Матеріал можна використати при вивченні оповідання О Генрі "Останній листок"...Тут ви знайдете замість звичайних запитань до тексту, вербальні, які заставлять учнів логічно подумати...
О.Генрі “Останній листок” Зміст кейса ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ Тема: Шедевр маляра Бермана
Номер слайду 2
Контрасти Америки Манхетен Манхетен Як ці картинки пов'язані з новелою?
Номер слайду 3
Чий образ проглядає крізь подані цитати? “холодний невидимий пришелець” “крижані пальці” “підтоптаний задишкуватий бовдур” “червоні кулацюги” “такий собі чоловяга, який звалив з ніг бідолашну Джонсі” ?
Номер слайду 4
Коли зірветься останній листок плюща… Про що свідчать ці слова?
Номер слайду 5
Чи випадково автор порівнює Бермана, художника – невдаху із скульптурою Мікеланджело “Мойсей”?
Номер слайду 6
Яка метаморфоза стається на наших очах у фіналі новели?
Номер слайду 7
“Сьюзі, я сподіваюсь намалювати коли - небудь Неаполітанську затоку” – підтвердженням чого є дана цитата ? Неаполітанська затока
Номер слайду 8
У фіналі новели другорядний персонаж потрапляє в центр уваги: Берман повертає Джонсі волю до життя. Не Сью і не лікар рятують Джонсі, а Берман! Саме намальований ним листок плюща.
Номер слайду 9
Чи пов'язані між собою дані фрагменти? Який висновок напрошується з побаченого?
Номер слайду 10
ВИСНОВОК Намалювавши листок плюща, Берман створює шедевр. Це шедевр скоріше не мистецький, бо намалювати листок плюща не є вищим досягненням майстерності. Це шедевр любові до Джонсі, шедевр людяності. Письменник переконливо веде нас до висновку: найважливіший талант кожної людини - це талант людяності.