Комбінована діагностична робота з мовної теми «Текст», Варіант 1
Прізвище_________________________________________________
Дата_____________________________________________________
І. Спиши текст, вставляючи пропущені букви.
Як цікаво!
Хазяйнує в лісі з__ма. Заховала мален__ку ялиночку в сні__. А вона виз__рає з__леною гілочкою. Бо їй цікаво, що тут робиться навкруг. Як цікаво!
ІІ. Пригадай вивчене про текст. Виконай завдання.
Біля села ставок. У ньому дорослі рибалять. Часто у ставку купаються діти. Там плавають гуси, качки.
А) Наш ставок Б) На річці В) Рибка
2. Прочитай уривок із тексту. Визнач, яка це частина тексту.
Жив собі у лісі дятел із сім’єю. І були у нього два синочки і одна дочка. Кожного дня тато вчив їх, як дерева лікувати.
А) зачин Б) основна частина В) кінцівка
3. Прочитай і визнач тип тексту.
Жив у селі чорний кіт. Кігті, як у орла, зуби, як у тигра. Очі зелені та великі. Вуса стирчать на всі боки.
А) текст опис Б) текст міркування В) текст-есе
4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з їхніми ознаками.
Міркування текст, в якому описано предмет
Розповідь текст, в якому щось доводять
Опис текст, який повідомляє про події
5. Установи послідовність речень так, щоб утворився текст.
Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.
Навесні діти відпустили зайченя на волю.
Восени я принесла в школу зайченя.
Потім зайченя звикло до дітей.
Вони годували його капустою та морквою.