Пропоную комплексну роботу з української мови та читання (для учнів 3 класів НУШ). Завдання допоможуть визначити рівень учня та заповнити свідотство досягнень за ІІ семестр. Використано оповідання В.О.Сухомлинського " Не хочу бути слабшим"
Комплексний тест
з української мови та читання
учениці\учня 3 - ___ класу
________________________________________
________________________________________
Аналіз результатів
Очікуванні результати |
Індекс |
Номер завдання |
Рівні ПДСР |
Сприймає, аналізує, інтерпретує та оцінює текст |
3МОВ 2 |
1,2,3 |
|
Створює письмові висловлювання |
3МОВ 3.1 |
4 |
|
Взаємодіє письмово в он-лайн просторі |
3МОВ 3.2 |
5 |
|
Знаходить і виправляє орфографічні помилки |
3МОВ 3.3 |
6,7 |
|
Аналізує та редагує власне письмове висловлювання |
3МОВ 3.4 |
4 |
|
Досліджує власне індивідуальне мовлення |
3МОВ 4 |
8 |
|
Розпізнає дієслова, іменники, прикметники, числівники в тексті ставить до них питання |
3МОВ 4.1 |
8 |
|
Правильно записує не з дієсловами |
3МОВ 4.1 |
6 |
|
Не хочу бути слабшим
Петрик вчиться у першому класі. А сестричка його Марійка ще не вчиться в школі, їй шість років.
У Петрика велика біда: лінощі. Щоб навчитися добре читати, треба взяти книгу, відкрити її і читати вголос. Читати півгодини, читати щодня.
А Петрикові не хочеться читати, гуляти ж веселіше. Прийде Петрик додому, покладе книги, пообідає й біжить гуляти. А книги лежать.
Минуло півроку. Всі діти вже добре читають, а Петрик ледве слово з складів складає. Прийшла одного разу вчителька до матері Петрикової та й говорить:
— Якщо Петрик щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі.
Сидить Петрик біля столу. Соромно йому. А Марійка говорить:
— От добре, залишайте Петрика на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи. Я вже добре вмію читати.
Взяла Марійка зі стола книгу й стала читати.
— Ти читаєш, як найкращі мої учні, – похвалила вчителька.
Пішла додому вчителька. Петрик сидить біля столу й думає: «Не хочу бути слабшим від Марійки! Заставлю сам себе...» Розкрив книгу, почав читати. Надворі сніг блищить, ковзани під лавою лежать. Так хочеться гуляти! Але як подумає Петрик, що в одному класі з Марійкою доведеться вчитися, страшно йому стає... І він читає, читає...
(За В.Сухомлинським)
(189 слів)
1.Дай відповіді на тестові запитання
1. У якому класі вчиться Петрик?
а) У другому класі;
б) у першому класі.
2. Яка біда у Петрика?
а) Лінощі;
б) хвороба.
3. За що похвалила вчителька Марійку?
а) За те, що вона гарно співала;
б) за те, що вона гарно читала.
4. Про що думав весь час Петрик?
а) «Заставлю сам себе…»;
б) «Піду погуляю…»;
в) «краще подивлюсь телевізор».
2. Встанови відповідність між дійовими персонажами та їх словами.
Петрик • • -Якщо Петрик щодня не читатиме, залишиться на другий рік у першому класі.
Марійка • • - Не хочу бути слабшим від Марійки!
Вчителька • • - От добре, залишайте Петрика на другий рік, я з ним разом ходитиму до школи.
3.Всанови послідовність речень відповідно до змісту тексту.
□ І він читає, читає…
□ Взяла Марійка зі стола книгу й почала читати.
□ А Петрикові не хочеться читати, гуляти ж веселіше.
4.Запиши, яке рішення прийняв Петрик.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. З виділеної частини тексту випиши дієслова , познач над кожним його час.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6.Спишіть речення, розкриваючи дужки.
А сестричка його Марійка ще (не) вчиться в школі. А Петрикові (не) хочеться читати, гуляти ж веселіше. (Не) хочу бути слабшим від Марійки! Заставлю сам себе...
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. Запиши пропущені букви в дієсловах.
Петрик вчи__________, йому не хоче___________, він залиши________, доведе________.
8. Випиши з тексту (5):
Іменники_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________.
Прикметники______________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________.
Дієслова_________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________.
Числівники____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оціни свою роботу
У мене все вийшло
Я потребував/ла невеликої допомоги
Мені потрібно ще попрацювати