. «Кола по воді».
Учні записують першу літеру слова-відповіді у відповідну клітинку.
У результаті отримують слово за темою уроку.
-
Твір Овідія, а також художній прийом де одна форма образу перетворюється на іншу, цей прийом використав Кафка в оповіданні «Перевтілення».
-
Текст літературного твору, опублікований тією мовою, якою його написав автор.
-
У перекладі з фр.- занепадництво. Загальна назва явищ європейської культури др. пол. ХІХ-поч. ХХ ст., позначених настроями смутку, безнадії, песимізму.
-
Культ прекрасного в мистецтві і житті, визнання вищою цінністю життя абсолютної Краси, а насолоду нею – його сенсом.
-
Австрійський поет, бував в Україні. Писав твори про Україну, «Сонети до Орфея».
-
Стильова течія модернізму, що виникла га початку ХХ ст. На перше місце ставили чуттєву сферу людини, емоційно – інтуїтивне пізнання. В українській літературі його започаткувала О. Кобилянська, працювали у цьому стилі Леся Українка, Олександр Олесь.
Слово – відповідь - модерн.
Слова – асоціації до кожної літери:
Мистецтво
Особистість
Демонструє
Експеримент
Речі
Новий
Учні мають пояснити термін «модерн», використавши кожне слово-асоціацію.
Учні читають свої визначення( за бажанням) та виставляють собі оцінку за роботу ( кількість вгаданих літер та кількість використаних у реченні слів-асоціацій)