Класна година «Обираємо здоровий спосіб життя»

Про матеріал

Розробка класної години,яка сприяє вихованню здорового способу життя за допомогою безпосередньої участі учнів.

Перегляд файлу

Класна година

Обираемо здоровий спосіб життя

Мета : виховувати у учнів ціннісне ставлення до власного здоров`я та стимулювати бажання дбати про нього; сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя;  нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров`я; прищеплювати інтерес до занять фізичною культурою і спортом.

Обладнання: виставка малюнків «вернісаж здоров`я, презентація , відеоролик про здорове харчування»

 Щоб  бути  здоровим,  потрібно  власні  зусилля,  постійні  й  значні.  Замінити  їх не можна нічим.   (М. Амосов) 

Бесіда.

  • Доброго всім здоров`я !Ё сьогодні ми будемо говорити про здоров`я : як ми до нього ставимося ? Яку роль воно відіграє в нашому житті? Чи є перешкоди для його збереження  і як їх можна подолати ? адже з давніх – давен український народ най більшою цінністю у житті вважав здоров`я. навіть вітаючись і прощаючись, люди бажали один одному здоров`я : «здрастуйте!», «здоровенькі були!» , « дай Боже здоров`я!» На минулому класному часі вам було завдання зробити вірші про здоров`я. хто підготував? 

Учні:

Хто здоровий,- той сміється

Все йому в житті вдається.

Він долає всі вершини,

Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий- не сумує,

Над загатками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде!

Бо здоров`я- це прекрасно ,

Здорово, чудово, ясно !

І доступні для людини

Всі дороги і стежини !

Зрозуміло, всім відомо,

Як приємно бути здоровим ,

Тільки треба знати,

Як здоровим стати.

  • Що треба робити , щоб бути здоровим ?
  • Чому необхідно берегти здоров`я ?
  • Щоб бути здоровим , потрібно…
  • Давайте з`ясуємо , які є умови здорового способу життя ?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1)Оптимальний руховий режим

Почнемо з  оптимального рухового режиму. Згадайте фізкульт-хвилинки, які ви проводили на уроках і після кожного напряму ми будемо проводити фізкульт-хвилинки .

https://www.youtube.com/watch?v=YBjjIM9Iic4

(фізкультхвилинка на російській мові)

«усі фізкультхвилинки будуть на різних мовах: російською, українською , німецькою та англійською

 

2)Загартування

-Що ви знаєте про загартування?(повідомлення учнів)

Загартовування організму — це не лікувальна процедура, а профілактична. Для того щоб займатися загартовуванням і робити це усвідомлено, необхідно знати механізм впливу тих чи інших процедур на органи і системи нашого тіла. Знаючи свої «слабкі місця» та добираючи зі знанням справи систему загартовування, можна досягти дуже серйозних результатів в оздоровленні організму.

Загартовування покликане навчити тіло людини адаптуватися до нових умов, природному середовищі. Вплив загартовування на терморегуляцію організму велике. Є групи людей, у яких тіло ще не здатне до терморегуляції, як це трапляється у маленьких дітей або вже не здатне, як у людей похилого віку. Також існує ще категорія людей, у яких порушена терморегуляція через ослаблений хворобою здоров’я. У всіх трьох випадках ці порушення не вирок, вони підлягають корекції за допомогою системи загартовуючих процедур.

Основні принципи загартування:

  1. Систематичність. Вибравши комплекс процедур, слід регулярно виконувати. Тільки так можна отримати відмінний результат в оздоровленні організму.
  2. Послідовність проведення загартовуючих процедур (від простого до складного). Наприклад, водні процедури слід починати з обтирання, потім робити обливання стоп, гомілок, всієї ноги від стегна, обливання водою з температурою трохи нижче температури тіла, контрастний душ, обливання холодною водою з відра і тільки потім практикувати занурення у відкрите водоймище з температурою води нижче 15°. І вже як вищий пілотаж – моржування.
  3. Поступовість. Час проведення загартовуючих процедур нарощується поступово.

Фізкультхвилинка на англійській мові

https://www.youtube.com/watch?time_continue=32&v=UPeXNPR8fyQ

3)Збалансоване харчування (перегляд відео)

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=gnnUgUXNhnw

4)Гігієнічні навички

Один з найважливіших принципів зміцнення і збереження чистоти, здоров’я шляхом дотримання елементарних норм чистоти – дотримання правил особистої гігієни. Деякі поради щодо особистої гігієни допоможуть правильно зрозуміти їх роль у житті та структурувати особистий графік:

  1. Щоденна і періодична гігієна тіла: якісне миття рук після вулиці, перед їжею; умивання; чищення зубів 2 рази на день; прийняття спільного душу, миття статевих органів; загартовування. До періодичної належать стрижка кінчиків волосся (кожні 4-8 тижнів), стрижка нігтів, миття волосся із застосуванням шампунів, профілактичні візити до лікаря.
  2. Гігієнічні вимоги до одягу і взуття передбачають періодичне прання речей, прасування паром, щоденну зміну білизни. Необхідне якісне миття взуття. Одяг повинен повністю відповідати фізіолого-гігієнічним нормам (забезпечувати оптимальний мікроклімат, мати невелику масу, гарну міцність і якісний хімічний склад тканини).

Фізкультхвилинка на українській мові

https://www.youtube.com/watch?time_continue=65&v=lCyFLC7SKbg

5)Відсутність шкідливих звичок

Перегляд презентації

https://gdz4you.com/prezentaciyi/biologiya/shkidlyvi-zvychky-2546/

 

Фізкультхвилинка на німецькій мові

https://www.youtube.com/watch?time_continue=47&v=bI-2gX-aXBk

Учитель: Давайте разом складемо шлях до здоров’я

Учням видаються листочки паперу і вони на них пишуть що потрібно щоб бути здоровими.На дошці намальовано дерево здоров’я ,і з цих листків викладують шляхи до нього .

Вправа «Мікрофон»

Учитель: Продовжимо бесіду вправою «Мікрофон».Свої відповіді починайте зі слів «Я здоровий, тому що…»

 

 

docx
Додано
1 лютого 2019
Переглядів
843
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку