29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Комплексна діагностична робота з української мови в 3 класі за І семестр

Про матеріал
Комплексна діагностична робота розроблена на основі орієнтовної діагностичної роботи, пропонованої МОН України.
Перегляд файлу

Комплексна діагностична робота  з української мови в 3 класі

(за підручником К. Пономарьової, Л.Гайової) І семестр

1. Прочитай твердження «Щоб бути здоровим, треба займатися спортом». Чи погоджуєшся ти з таким твердженням? Склади і запиши 2-3 аргументи.  

image__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________                                                        ?  Чи легко було виконувати це завдання?                                                        ТАК                            НІ

image2.       Розглянь рекламний плакат. Розкажи, що на ньому рекламується, кому адресований плакат. Чи викликає ця реклама емоції або бажання?  Запиши розповідь в 5-6 реченнях.

_____________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

__________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

                                                                      ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ 

3.                 Прочитай текст і виконай завдання 4-9. Льонок

Росла в саду дуже красива яблунька. Весною вона вкривалась рожевим цвітом, а влітку на її гілках наливалися червонобокі яблука. Але цієї весни яблунька ні листя, ні квітів не випустила. Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна

-  Ось я її поправлю, - сказала Катруся. - Нехай вона не хилиться, а стоїть рівненько-рівненько. Дівчинка підійшла до яблуньки і почала вирівнювати. Але деревце замість того, щоб стояти прямо, зовсім вилізло із землі. Катруся від несподіванки аж скрикнула. Тато і мама теж злякались, бо такого в них ще не траплялося. Оглянули вони деревце і побачили, що всі корені в нього погризені, сліди на них, як ото від мишачих зубів. Але, як потім з’ясували, шкоди наробили не миші, а водяний щур, звірина така, схожа на пацюка. Тоді вони втрьох почали шукати нору того щура. Де тільки її не шукали, та так і не знайшли. Пожурилися за яблунькою, але що вдієш, жалем біді не зарадиш - це ж ясно. Довелося миритися з утратою. 

 Невдовзі після того Катруся з татом ішли садком і раптом побачили, як маленький кошлатий звірок шмигнув біля сарайчика і за одну мить зник під колодками, що лежали вздовж стіни. 

-  Це ж, мабуть, отой щур сховався, - зашепотіла збуджено Катруся. - Татусю, давай спіймаємо його! 

Він узяв під кущем винограду палицю і навшпиньки підійшов до колодок. Заглянув туди і бачить: сидить звірок, голову сховав, а спину свою кошлату назовні виставив. «Ну, не будемо ловити ґав», - подумав тато, підняв догори палицю. Замахнувся, а рука чомусь не опускається, ніби щось її стримує і підказує: не поспішай, краще роздивися, що воно таке! Колодок під стіною було три. Скинув тато верхню - звірок поворухнувся, але не втік, тільки щільніше припав до землі. Тоді Катрусин тато почав відсувати другу колодку. І лиш відсунув трохи — звірок повернув голову і так глянув на нього, що тато аж одхилився - такий несподіваний був той погляд. Очі у звірка, виявилось, зовсім голубі, великі і чисті-чисті. 

Катруся теж побачила його очі, скам’яніла на мить, потім як закричить: 

-  Та це ж кошеня! І вона не помилилася. 

То справді було кошеня. Волохате, гарне - сибірської породи. Дощ, який ішов перед тим, намочив його, розкошлав, ото ж воно й здалося їм водяним щуром. Зрозуміло, що кошеня вони забрали собі й назвали його Льонком - за

чисті голубі очі.                                                              Іван Сенченко (310 слів)

 

4.                 Встанови послідовність дій персонажів, позначивши відповідною цифрою.

____ Тато взяв під кущем винограду палицю.

___ Тато і мама теж злякались.

___ Росла в саду дуже красива яблунька.

___ Кошеня вони забрали собі.

___ Стояла якась сумна, невесела, аж похилилася, бідолашна.

___ Катруся від несподіванки аж скрикнула.

___ Довелося миритися з утратою.

                                                          ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ

5.                 Підпиши ілюстрацію рядками з тексту.  

image_____________________________________

_____________________________________

_____________________________________

______________________________________

                                                                                      фото https://fishki.net/tag/kotyonok/

                               ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ

6.                 Серед поданих тлумачень познач те, яке відповідає виразу «ловити ґав».

А) рахувати птахів.

Б) ловити птахів.

В) нічого не робити.

Г) махати руками.

                               ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ

7.                 З’ясуй, у частині слова є орфограма. Познач цю частину. З’єднай стрілкою з відповідною назвою орфограми.

 

Ро__кошлав                                 буквосполучення ьо, йо 

Л__онок                                       ненаголошені голосні [е], [и] в коренях слів

Скам__яніла                                апостроф 

Дер__вце                                     префікси роз-, без-

                                   ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ

 

8.                 Прочитай твердження. «Слова звірок, сарайчик мають нульове закінчення». Чи погоджуєшся ти з таким твердженням? Запиши своє висловлювання та наведи арґументи на його захист.

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ 

                                                                                ?  Чи легко було виконувати це завдання?

                                                       ТАК                            НІ

9.                 Випиши з тексту словосполучення, вжиті в переносному значенні.  

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________________

 

                                                                           ?  Чи легко було виконувати це завдання?                                                        ТАК                            НІ

10.            Оціни свою роботу.

 

Ці завдання були для мене:

 

Легкими                             Складними                             Дуже складними

image                                                       image                                                           image

pdf
Додано
16 грудня 2020
Переглядів
1891
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку