«Подорож до країни Знань»
Мета: закріпити знання про одиниці мови: приголосні та голосні звуки, склади, слова. Закріплювати цифри та лічбу в межах 20, геометричні фігури, порівняння більше менше, розв`язок елементарних задач. Словникова робота: закріпити вміння узагальнювати слова Формувати у дітей увагу та спостережливість. Виховувати бажання навчатись.
Обладнання: картинки в розрізі із словами, геометричні фігури, математичні картки для порівняння
Хід
Вчитель: Сьогодні ми із вами вирушаємо в подорож до країни Знань. А зараз відгадайте загадку, яким транспортом ми попрямуємо до нашої країни.
В довгі, довгі перегони
Почіплялися вагони.
Не проїде потай
Гуркотливий …
Діти: потяг
Вчитель: так це потяг. Наша подорож незвичайна, ми будемо зупинятись у незвичайних містах цієї країни, тому скоріше вирушаймо.
Перша станція: Місто звуків.
Вчитель: ось і перше місто, тут живуть звуки, а давайте пригадаємо, які у є звуки?
Діти: приголосні та голосні
Давайте пограємо в гру. Я буду називати звуки, якщо це голосний, то плескаємо в долоні, а якщо – приголосна, то тупочимо ніжками. ( запитуємо скільки складів має слово). Наприклад: мама- починається на приголосний звук, має два склади.
Вчитель: Молодці, гарно справились, вирішаємо далі.
Друга станція: Місто цифр
Вчитель: Ось ми і потрапили в місто, де всі його мешканці це цифри та числа. Давайте перерахуємо скільки їх тут є.
Діти: рахують в межах 20
Вчитель: мешканцям цього міста дуже сподобалось як ви рахуєте, і вони дали кожному із вас ще цікаве завдання.
Діти виконують порівняння чисел
Третя станція: Геометричні фігури
Вчитель: в цій країні живуть цікаві мешканці. Ви їх впізнали?
Діти: Так..
Вчитель: так, це геометричні фігури, а давайте назвемо кожну із них.
Діти називають геометричні фігури
Вчитель: ви чудово справились, а тепер послухайте завдання. На стільчик сіло 3 геометричних фігури, до них підбігло ще дві. Скільки геометричних фігур стало разом?
Діти: 5
Вчитель: саме так
Четверта станція: Місто мова
Вчитель: В цій країні всі мешканці вчені, вони навчають всіх читати. А тепер давайте і ми покажемо, що також навчилися читати. Мешканці підготували вам всім картинки, які потрібно скласти та прочитати, що там написано.
Вчитель роздає дітям розрізані картинки із словами, а дітям потрібно прочитати слова, що там написані.
Вчитель: які ви молодці, а тепер давайте пограємо в гру « Назви одним словом». Хід: Вихователь називає слова, наприклад: котик, песик, півник – це… тварини. Мама, тато, братик, сестра- це…. сім.я. Потяг, машина, автобус – це.. транспорт.
Вчитель: ви такі молодці, сьогодні ми із вами побували у різних містах країни Знань. Рефлексія: Чи сподобалось вам подорожувати?