31.10.2017 1-Б
Виконувала: Величко Карина група Т-21.
Тема: «Музика Осені»
Мета: навчити цінувати дари природи; розвивати пам’ять, мислення, увагу; виховувати любов до природи.
Обладнання: Загадки, гра «Розпізнай овочі і фрукти», мультфільм, гра «Коли це буває?», пазли.
Хід години спілкування:
І. Організаційний момент.
Пролунав уже дзвінок,
Тож почався наш урок.
Встали чемно всі, рівненько,
Й привіталися гарненько «Добрий день!».
Кожному з нас подобається своя пора року. Кожна з них по-своєму особлива. Але сьогодні ми поговоримо про нашу чарівницю – осінь.
ІІ. Основна частина.
1. Робота з ілюстрацією.
- Діти з якими кольорами у вас асоціюється осінь? (ілюстрація осіннього лісу)
Погляньте на це зображення і скажіть ми перечислили всі кольори, з якими може асоціюватися осінь?
2. Перегляд мультфільму.
- Ви знаєте які зміни в природі відбуваються восени?
- Добре, а зараз ви перегляните мультфільм, про зміни восени, і скажете чи всі зміни, які відбуваються восени, ви назвали. (Перегляд мультфільму. ) Отже, які ще зміни відбуваються восени?
3. Гра «Коли це буває?»
- Діти, я пропоную вам пограти в гру, яка називається «Коли це буває?». Ми перевіримо, хто добре запам’ятав ознаки осені, а хто ні.
Якщо явища, які я називаю відбуваються восени, то ви плескаєте в долоні, якщо ні – тупочите ногами:
- жовтіє листя;
- збирають врожай;
- ліплять снігову бабу;
- прилітають птахи;
- ростуть гриби;
- дні довші, ночі коротші;
- диме холодний сильний вітер;
- дощить;
- дозрівають черешні.
4. Фізкультхвилинка.
Щось не хочеться сидіти,
Треба трохи відпочити. (Встати і вийти із-за парт).
Руки вгору, руки вниз,
На сусіда подивись.
Руки вгору, руки в боки
І зроби чотири кроки. (Марширувати на місці).
Вище руки підніміть (Підняти руки,прогнутися).
І спокійно опустіть.
5. Цікаві загадки
- Осінь називають золотою, тому що всі листочки на деревах мають золотистий колір. А ще Осінь називають щедрою, як ви вважайте чому? (відповідь дітей)
- Вірно, вона приносить свої щедрі дари. Осінню ми збираємо фрукти в садах, овочі на огороді.
Тож про ці дари осені ми маємо для вас загадки.
Мене смажать, мене варять Ми зеленої всі масті
Хоч отрутою і кроплять Всі довгасті і смугасті
Всі мене їдять і хвалять Прив’язали нас в рядках,
А зовуть мене…(картопля). На зелених ланцюжках.
Гарбуза сини ми й дочки
Як нас звати (Огірочки)
Сидить дівчина в коморі, Ми столові, ми кормові,
А коса її на дворі. Є брати у нас цукрові,
(Морква) На полях ростуть грядками
Люди звуть нас..(Буряками)
6. Гра «Розпізнай овочі і фрукти».
Тепер настав час гри, але ця гра потребує всієї вашої уваги. Тому будьте уважні.
В цій корзинці знаходяться фрукти і овочі. Ваше завдання з зав’язаними очима на дотик здогадатись який овоч чи фрукт ви дістали.
7. Творча робота.
А зараз діти буде творче завдання на кмітливість. Ми поділимо вас на команди, ваша команда – це ваш ряд на якому ви сидите. Кожному ряду ми дамо пазли, ваше завдання буде полягати в тому, що ви повинні скласти їх швидко і правильно.
ІІІ. Заключна частина.
Класний керівник:_____________________________
Методист: _______________________________________