Комбіновані діагностичні роботи з мовної теми "Текст", 3 клас

Про матеріал
Комбіновані діагностичні роботи з мовної теми "Текст", 3 клас, два варіанта. Списування із завданнями, не пов'язаними зі змістом тексту.
Перегляд файлу

Комбінована діагностична робота з мовної теми «Текст», Варіант 1

Прізвище_________________________________________________

Дата_____________________________________________________

І.  Спиши текст, вставляючи пропущені букви.

Як цікаво!

     Хазяйнує в лісі з__ма. Заховала мален__ку ялиночку в сні__. А вона виз__рає з__леною гілочкою. Бо їй цікаво, що тут робиться навкруг. Як цікаво!

    ІІ.  Пригадай вивчене про текст. Виконай завдання.

  1. Прочитай текст і добери до нього найвлучніший заголовок.

Біля села ставок. У ньому дорослі рибалять. Часто у ставку купаються діти. Там плавають гуси, качки.

А) Наш ставок      Б) На річці      В) Рибка

       2. Прочитай уривок із тексту. Визнач, яка це частина тексту.

Жив собі у лісі дятел із сім’єю. І були у нього два синочки і одна дочка. Кожного дня тато вчив їх, як дерева лікувати.

А) зачин      Б) основна частина       В) кінцівка

       3. Прочитай і визнач тип тексту.

Жив у селі чорний кіт. Кігті, як у орла, зуби, як у тигра. Очі зелені та великі. Вуса стирчать на всі боки.

А) текст опис      Б) текст міркування      В) текст-есе

      4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з їхніми ознаками.

Міркування текст, в якому описано предмет

Розповідь текст, в якому щось доводять

Опис текст, який повідомляє про події

     5. Установи послідовність речень так, щоб утворився текст.

    Спочатку воно всіх боялося і ховалося під шафу.

    Навесні діти відпустили зайченя на волю.

    Восени я принесла в школу зайченя.

    Потім зайченя звикло до дітей.

    Вони годували його капустою та морквою.

Перегляд файлу

Комбінована діагностична робота з мовної теми «Текст», Варіант 2

Прізвище_________________________________________________

Дата_____________________________________________________

І.  Спиши текст, вставляючи пропущені букви.

Золоті стрічки

Ростут__ біля кр__ниці дві б__рези. Однієї ночі прийшла до них осінь. Пр__несла їм золоті стрічки. Под__вилося сонце й не впізнало красун__   із золотими стрічками.

    ІІ.  Пригадай вивчене про текст. Виконай завдання.

  1. Прочитай текст і добери до нього найвлучніший заголовок.

Я побачила дятла на стовбурі старого, розлогого дуба. Він невтомно обстежував кору дерева. Там ховалися на зиму безліч різних комах. Дятел жодної щілинки не пропустить, усе знайде.

А) Комахи      Б) Ліс     В) Лісовий лікар

       2. Прочитай уривок із тексту. Визнач, яка це частина тексту.

Він узяв пташку додому. Це побачив Сергійко. Доглядав її та годував. Незабаром крило зажило.

А) кінцівка      Б) основна частина       В) зачин

       3. Прочитай і визнач тип тексту.

Сірий журавель – це великий птах. У нього довга шия, прямий великий дзьоб, високі ноги та сіре пір’я. Це дуже красивий і гордий птах.

А) текст-есе      Б) текст міркування      В) текст-опис

      4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з їхніми ознаками.

Міркування                                                               текст, в якому описано предмет

Есе                                                                               текст, в якому щось доводять

Опис                                                                            текст, в якому є власні розмірковування

     5. Установи послідовність речень так, щоб утворився текст.

    Ця пташка в’є житло у пшениці.

    Раптом Василько побачив гніздечко.

    Полем ішли діти. Вони збирали колоски.

    Це було гніздо жайворонка.

    У ньому лежала суха травичка і м’які стебельця.

zip
Додано
26 серпня 2023
Переглядів
1623
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку