Уведення в іншомовну атмосферу
Гра «Хто перший»
Клас поділяється на дві команди. Дошка розділяється на дві частини. На правій і лівій частинах дошки записуються цифри від 10 до 20 у будь-якому порядку, проте кількість цифр на частинах дошки повинна бути однакова. Учитель називає цифри. Представники команд повинні швидко знайти і викреслити названу цифру на своїй половині дошки. Виграє команда, яка швидше і правильніше впорається із завданням.
Гра «Мій улюбленець»
Перед початком гри вчитель показує картки, учні називають тварин, що на них зображені. Учитель прикріплює картки до дошки, загадує одну з тварин та описує її, не називаючи. Учні ланцюжком ставлять запитання, намагаючись відгадати, що це за тварина. Той, хто правильно назвав слово, виходить до дошки, загадує іншу тварину. Гра триває. Наприклад:
Т:It is big. It has got a big head, two eyes, two small ears, a small nose and a mouth. It has got four legs. It can walk. It can run and jump. P1: Is it a dog? T: No, it is not. P2: Is it a cat? T: Yes, it is.
Активізація ЛО теми
«Гра з квіткою»
Учні стають в коло і передають один одному квітку, запитуючи: «How old are you?» Той учень, у якого опиняється квітка, відповідає і передає іншому учневі.
Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу
Гра «Увага»
Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші заплющать очі, знімає іншу картку. Гра продовжується.
Гра «Назви слово»
Учні розташовуються колом і разом відбивають ритм, спочатку повільно, потім все швидше: тричі плескають по колінах, а четвертий раз – у долоні. І з кожним четвертим оплеском учні називають нові слова, що написані в стовпчик на дошці.
Гра «Хто перший»
Учитель кладе картки з малюнками на підлогу. Учні ходять навколо карток, руки на голові. Учитель називає слово, завдання учнів – швидко доторкнутися до відповідної картки. Той учень, який зробить це першим, забирає картку собі. Перемагає той, у кого найбільше карток.
Закріплення знань
Гра «Художник»
Командна гра. Учитель запрошує до дошки по одному представнику від команд і показує їм картку зі словом. Їхнє завдання – швидко намалювати відповідний предмет на дошці. За кожне правильно вгадане слово команда одержує очко. Виграє команда, яка набрала більшу кількість очок.
Гра «Доторкнись до олівчика»
Учні розкладають кольорові олівці у такій послідовності: червоний, жовтий, синій, зелений, чорний, білий, коричневий. Учитель ставить запис пісні, учні слухають і торкаються того кольору, який називається. Потім «грають» на кольорових олівцях і хором співають.
Гра «Здогадайся, хто я»
Один з учнів уявляє себе, наприклад, лікарем і повідомляє, у що він одягнений. Інші учні повинні здогадатися, ким уявляє себе учень. Наприклад:
P1:I’m wearing a white coat and white hat P2:Are you a waiter? P1: No, I’m not P3: Are you a doctor? P1: Yes, I am
Перевірка готовності до уроку
Гра «Покажи мені»
Вчитель називає шкільне приладдя, учні повинні взяти цю річ і підняти в гору. Наприклад: Т: - Show me your copy-book
- Show me your pencil-case