3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Комплексно-хвильовий урок на тему Весна

Про матеріал
Комплексно-хвильовий урок з англійської мови на тему: "Весна". Проведений в 5 класі.
Перегляд файлу

Англійська мова

Комплексно-хвильовий урок. Тема: "Здоров'я"

Дата: 20.02.2019

Клас: 9

Урок № 43

Підтема: Рослинний та тваринний світ. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. Здоров'я

Мета: Ознайомити з новими ЛО. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички монологічного й діалогічного мовлення. Тренувати у письмі. Розвивати ерудицію учнів.

Виховувати дбайливе ставлення до природи та власного здоров'я.

Обладнання: Підручник, робочий зошит

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting 1. Привітання.

T: How are you today?

Ps: We are fine, thank you!

Aim 2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we’ll speak about animals which can be extinct; discuss the reasons of this and the necessity to save these animals. And will remember about our health.

Warming up 3. Уведення в іншомовну атмосферу

1) Повторення чанту «It’s Got to Be Somewhere».

Кілька пар учнів по черзі інсценують чант. Учитель стежить за правильністю вимови слів.

2) Бесіда з учнями.

T: Do you consider yourself an animal lover?

Do you have any pets? Do you ever talk to your pet? If so, what do you say? Do your pets have special behaviour problems? Do you know someone who owns an unusual pet? Are there animal rights groups where you live? Can you name some endangered species? Do you think it is acceptable to test cosmetics on animals? How do you feel about the use of animals for medical research? Do you think it is okay to eat meat?  Do you think people should buy and wear fur coats? Have you ever eaten rabbit meat? Have you ever gambled on a horse race? How do you think does imported to save nature for our health?

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1.Reading .

впр. 7 (а) с. 150-151

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання.

Пояснення складних або не зрозумілих слів.

environment, Greenpease,  recyclable

Фізкультхвилинка

That`s to save our health,

We make a sport every day.

Hands up, hands  down,

Torn around, clap, clap, clap.

Your right leg`s up and down,

Your left leg`s up and down.

Seat and stand,

Torn around, clap, clap, clap.

2) Reading. Етап читання.

Учні самостійно читають текст і виконують завдання вчителя.

2.Writing

1) Впр. 8 с.151

(Робота в парах.) Discussing this questions and write answers in your copybook.

3. Speaking

(Робота в групах)Discussing in groups. What gives for our health animals, trees, flowers so if to say only one word it`s nature?

Check on Homework

3. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework 1. Домашнє завдання.

впр.9 с. 151-152

Summarizing 2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда в режимі TP1P2P3.

T: What did we discuss at the lesson today? What endangered species can you name?

docx
Додав(-ла)
Ищенко Алина
Додано
19 лютого
Переглядів
66
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку