Комплексний тест з української мови та читання 3 клас НУШ

Про матеріал

Пропоную комплексну роботу з української мови та читання (для учнів 3 класів НУШ). Завдання допоможуть визначити рівень учня та заповнити свідотство досягнень за ІІ семестр. Використано оповідання В.О.Сухомлинського " Не хочу бути слабшим"

Перегляд файлу

Комплексний тест

з української мови та читання

 

 

учениці\учня  3 - ___  класу

________________________________________

________________________________________

 

 

Аналіз результатів

Очікуванні результати

Індекс

Номер

завдання

Рівні

ПДСР

Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст

3МОВ 2

1,2,3

 

Створює письмові висловлювання

3МОВ 3.1

4

 

Взаємодіє письмово в он-лайн просторі

3МОВ 3.2

5

 

Знаходить і виправляє орфографічні помилки

3МОВ 3.3

6,7

 

Аналізує та редагує власне письмове висловлювання

3МОВ 3.4

4

 

Досліджує власне індивідуальне мовлення

3МОВ 4

8

 

Розпізнає дієслова, іменники, прикметники, числівники в тексті ставить до них питання

3МОВ 4.1

8

 

Правильно записує не з дієсловами

3МОВ 4.1

6

 

 

 

 

 

 

D:\Desktop\Petro_i_Marijka_Vasyl_Suhomlynskyj.jpg

Не хочу бути слабшим

Петрик вчиться у першому класі. А сестричка його Марійка ще не вчиться в школі, їй шість років.

У Петрика велика біда: лінощі. Щоб навчитися добре читати, треба взяти книгу, відкрити її і читати вголос. Читати півгодини, читати щодня.

А Петрикові не хочеться читати, гуляти ж веселіше. Прийде Петрик додому, покладе книги, пообідає й біжить гуляти. А книги лежать.

Минуло півроку. Всі діти вже добре читають, а Петрик ледве слово з складів складає. Прийшла одного разу вчителька до матері Петрикової та й говорить:

— Якщо Петрик щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі.

Сидить Петрик біля столу. Соромно йому. А Марійка говорить:

— От добре, залишайте Петрика на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи. Я вже добре вмію читати.

Взяла Марійка зі стола книгу й стала читати.

— Ти читаєш, як найкращі мої учні, – похвалила вчителька.

Пішла додому вчителька. Петрик сидить біля столу й думає: «Не хочу бути слабшим від Марійки! Заставлю сам себе...» Розкрив книгу, почав читати. Надворі сніг блищить, ковзани під лавою лежать. Так хочеться гуляти! Але як подумає Петрик, що в одному класі з Марійкою доведеться вчитися, страшно йому стає... І він читає, читає...

(За В.Сухомлинським)

(189 слів)

 

1.Дай  відповіді на тестові запитання

1. У якому класі вчиться Петрик?

а) У другому класі;

б) у першому класі.

2. Яка біда у Петрика?

а) Лінощі;

б) хвороба.

3. За що похвалила вчителька Марійку?

а) За те, що вона гарно співала;

б) за те, що вона гарно читала.

4. Про що думав весь час Петрик?

а) «Заставлю сам себе…»;

б) «Піду погуляю…»;

в) «краще подивлюсь телевізор».

2. Встанови  відповідність між дійовими персонажами та їх словами.

    Петрик                              -Якщо Петрик щодня не читатиме, залишиться на   другий рік у першому класі.

         Марійка                           - Не хочу бути слабшим від Марійки!

  Вчителька                          - От добре, залишайте Петрика на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи.

3.Всанови послідовність речень відповідно до змісту тексту.

І він читає, читає…

Взяла Марійка зі стола книгу й почала читати.

А Петрикові  не хочеться читати, гуляти ж веселіше.

4.Запиши, яке рішення прийняв Петрик.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. З виділеної частини тексту випиши дієслова , познач над кожним його час.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6.Спишіть речення, розкриваючи дужки.

А сестричка його Марійка ще (не) вчиться в школі. А Петрикові (не) хочеться читати, гуляти ж веселіше. (Не) хочу бути слабшим від Марійки! Заставлю сам себе...

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

7. Запиши пропущені букви в дієсловах.

Петрик вчи__________,        йому не хоче___________,   він залиши________,  доведе________.

 

8.  Випиши з тексту (5):

Іменники_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________.

Прикметники______________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________.

Дієслова_________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.

Числівники____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

      Оціни свою роботу

        C:\Users\Алла\Desktop\Архів\146908297_109000017873429_5453546931059118580_n.jpg

                                   У мене все вийшло     

                         

                              Я потребував/ла  невеликої  допомоги

                            

                                Мені потрібно ще попрацювати

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шуліпа Оля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
16 березня 2021
Переглядів
6339
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку