просинайся синку вже до школи треба йти» . І пішла на кухню . Павлусь швидко застелив ліжко , побіг умився, почистив зуби і повернувся до кімнати . Та подумав : « Мені мабуть це наснилося  про розмовляючі книжки.» І він швидко почав прибирати в кімнаті . Доки не знайшов свого Букварика під ліжком , аж глянь , а він як новенький . Книжка йому підморгнула і сказала: «Молодець так держати» Хлопчик запитав: «Ти ж був такий обшарпаний , а Букварик відповів : « Мене відремонтували у  казковій країні» . Йому  стало  соромно і Павлусь сказав: « Я тепер бережливо буду відноситись до книжок, бо ви ж мені стали найкращими  друзями» . Коли матінка Павлуся зайшла до кімнати то здивовано заплескала руками .І сказала: «Синочку мій ти став таким охайним і навіть подорослішав , що аж не віриться.» Хлопчик загадково усміхнувся, і , дивлячись на Букварика сказав: « Мамо, я тепер завжди буду охайним , чемним і слухняним». І пішов до школи з Буквариком , обережно поклавши його до портфелика.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Інкл
Додано
17 вересня 2019
Переглядів
738
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку