Клас: 1-Б Тема: День Святого Валентина

Про матеріал
Клас: 1-Б Тема: День Святого Валентина Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.
Перегляд файлу

Клас: 1-Б

Тема: День Святого Валентина

Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.

Обладнання: Відеоролик, набір різнокольорових сердець.

                                                    Хід заняття:

І. Вступна частина.

    День чарiвний, справжнє диво,

    В класi посмiшок багато,

    В класi людно i красиво,

    Бо у нас сьогоднi свято.

Вступна бесіда.

    Що може розтопити зимові сніги та у засніженій хурделиці відчути чиєсь тепло та розуміння? Перше свято, яке нагадує про те що незабаром весняне сонце відігріє не тільки замерзлі міста та села а й зігріє самотні та одинокі серця.

  • Чи можете ви мені допомогти? Яке свято відбулося на цьому тижні?

ІІ. Основна частина.

На протязі усієї виховної години ви будите отримувати кольорові сердечка  за правильну відповідь або активну участь. А в кінці ви здогадаєтесь навіщо вони вам.

1. Перегляд мультфільму.

  • Діти, а ви знаєте історію виникнення цього свята? Я пропоную переглянути мультфільм, який вам дасть відповідь на це питання. ( Перегляд відеоролику).
  • То ж, про що ідеться в відеоролику?
  • Як утворилося свято?

 

2. «Ласкаве слово»

      А зараз ми пограємо в гру, за допомогою якої ми перевіримо скільки ласкавих слів ви знайте.              На дошці намальована ромашка. На кожному пелюсточки написана цифра, яка відповідає певній букві. Учні виходять по черзі , вибирають будь-яку пелюстку. Вони повинні сказати ласкаве слово на цю букву. За кожне слово отримують сердечко.(В, Г, Д, К, Л, М, Р, С, Т, У,)

 

3. «Розбите серце»

- Ми переходимо до наступної гри, яка має назву «Розбите серце».

   Кожному ряду дається розрізане на 4-5 частин серце. Хто швидше складе, той і отримує заслужену перемогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Фізкультхвилка .

Гусі-лебеді летіли,

На лужок тихенько сіли.

Посиділи, поклювали,

Покрутились – дружно встали.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній,

І до сонця потягніться.

В різні боки похиліться,

Веретеном покрутіться,

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

 

5. Аплікація «Власна валентинка»

     Кожен учень отримає заготовку валентинки, і за допомогою кольорових олівців повинні створити власну валентинку.

 

6. Аплікація «Дерево кохання»

 

  • Під час всієї виховної години ви отримували сердечка, зараз ви можете прикріпити їх до нашого «Дерева Кохання», яке зображено на дошці.

 

ІІІ. Підсумкова частина.

  • Це дерево символізує вашу кмітливість, дружелюбність та любов у ваших маленьких серцях. Не забувайте про це і залишайтеся таким ж щирими та добрими.
  • До побачення!

 

Методист:______________________________________

Кл. Керівник:____________________________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Квятковська Ольга Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
1557
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку