Комбінований урок "Виникнення землеробства та скотарства"

Про матеріал
Маршрутний лист уроку МЕТА:  застосовувати та пояснювати на прикладах терміни й поняття з теми; характеризувати форми господарювання первісної людини; порівнювати привласнювальні та відтворювальні форми господарювання;  розвивати вміння порівняння історичних явищ; Тип уроку: комбінований. Глосарій: привласнювальне господарство, відтворювальне господарство, неолітична революція, кочовий спосіб життя, осілий спосіб життя, ремесло. Компетентності: соціальна, громадянська, мовна
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Виникнення землеробства та скотарства. Subtitle here

Номер слайду 2

Маршрут уроку. МЕТА: застосовувати та пояснювати на прикладах терміни й поняття з теми; характеризувати форми господарювання первісної людини; порівнювати привласнювальні та відтворювальні форми господарювання; розвивати вміння порівняння історичних явищ; Тип уроку: комбінований. Глосарій: привласнювальне господарство, відтворювальне господарство, неолітична революція, кочовий спосіб життя, осілий спосіб життя, ремесло. Компетентності: соціальна, громадянська, мовна

Номер слайду 3

I. Організація навчальної діяльностіВправа « Подарунок»(Допоможе формувати і розвивати критичне мислення)Пофантазувати над тим, що можна подарувати первісній людині, щоб полегшити її життя.

Номер слайду 4

II. Актуалізація опорних знань. Прийом критичного мислення «За. ХіД»

Номер слайду 5

III. Мотивація навчальної діяльностіПерегляд фрагменту відео «Землеробство, скотарство та перші культурні рослини. Відео для дітей»https://www.youtube.com/watch?v=8_J_GPT2 AHc

Номер слайду 6

IV. Вивчення нового матеріалу1. Вправа «Скринька термінів»(Знайти і пояснити терміни)Патрі

Номер слайду 7

2. Кластер «Ознаки неолітичної революції»(Заповнювати в процесі пояснення матеріалу)

Номер слайду 8

3. Метод «Фішбоун» «Виникнення землеробства і скотарства»

Номер слайду 9

4. Перегляд фрагменту відео «Перші землероби скотарі»https://www.youtube.com/watch?v=kr. EBDPNb6pg

Номер слайду 10

5. Таблиця «Наслідки неолітичної революції»

Номер слайду 11

V. Закріплення нових знань1. Метод "Синквейн" 1 - виноситься ключове слово, поняття, тема синквейна, виражене у формі іменника.2 - вписати два прикметники.3. – вписати три дієслова.4. - вписується фраза, що передає ставлення до теми.5. – це висновок та позначається іменником.

Номер слайду 12

2. Вправа «Фактчекінг»(Написати 10 фактів по темі уроку)

Номер слайду 13

3. Методичний прийом «Коли речі починають говорити»

Номер слайду 14

VI. Підсумки урокуІнтерактивна вправа «INSERT/ІНСЕРТ»

Номер слайду 15

VII. Домашнє завдання1. Опрацюйте матеріал підручника (§6)Створити кросворд за матеріалом підручника

pptx
Додано
21 квітня 2023
Переглядів
586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку