19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Кейс-урок «Піклування людей про птахів взимку. Птахи взимку.»

Про матеріал
ознайомити учнів із життям птахів взимку, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі;дізнатися інформацію про підгодовування птахів взимку.Розвивати усне і писемне мовлення, емпатію.Формувати вміння розв’язувати математичні задачі. Виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів, любов і милосердя до всього живого на землі.
Перегляд файлу

 

                                                                             Вступ

 

Кейс-метод – яскравий приклад інтерактивних технологій

  Надзвичайно ефективним є такий вид роботи, як кейс-метод (від англ. саsе studу – вивчення ситуації), відомий у вітчизняній освіті як метод ситуативного навчання на конкретних прикладах).

Найбільш широко кейс-метод застосовується під час вивчення економіки та бізнес-наук. Використання кейс-методу також здобуло широке поширення у педагогіці, медицині, юриспруденції, математиці, культурології та політології. Батьківщиною кейс-методу є США.

 Кейс-метод або метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, спілкуватися.

  Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які автор описав для того, щоб спровокувати дискусію в навчальній аудиторії, підштовхнути  до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень.

Таким чином, ситуаційна вправа або кейс – це опис конкретної ситуації, який використовують як педагогічний інструмент, що допомагає учням:

• глибше зрозуміти тему, розвинути уявлення;

  отримати грунт для перевірки теорії, дослідження ідей, виявлення закономірностей, взаємозв’язків, формулювання гіпотез;

  пробудити    інтерес,    підігріти    цікавість,    заохотити мислення та дискусію;

• отримати додаткову інформацію, поглибити знання;  переконатися у поглядах;

• розвинути   і   застосувати   аналітичне   і   стратегічне мислення, вміння вирішувати проблеми і робити раціональні висновки, розвинути комунікаційні навички;

  поєднати    теоретичні    знання    з    реаліями    життя, перетворити абстрактні знання у цінності і вміння учня.

 

Результативність впровадження досвіду: Кейс-метод формує особистісні якості: працьовитість, креативність, здатності до конкурентоспроможності, готовність взяти на себе відповідальності за результати власного аналізу ситуації і за роботу всієї групи, впевненість в собі, комунікативну культуру, формує соціально активну і життєво компетентну особистість, здатну до саморозвитку, самовдосконаленню і самореалізації.

 

 

 

Кейс- урок   «Піклування людей про птахів взимку. Птахи взимку.»

Тема:        Природознавство

Мета: ознайомити учнів із життям птахів взимку, зі змінами, що відбуваються в їхньому житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі;дізнатися інформацію про               підгодовування птахів взимку.Розвивати усне і писемне мовлення, емпатію.Формувати вміння розв’язувати математичні задачі. Виховувати в дітей дбайливе ставлення до пернатих друзів, любов і милосердя до всього живого на землі. 

 

              З якою інформацією я ознайомлюсь?

  • Чому одні птахи відлітають у теплі краї, а інші залишаються?
  • Які птахи залишилися зимувати?
  • Як люди піклуються про птахів взимку?

 

Зв'язок : МАТЕМАТИКА, ПРИРОДОЗНАВСТВО, ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, МОВА І ЛІТЕРАТУРА.

Вітання в колі.

Холодно зараз в лісах і лугах.

Холодно зайчикам, лискам, птахам,

Затишно, тепло в класі у нас.

Доброго дня вам, вітаю я вас.

Діти, який у вас настрій?

 -Надійшла зима. Земля і ліс –вкрилися снігом, здається, що все навкруги поринуло в сон. Завмерли трави, кущі та дерева. Все під сніговою ковдрою зачаїлося.

-Зима нам принесла подарунки. А які саме ви дізнаєтесь, коли витягнете з чарівного мішечка!          Розподіл по станціях(розгорток)

 Інценізація вірша « РОЗМОВА  ПТАХІВ» + спів пташок

А чому так сталося? Хочете дізнатися про це? Як допомогти пернатим? Тож вперед!!!

                                     ПРИРОДОЗНАВСТВО     

                Станція «Зимуючі птахи» відео +питання

  1. Згадайте , яку будову тіла має птах? Чим птахи відрізняються від інших тварин?

 

 

  1. Яких птахів ви запам’ятали. Запишіть.

------------------------------------------------------------------------------------------------ --------------------------------------------------------------------------------

  1. Підкресліть тільки зимуючих птахів:  синиця, соловей, ластівка, лелека, горобець, снігур, шишкар.
  2. Як ви вважаєте , що страшніше для пташок голод чи холод? Обговоріть проблему в групі.

 

                                  МАТЕМАТИКА

Станція «Математична лабораторія»

  • Діти, перед вами є кейс-завдання. Прошу відкрити, прочитати. Порадитися в групі і виконати завдання.
     
  1. Подивіться угорі на ялинках снігурі… Вони літають зграйками по                  8-10 пташок. Скільки снігурів у двох зграйках?

 

  1.  Шишкарі    виводять    пташенят    узимку. Мати-шишкариха сидить на яйцях 13 днів, та ще 5 днів обігріває вилуплених пташенят. Скільки всього днів вона не сходить з гнізда?


3    Синиці виводять пташенят двічі на рік. Один виводок становить 12 пташенят. Скільки пташенят у пари синиць виводиться за рік?

4 До годівниці прилетіло 16 горобців. Один з них побачив кота. Скільки горобців залишилося в годівниці?


Завдання:

  1. Складіть свою задачу про птахів.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  1. Розвяжіть логічну задачу:

Над річкою летіли птиці: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа і 5 вугрів. Скільки всього летіло птахів?  

 

                                ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Станція «Кафе для птахів»

Інструктаж з БЖД під час роботи з ножицями та клеєм.

Практична робота учнів.

 

                      МОВА ТА ЛІТЕРАТУРА

Станціця «Шукачі прислів’їв»

  • Видно птаха по польоту.
  • Всяка пташка свої пісні має.
  • Де багато пташок, там нема комашок.
  • Кожна птиця знайде свого Гриця.
  • Ластівка день починає, а соловей його кінчає.
  • Ліпше пташині голодом у лісі, як при цукрі у багатій стрісі.
  • Ліпше пташці на зеленій вітці, ніж у пана в золотій клітці.
  • Маленька пташка, та гострий дзьобик.
  • Не ходи у воду за птицею, а у ліс за рибою.
  • Нікому сама птаха в руки не вскочить.
  • Ранні пташки росу п'ють, а пізні слізки ллють.
  • Рано б пташка запіла, якби киця не з'їла.
  • У всякої пташки свої замашки.
  • Як багацько птиць – не буде гусениць.
  • Яка пташка, така й пісня.

Фізкультхв. «Танці –зігріванці»

Метод «Мікрофон»

  • Чи було цікаво на уроці?
  • Що нового дізналися?
  • Чого навчилися?
  • Чого захотілося?
  • Яка станція вам найбільш сподобалась?

Міні-тренінг «Розвиток емпатії»

  • Якщо ви не руйнуєте пташиних гнізд – підстрибніть тричі.
  • Якщо ви разом з батьками зробили годівничку – плесніть тричі в долоні.
  • Якщо ви підгодовуєте пташок взимку – погладьте себе по голівці.
  • Чи болить душа, коли ви бачите птахів узимку? Покладіть руку на серце.
  • Чи хочете жити у злагоді з природою? Обійміть себе.

 

 

 

 

 

 

Кейс- урок «Піклування людей про птахів

взимку. Птахи взимку.»

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Вчитель початкових класів

Категорія «Спеціаліст»

Двоянова Г.О.

 

 

docx
Додано
20 лютого
Переглядів
67
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку