Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Клас: 1-Б Тема: День Святого Валентина

Про матеріал
Клас: 1-Б Тема: День Святого Валентина Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.
Перегляд файлу

Клас: 1-Б

Тема: День Святого Валентина

Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.

Обладнання: Відеоролик, набір різнокольорових сердець.

                                                    Хід заняття:

І. Вступна частина.

    День чарiвний, справжнє диво,

    В класi посмiшок багато,

    В класi людно i красиво,

    Бо у нас сьогоднi свято.

Вступна бесіда.

    Що може розтопити зимові сніги та у засніженій хурделиці відчути чиєсь тепло та розуміння? Перше свято, яке нагадує про те що незабаром весняне сонце відігріє не тільки замерзлі міста та села а й зігріє самотні та одинокі серця.

  • Чи можете ви мені допомогти? Яке свято відбулося на цьому тижні?

ІІ. Основна частина.

На протязі усієї виховної години ви будите отримувати кольорові сердечка  за правильну відповідь або активну участь. А в кінці ви здогадаєтесь навіщо вони вам.

1. Перегляд мультфільму.

  • Діти, а ви знаєте історію виникнення цього свята? Я пропоную переглянути мультфільм, який вам дасть відповідь на це питання. ( Перегляд відеоролику).
  • То ж, про що ідеться в відеоролику?
  • Як утворилося свято?

 

2. «Ласкаве слово»

      А зараз ми пограємо в гру, за допомогою якої ми перевіримо скільки ласкавих слів ви знайте.              На дошці намальована ромашка. На кожному пелюсточки написана цифра, яка відповідає певній букві. Учні виходять по черзі , вибирають будь-яку пелюстку. Вони повинні сказати ласкаве слово на цю букву. За кожне слово отримують сердечко.(В, Г, Д, К, Л, М, Р, С, Т, У,)

 

3. «Розбите серце»

- Ми переходимо до наступної гри, яка має назву «Розбите серце».

   Кожному ряду дається розрізане на 4-5 частин серце. Хто швидше складе, той і отримує заслужену перемогу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Фізкультхвилка .

Гусі-лебеді летіли,

На лужок тихенько сіли.

Посиділи, поклювали,

Покрутились – дружно встали.

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій поклоніться

За щасливий день вчорашній,

І до сонця потягніться.

В різні боки похиліться,

Веретеном покрутіться,

Раз присядьте, два присядьте

І за парти тихо сядьте.

 

5. Аплікація «Власна валентинка»

     Кожен учень отримає заготовку валентинки, і за допомогою кольорових олівців повинні створити власну валентинку.

 

6. Аплікація «Дерево кохання»

 

  • Під час всієї виховної години ви отримували сердечка, зараз ви можете прикріпити їх до нашого «Дерева Кохання», яке зображено на дошці.

 

ІІІ. Підсумкова частина.

  • Це дерево символізує вашу кмітливість, дружелюбність та любов у ваших маленьких серцях. Не забувайте про це і залишайтеся таким ж щирими та добрими.
  • До побачення!

 

Методист:______________________________________

Кл. Керівник:____________________________________

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
217
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку