Клас: 1-Б
Тема: День Святого Валентина
Мета: Формування знань учнів про це свято, про його традиції, обряди в різних країнах світу. Розвивати уважність, вміння слухати, дружелюбність, наполегливість. Виховувати добрі взаємовідносини, любов до прекрасного.
Обладнання: Відеоролик, набір різнокольорових сердець.
Хід заняття:
І. Вступна частина.
День чарiвний, справжнє диво,
В класi посмiшок багато,
В класi людно i красиво,
Бо у нас сьогоднi свято.
Вступна бесіда.
Що може розтопити зимові сніги та у засніженій хурделиці відчути чиєсь тепло та розуміння? Перше свято, яке нагадує про те що незабаром весняне сонце відігріє не тільки замерзлі міста та села а й зігріє самотні та одинокі серця.
ІІ. Основна частина.
На протязі усієї виховної години ви будите отримувати кольорові сердечка за правильну відповідь або активну участь. А в кінці ви здогадаєтесь навіщо вони вам.
1. Перегляд мультфільму.
2. «Ласкаве слово»
А зараз ми пограємо в гру, за допомогою якої ми перевіримо скільки ласкавих слів ви знайте. На дошці намальована ромашка. На кожному пелюсточки написана цифра, яка відповідає певній букві. Учні виходять по черзі , вибирають будь-яку пелюстку. Вони повинні сказати ласкаве слово на цю букву. За кожне слово отримують сердечко.(В, Г, Д, К, Л, М, Р, С, Т, У,)
3. «Розбите серце»
- Ми переходимо до наступної гри, яка має назву «Розбите серце».
Кожному ряду дається розрізане на 4-5 частин серце. Хто швидше складе, той і отримує заслужену перемогу.
4. Фізкультхвилка .
Гусі-лебеді летіли,
На лужок тихенько сіли.
Посиділи, поклювали,
Покрутились – дружно встали.
Встаньте, діти, посміхніться,
Землі нашій поклоніться
За щасливий день вчорашній,
І до сонця потягніться.
В різні боки похиліться,
Веретеном покрутіться,
Раз присядьте, два присядьте
І за парти тихо сядьте.
5. Аплікація «Власна валентинка»
Кожен учень отримає заготовку валентинки, і за допомогою кольорових олівців повинні створити власну валентинку.
6. Аплікація «Дерево кохання»
ІІІ. Підсумкова частина.
Методист:______________________________________
Кл. Керівник:____________________________________