Клендарно-тематичне планування з Хімії для 8 класу

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів 7 класу з предмету "Хімія" за рівнем стандарту
Перегляд файлу

____________________________

(назва навчального закладу)

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 

з предмету "Хімія"

8 клас

 

на 2020/2021 навчальний рік

 

вчителя хімії ______________________

                     (ПІП вчителя)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчально-методичне забезпечення навчального плану

 

 

  1.     Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів хімія     7-9 класи рівень стандарту

 

2. Відповідно до програми на вивчення предмету "Хімія" виділено             68 годин. Кількість годин на тиждень – 2 год.

 

Календарно-тематичне планування з предмету "Хімія" для учнів закладів загальної середньої освіти 8 класу

(68 годин / 2 години на тиждень)

з/п

Тема уроку

Дата

Примітки

Повторення найважливіших питань курсу хімії 7 класу

  1.  

Інструктаж з БЖД. Діагностична робота.

Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини. Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою

 

 

  1.  

Реакції розкладу і сполучення

 

 

  1.  

Масова частка елемента в складній речовині

 

 

Тема 1. Будова атома. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.

  1.  

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів. Поняття про лужні, інертні елементи, галогени

 

Навчальні проекти :

  1.    Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
  2. Форми Періодичної системи хімічних елементів.
  3. Хімічні елементи в літературних творах.
  4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів.

 

  1.  

Періодичний закон Д. І. Менделєєва

 

 

 

  1.  

Періодична система хімічних елементів, її структура

 

Демонстрація:

Періодична система хімічних елементів      Д. І. Менделєєва (довга і коротка форми).

 

  1.  

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число

 

Демонстрація 2:

Моделі атомів (віртуальні 3D).

 

  1.  

Ізотопи. Нуклід. Самостійна робота

 

 

Тематичне оцінювання №1

  1.  

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів № 1-20

 

 

  1.  

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі

 

Демонстрація 3:

Форми електронних орбіта лей (віртуальні 3D).

 

  1.  

Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20

 

 

  1.  

Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20

 

 

  1.  

Періодичний закон і електронна будова атомів. Поняття про радіус атома

 

 

  1.  

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома

 

 

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

 

 

  1.  

Значення періодичного закону

 

 

  1.  

Узагальнюючий урок з теми «Періодичний закон і періодична система Д. І. Менделєєва». Навчальні проекти

 

 

  1.  

Контрольна робота 1

 

 

Тематичне оцінювання №2

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

  1.  

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів

 

Навчальні проекти:

5.Використання кристалів у техніці

6.Кристали: краса і користь.

 

  1.  

Йони. Йонний зв’язок, його утворення

 

 

  1.  

Ковалентний зв’язок, його утворення

 

 

  1.  

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок

 

 

  1.  

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали

 

Демонстрації:

4. Моделі кристалічних ґраток різних типів.

5.Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

 

  1.  

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток. Лабораторний дослід 1. Інструктаж з БЖД

 

Лабораторний дослід:

  1. Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

 

  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота 1.
Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних ґраток

 

 

  1.  

Узагальнюючий урок з теми «Хімічний зв’язок і будова речовини». Навчальні проекти

 

 

  1.  

Контрольна робота 2

 

 

Тематичне оцінювання №3

Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами

  1.  

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро

 

Демонстрація:

6.Зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини).

 

  1.  

Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі

 

 

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

 

 

  1.  

Молярна маса

18.01.

 

  1.  

Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою

20.01.

 

  1.  

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів

25.01.

 

  1.  

Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов

27.01

 

  1.  

Розв’язування задач. Практичне заняття

01.02

 

  1.  

Відносна густина газів

03.02.

 

  1.  

Обчислення з використанням відносної густини газів

08.02.

 

  1.  

Узагальнюючий урок з теми «Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами»

10.02.

 

  1.  

Контрольна робота 3

15.02.

 

Тематичне оцінювання №4

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук

  1.  

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура

17.02

Навчальні проекти:

7.Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті.

8.Хімічний склад і використання мінералів.

9.Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

22.02.

 

  1.  

Класифікація оксидів, кислот і основ

24.02

Демонстрація:

15.Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів та солей.

 

  1.  

Фізичні та хімічні властивості основних, кислотних та амфотерних оксидів

01.03.

Демонстрації :

7.Зразки оксидів.

8.Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.

 

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

03.03.

 

  1.  

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму кількості речовини реагентів та продуктів реакцій

10.03.

 

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

15.03.

 

  1.  

Фізичні властивості основ. Хімічні властивості лугів. Заходи безпеки під час роботи з лугами. Лабораторний дослід 2. Інструктаж з БЖД

17.03.

Демонстрації:

11.Зразки основ.

12.Хімічні властивості лугів.

Лабораторний дослід :

Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

 

 

  1.  

Хімічні властивості нерозчинних у воді основ

22.03.

Демонстрація:

13.Добування і хімічні властивості нерозчинних основ.

 

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ. Самостійна робота

24.03.

 

Тематичне оцінювання №5

  1.  

Фізичні та хімічні властивості кислот. Заходи безпеки під час роботи з кислотами Лабораторний дослід 3. Інструктаж з БЖД

05.04.

Демонстрації:

9.Зразки кислот.

10.Хімічні властивості кислот.

Лабораторний дослід :

Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

 

  1.  

Реакції заміщення й обміну

07.04.

 

  1.  

Фізичні та хімічні властивості середніх солей. Лабораторні досліди 4-6. Інструктаж з БЖД

12.04.

Демонстрації :

16.Зразки солей.

17.Хімічні властивості солей.

Лабораторний дослід :

4.Взаємодія металів із солями у водному розчині.

5.Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

Реакція обміну між солями в розчині.

  1.  

Розв’язування задач, виконання вправ

14.04.

 

  1.  

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів

19.04.

Демонстрація:

  1. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.
  1.  

Інструктаж з БЖД. Практична робота 2.
Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук

21.04.

Домашній експеримент:

Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину.

56

Загальні способи добування оксидів та основ.

Загальні способи добування кислот і солей

26.04.

 

Тематичне оцінювання №6

57

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук

28.04.

Демонстрація 18:

18.Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився.

 

58

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини

05.05.

 

59

Розв’язування експериментальних задач.
Лабораторний дослід 7. Інструктаж з БЖД

12.05.

Лабораторний дослід:

7.Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну.

 

60

Інструктаж з БЖД. Практична робота 3.
Розв’язування експериментальних задач

17.05.

 

61

Узагальнюючий урок з теми «Основні класи неорганічних сполук». Навчальні проекти

19.05.

 

62

Контрольна робота 4

24.05.

 

63

Підсумковий урок

26.05.

 

Тематичне оцінювання №7

 

docx
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Планування
Додано
28 вересня 2021
Переглядів
6043
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку