Казкотерапія,як напрям практичної психології

Про матеріал
Даний матеріал представлений у вигляді презентації. У презентації описується такий метод практичної психології як казкотерапія.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання казкотерапії у роботі з дошкільнятами. Підготувала. Вчитель початкових класів. Колодич В. В.

Номер слайду 2

Казкотерапія – це напрям практичної психології що дозволяє формувати характер дитини, використовуючи для цього ресурси казки; це спосіб виховання в дитини особливого ставлення до світу; спосіб передачі необхідних моральних норм і правил; Казкотерапія

Номер слайду 3

казка доступно пояснює, що добре, а що погано; на прикладі позитивних персонажів дитина вчиться бути хорошою, а негативні герої казок викликають у неї лише негативну реакцію. Суть методу казкотерапії полягає в тому,що:

Номер слайду 4

Терапевтична казка відрізняється від звичайної тим, що її вигадують спеціально з урахуванням особливостей дитини. Терапевтична казка

Номер слайду 5

ЯК СТВОРИТИ ТЕРАПЕВТИЧНУ КАЗКУ?Вибір героя близького дитині за статтю, віком, характером. Описати життя героя у казковій формі, знайти схожість. Ввести героя в проблемну ситуацію, схожу на ту, яку переживає дитина. Наприклад ( "Дід і баба відвели курочку рябу до дитсадка…" "Колобок захотів навчитися читати . але у нього нічого не виходило" і т. д.)Знайти разом із героєм казки шляхи подолання проблеми, показати ситуацію з різних боків. Проговорювати висновок , залучаючи дитину. Щоб ми не робили, які б новітні чи давно забуті технології, форми, методи та прийоми не використовували, головним і найважливішим завданням є і залишається забезпечити, створити й підтримати дитину, допомогти почуватися щасливою, безтурботною, справжньою дитиною. Коли дитина "проживає " казку, утворюються зв'язки між казковими подіями і поведінкою у реальному житті. Якщо обговорювати з дитиною прочитані казки – життєві уроки швидше засвоюються, сприяють подальшому гармонійному розвитку дитини та її успішній самореалізації. Якщо казки не обговорюються, життєві уроки та цінності засвоюються пасивно. Усі казки мають щасливий кінець. Це дуже важливо для дитини – бути впевненою у тому, що у її житті все буде гаразд.

Номер слайду 6

опанувати позитивними моделями поведінки, знизити негативні емоції, рівень тривожності; спілкування дітей із казкою допомагає їм впоратися зі своїми негативними станами, невпевненістю, лінню, небажанням пізнавати нове тощо. Казкотерапія дозволяє:

Номер слайду 7

Аналіз казок. Розповідання казок. Творче переписування казок. Постановка казок за допомогою ляльок. Малювання за мотивами казки. Програвання епізодів казки. Складання власних казок. Основні прийоми роботи з казкою

Номер слайду 8

ТРАДИЦІЙНІ РОБОТИ З КАЗКОЮ:читання;розповідь;бесіда;драматизація;інсценування.

Номер слайду 9

НЕТРАДИЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОБОТИ З КАЗКОЮ:переплутування сюжетів героїв;змінювання характеру героя;змінювання місця, часу, події;змінювання кінцівки казки;складання казки за схемою.

Номер слайду 10

Провідні принципи казкотерапії:усвідомлення власних можливостей;усвідомлення цінності власного життя;розуміння закону причини та наслідку;пізнання різних стилів світовідчуття;пізнання світу власних емоцій та переживань;свідома творча взаємодія зі світом;внутрішнє відчуття світу та гармонії. Варто завжди пам'ятати про ці принципи, використовуючиказкотерапію.

Номер слайду 11

«Казкотерапія – найбільш давній у людській цивілізації метод практичної психології і один із наймолодших методів у сучасній науковій практиці»(За Т. Зінкевич-Євстігнєєвою)

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
7 квітня 2020
Переглядів
3009
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку