Кохання в долі Ромео і Джульєтти за трагедією В. Шекспіра. 8 клас
Літературний диктант
( За кожну відповідь – 1 бал)
1.Як змінюється поведінка Ромео після знайомства із Джульєттою?
2. Чому Джульєтта, покірна донька, приймає самостійне рішення про одруження з Ромео?
3.Мова героїв барвиста, образна. Із чим порівнюють вони себе,свої почуття?
4. Що більше крає дівчині серце: смерть Тібальта чи розлука з коханим ?
5. Чи скінчилося б усе щасливо , якби Тібальт не був убитий ? Чому?
6. Які риси треба було мати тринадцятирічній дівчині, щоб пристати на пропозицію Лоренцо ( чекати у склепі)?
7. Які слова ви хотіли б сказати Ромео , щоб застерегти від поспішних дій?
8. Чому батько Джульєтти навіть не прагне зрозуміти доньку?
9. Чи вважаєте ви суїцид виходом із тяжкої ситуації? У чому слід черпати сили, аби мужньо зносити удари долі?
10. Чи згодні ви з думкою Лоренцо: « В почутті міри істинне благо»? Чому ?
11. Про яке щастя мовиться у трагедії : блаженство у потойбіччі чи на землі?
12. Ваше ставлення до рішення батьків увічнити пам’ять про закоханих…
Література .
Лобода Ольга «Зарубіжна література». Двадцять запитань класові. Газета Шкільний світ, №38 (342), жовтень 2003