Комбіновані завдання для контрольної роботи для 8 класу з теми"Просте речення.Двоскладне речення"

Про матеріал
Контрольна робота містить різнорівневі комбіновані завдання з вивченої теми.Речення( майже всі) підібрані з одного тексту - "Джури-характерники" В.Рутківського.Оскільки це оригінальні тестові завдання,учні не мають ,де списати,підглянути, то це дозволить об'єктивно оцінити знання та навички з теми.
Перегляд файлу

 

Варіант 1

1-6 завдання – по 0,5 бала

1.Указати просте непоширене речення.

А)Я цього не казав.    Б)Ще два човни чекали своєї черги.

В) А тепер треба заспокоїтись.  Г)Він замовчав.

2.Указати речення зі складеним підметом.

А) Швайка скрипнув зубами.  Б) Зграя вовків оточила табір.

В)Сторожа вечеряла без поспіху  Г)Грицик ляснув себе по лобі.

3.Указати речення зі складеним дієслівним присудком.

А)Мені треба з ним побалакати.   Б)Санько хитнув головою.

В)Від вогнища долинуло потужне хропіння. Г)Незабаром усе стихло.

4.Указати речення,де тире стоїть між підметом і присудком.

А)Беріть у тих соньків їдло,коні – і гайда з нами.

Б)Манглі-Гірей змахнув рукою- і полонянки щезли.

В)Нам треба небагато- щоб нас залишили у спокої.

Г)І неодмінно записати його,бо писане слово- не поголос,а документ…

5.Указати речення з обставиною місця.

А)На берег вибралася ватага рибалок на чолі з Демком.

Б)Ми теж спочатку так думали.

В)Швайка з тривогою подивився на нього.

Г)Якусь хвилину вони пливли мовчки.

6. Указати речення з неузгодженим означенням.

А)Йому потрібна своя військова флотилія.

Б)Він був зовсім невеличкий.

В)Проте не човни з заморськими товарами притягували погляд прибульців.

Г)Ватага зробила широке півколо і подалася назад.

 

7.Установити відповідність(1,5б)

Речення        Вид обставини.

А)Швайка мимохіть кивнув головою.    1)місця

Б)Здається, трохи задурили їм голови..    2)причини

В)Санькове лице порожевіло від задоволення.   3)міри і  ступеня

Г)Нараз із лісової сутіні вирізнилася швидка сіра пляма. 4)способу дії

 

8.Установіть відповідність.(1,5б)

Вилілене слово        Член речення

  1.      Значить,вона ще не дійшла туди.    А)підмет
  2.      Грицик разом із Барвінком вихилясом носилися  б) присудок

навколо гурту.

3)Швайка торкнув поводи і виїхав наперед.   В)додаток

4)Схоже , іншого шляху у них не було.   Г)означення.

         Д)обставина.

9.Зробити повний синтаксичний розбір речення.(1,5б)

Нараз у натовпі заворушилися і наперед протиснувся невисокий кремезний парубок з русявими вусиками.

 

10.Записати слова, знімаючи скісну риску,  окремо чи через дефіс( 1,5 б).

Місто/Львів, Київ/місто, льон/довгунець, євшан/зілля,дерево /дуб, береза/дерево, красуня/ дівчина, хлопець/богатир, Рось/ріка, Говерла/гора,гори/Гімалаї, вулиця/ Квітнева, село/Вереси.

Лисичка/сестричка, учений/філософ, журналіст/початківець.

 

11.Скласти речення, щоб слово «Кобзар» виступало 1)підметом,2) прикладкою,3) додатком, 4) обставиною.(1,5б)

 

12.Розкажи про подругу/друга,використовуючи неузгоджені означення та порівняльні звороти.( 1,5б)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Давидова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
22 листопада
Переглядів
170
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку