Розробка класної години,яка сприяє вихованню здорового способу життя за допомогою безпосередньої участі учнів.
Класна година
Обираемо здоровий спосіб життя
Мета : виховувати у учнів ціннісне ставлення до власного здоров`я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя; нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров`я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.
Обладнання: виставка малюнків «вернісаж здоров`я, презентація , відеоролик про здорове харчування»
Щоб бути здоровим, потрібно власні зусилля, постійні й значні. Замінити їх не можна нічим. (М. Амосов)
Бесіда.
Учні:
Хто здоровий,- той сміється
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!
Хто здоровий, той не плаче,
Жде його в житті удача.
Він уміє працювати,
Вчитись і відпочивати.
Хто здоровий- не сумує,
Над загатками мудрує,
Він сміливо в світ іде
Й за собою всіх веде!
Бо здоров`я- це прекрасно ,
Здорово, чудово, ясно !
І доступні для людини
Всі дороги і стежини !
Зрозуміло, всім відомо,
Як приємно бути здоровим ,
Тільки треба знати,
Як здоровим стати.
1)Оптимальний руховий режим
Почнемо з оптимального рухового режиму. Згадайте фізкульт-хвилинки, які ви проводили на уроках і після кожного напряму ми будемо проводити фізкульт-хвилинки .
https://www.youtube.com/watch?v=YBjjIM9Iic4
(фізкультхвилинка на російській мові)
«усі фізкультхвилинки будуть на різних мовах: російською, українською , німецькою та англійською
2)Загартування
-Що ви знаєте про загартування?(повідомлення учнів)
Загартовування організму — це не лікувальна процедура, а профілактична. Для того щоб займатися загартовуванням і робити це усвідомлено, необхідно знати механізм впливу тих чи інших процедур на органи і системи нашого тіла. Знаючи свої «слабкі місця» та добираючи зі знанням справи систему загартовування, можна досягти дуже серйозних результатів в оздоровленні організму.
Загартовування покликане навчити тіло людини адаптуватися до нових умов, природному середовищі. Вплив загартовування на терморегуляцію організму велике. Є групи людей, у яких тіло ще не здатне до терморегуляції, як це трапляється у маленьких дітей або вже не здатне, як у людей похилого віку. Також існує ще категорія людей, у яких порушена терморегуляція через ослаблений хворобою здоров’я. У всіх трьох випадках ці порушення не вирок, вони підлягають корекції за допомогою системи загартовуючих процедур.
Основні принципи загартування:
Фізкультхвилинка на англійській мові
https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=UPeXNPR8fyQ
3)Збалансоване харчування (перегляд відео)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=gnnUgUXNhnw
4)Гігієнічні навички
Один з найважливіших принципів зміцнення і збереження чистоти, здоров’я шляхом дотримання елементарних норм чистоти – дотримання правил особистої гігієни. Деякі поради щодо особистої гігієни допоможуть правильно зрозуміти їх роль у житті та структурувати особистий графік:
Фізкультхвилинка на українській мові
https://www.youtube.com/watch?time_continue=65&v=lCyFLC7SKbg
5)Відсутність шкідливих звичок
Перегляд презентації
https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/shkidlyvi-zvychky-2546/
Фізкультхвилинка на німецькій мові
https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=bI-2gX-aXBk
Учитель: Давайте разом складемо шлях до здоров’я
Учням видаються листочки паперу і вони на них пишуть що потрібно щоб бути здоровими.На дошці намальовано дерево здоров’я ,і з цих листків викладують шляхи до нього .
Вправа «Мікрофон»
Учитель: Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон».Свої відповіді починайте зі слів «Я здоровий, тому що…»