Комбінована діагностична робота з мовної теми «Текст», Варіант 2
Прізвище_________________________________________________
Дата_____________________________________________________
І. Спиши текст, вставляючи пропущені букви.
Золоті стрічки
Ростут__ біля кр__ниці дві б__рези. Однієї ночі прийшла до них осінь. Пр__несла їм золоті стрічки. Под__вилося сонце й не впізнало красун__ із золотими стрічками.
ІІ. Пригадай вивчене про текст. Виконай завдання.
Я побачила дятла на стовбурі старого, розлогого дуба. Він невтомно обстежував кору дерева. Там ховалися на зиму безліч різних комах. Дятел жодної щілинки не пропустить, усе знайде.
А) Комахи Б) Ліс В) Лісовий лікар
2. Прочитай уривок із тексту. Визнач, яка це частина тексту.
Він узяв пташку додому. Це побачив Сергійко. Доглядав її та годував. Незабаром крило зажило.
А) кінцівка Б) основна частина В) зачин
3. Прочитай і визнач тип тексту.
Сірий журавель – це великий птах. У нього довга шия, прямий великий дзьоб, високі ноги та сіре пір’я. Це дуже красивий і гордий птах.
А) текст-есе Б) текст міркування В) текст-опис
4. Установи відповідність, з’єднавши стрілочками типи текстів з їхніми ознаками.
Міркування текст, в якому описано предмет
Есе текст, в якому щось доводять
Опис текст, в якому є власні розмірковування
5. Установи послідовність речень так, щоб утворився текст.
Ця пташка в’є житло у пшениці.
Раптом Василько побачив гніздечко.
Полем ішли діти. Вони збирали колоски.
Це було гніздо жайворонка.
У ньому лежала суха травичка і м’які стебельця.