2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Воховна година Клас: 1-Б Тема: «У світі чарівної казки»

Про матеріал
Клас: 1-Б Тема: «У світі чарівної казки» Мета: Розвивати пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, виховувати любов до книг, бережне ставлення до них. Вчити поважати добро і правду, боротися зі злом і кривдою. Виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок.
Перегляд файлу

Клас: 1-Б

Тема: «У світі чарівної казки»

Мета: Розвивати пам’ять, кмітливість, вміння передавати свої думки в розмові, виховувати любов до книг, бережне ставлення до них. Вчити поважати добро і правду, боротися зі злом і кривдою. Виховувати у дітей моральні якості на прикладі казок.

Обладнання: ілюстрації.

                                          Хід заняття

I. Вступна частина.

- Добрий день, дітки! Сідайте!

                                 Ви сідайте тихо, діти,

                                 Домовляйтеся не шуміти,

                                 На занятті не дрімати,

                                 А знання мерщій хапати

  • Ми з вами поговоримо про казочки, їх героїв, проведемо різні конкурси. То ж будьте активні, бо в кінці заняття будуть запитання.

Чи любите ви казки? Казки — це добро та милосердя, дитинство людяності, мудрості. А чи знаєте ви, як народжувалися казки?

             Нашу планету Земля населяє багато народів. І де народ не жив би — з ним живуть і його казки. Казки найрізноманітніші, але в усіх народів світу  є казки про боротьбу добра та зла, про дружбу, вірність. У казках висміюють боягузів, злих і жадіб­них людей, а прославляють сміливих, справедливих, добрих. Добро породжує добро — так вчать казки. І всі народи натхненно бережуть у них вікову му­дрість і заповіти дітям та онукам.

II. Основна частина.

   1. Загадки

 Почнемо ми наше заняття з відгадування загадок.

Відгадування загадок:

 1. Всі взимку їх одягаєм – від морозу руки ховаєм. (Рукавиці).

 2. Сірий, зубастий, по полю блукає, ягнят шукає. (Вовк).

 3. В темнім лісі проживає,

 Довгий хвіст пухнастий має.

 Їй на місці не сидиться

 А зовуть її … (лисиця).

4. Хоч у нього шуба є,

 Та як холод настає,

 Він не їсть тоді, не п’є,

 І не ходить, не гуляє,

 А у лігво спать лягає. (Ведмідь).

5. Має вдачу полохливу,

Несміливу, боязливу,

Весь тремтливий і боїться Вовка хижого й лисицю.(Зайчик.)

- З якої казки до нас завітали ці герої? («Рукавичка»).

 

2. Гра «З якої казки?»

- Ми зачитуємо віршований фрагмент з казки. Ваше завдання — уважно послухати і відгадати персонажа, якому належать ці слова, та назвати відповідну казку.

На городі, що за черга

Дід і баба тут стоїть. 

Тягнуть щось перед собою

І не витягнуть ніяк.

 (Ріпка)

Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці,

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.   

(Попелюшка)

Маленьке, сіреньке,

Біди наробило:

Щось біле, кругленьке,

Хвостиком розбило.

Сумує і плаче бабуся,

 Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

 «Я вам золоте знесу.»

(Курочка Ряба)

 Тупу-тупу ногами,

Сколю тебе рогами,

Ніжками затопчу,

Хвостиком замету...

(Коза з казки «Коза-дереза».)

Я по коробу метений,

На яйцях спечений —

Як від баби та од діда втік

 Так і від тебе втечу!

(Колобок з однойменної казки.)

Старенька бабуся у лісі жила

Гостинці для неї онучка несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься? Хто б відповів?

(«Червона шапочка») .

Підробив він голосок,

Став на маминім співати.

Здогадалися малята:

«Вовк – не наша мати!»

(«Вовк і семеро козенят»)

 До школи прямує хлопчик дерев’яний,

Чомусь потрапляє у цирк полотняний.

Відома ця книжка тобі, чи не так?

В пригодах яких побував цей хлопчак?

(«Золотий ключик, або Пригоди Буратіно»)

Він звірят усіх лікує,

Від халеп різних рятує.

І зайчат, і мавпенят,

Бегемотів, тигренят.

(«Лікар Айболить»)

3. Фізкультхвилинка.

У країні казочок

                                  Жив веселий Колобок.

                                  Разом з ним усі звірятка,

                                  Вирушали на зарядку.

                                  Похитали головою,

                                  Раз притупили ногою,

                                  Руки вгору піднесли,

                                  Трішки ними потрясли,

                                  Нахилились вліво, вправо.

                                  Та цього іще замало.

                                  Руки вгору, руки вниз,

                                  Раз присіли, піднялись.

                                  Головою похитали

                                  Й працювати знов почали.

4. Гра «Швидкий потяг»

У цій грі необхідно швидко називати другу частину імені відомих казкових героїв:

Кіт (у чоботях, Леопольд, Матроскін), тато (Карло), Дід (Мороз), Баба (Яга), крокодил (Гена),

Війні (Пух), Соловей (Розбійник), Муха (Цокотуха), поштар (Пєчкін), дядя (Федір), домовик (Кузя),

черепаха (Тортила).

 

5. Конкурс «Назви казку за ілюстрацією»

– А зараз ми за малюнками разом будемо називати казку. Хто кращий знавець казок?

( На дошці розташовані ілюстрації з казок)

III. Заключна частина.

     Про добру та цікаву українську казочку можна говорити ще дуже довго. Адже наших казок так багато! Скоріше навчайтесь добре читати, і тоді ви зможете самі вирушати в чарівну мандрівку на Планету казок. Ви розділите з казковими персонажами їхні дивовижні пригоди, будете хвилюватися за їхню долю і вчитися в них бути добрими та чуйними, сміливими та відважними, працьовитими та чесними. А ще завдяки казкам ви навчитеся відрізняти справжнє від вдаваного, щирість від лестощів, добро від зла. Адже саме цього навчає нас українська казка.

 

 

Методист:____________________________

Кл. керівник:__________________________

 

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2019
Переглядів
322
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку