Ігри на уроках англійської мови для початкових класів.

Про матеріал
Молодший шкільний вік несе в собі великі можливості в пізнанні навколишнього світу, в тому числі і засобами англійської мови. Плідним ґрунтом для цього є пізнавальна діяльність, що реалізується в іграх, і в повній мірі відповідають віковим особливостям дітей молодшого шкільного віку.
Перегляд файлу

Уведення в іншомовну атмосферу

Гра «Хто перший»

    Клас поділяється на дві команди. Дошка  розділяється на дві частини. На правій і лівій частинах дошки записуються цифри від 10 до 20 у будь-якому порядку, проте кількість цифр на частинах дошки повинна бути однакова. Учитель називає цифри. Представники команд повинні швидко знайти і викреслити названу цифру на своїй половині дошки. Виграє команда, яка швидше і правильніше впорається із завданням.

Гра «Мій улюбленець»

Перед початком гри вчитель показує картки, учні називають тварин, що на них зображені. Учитель прикріплює картки до дошки, загадує одну з тварин та описує її, не називаючи. Учні ланцюжком ставлять запитання, намагаючись відгадати, що це за тварина. Той, хто правильно назвав слово, виходить до дошки, загадує іншу тварину. Гра триває. Наприклад:                                                             

Т:It is big. It has got a big head, two eyes, two small ears, a small nose and a mouth. It has got four legs. It can walk. It can run and jump.                                                                           P1: Is it a dog?                                                                                                                            T: No, it is not.                                                                                                                        P2: Is it a cat?                                                                                                                          T: Yes, it is.

Активізація ЛО теми

«Гра з квіткою»

Учні стають в коло і передають один одному квітку, запитуючи: «How old are you?» Той учень, у якого опиняється квітка, відповідає і передає іншому учневі.

Подання та відпрацювання нового лексичного матеріалу

Гра «Увага»

Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток з дошки. Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час, як інші заплющать очі, знімає іншу картку. Гра продовжується.

Гра «Назви слово»

Учні розташовуються колом і разом відбивають ритм, спочатку повільно, потім все швидше: тричі плескають по колінах, а четвертий раз – у долоні. І з кожним четвертим оплеском учні називають нові слова, що написані в стовпчик на дошці.

Гра «Хто перший»

Учитель кладе картки з малюнками на підлогу. Учні ходять навколо карток, руки на голові. Учитель називає слово, завдання учнів – швидко доторкнутися до відповідної картки. Той учень, який зробить це першим, забирає картку собі. Перемагає той, у кого найбільше карток.

Закріплення знань

Гра «Художник»

Командна гра. Учитель запрошує до дошки по одному представнику від команд і показує їм картку зі словом. Їхнє завдання – швидко намалювати відповідний предмет на дошці. За кожне правильно вгадане слово команда одержує очко. Виграє команда, яка набрала більшу кількість очок.

Гра «Доторкнись до олівчика»

Учні розкладають кольорові олівці у такій послідовності:  червоний, жовтий, синій, зелений, чорний, білий, коричневий. Учитель ставить запис пісні, учні слухають і торкаються того кольору, який називається. Потім «грають» на кольорових олівцях і хором співають.

Гра «Здогадайся, хто я»

Один з учнів уявляє себе, наприклад, лікарем і повідомляє,  у що він одягнений. Інші учні повинні здогадатися, ким уявляє себе учень. Наприклад:

P1:Im wearing a white coat and white hat                                                                  P2:Are you a waiter?                                                                                                                                   P1: No, I’m not                                                                                                                                                                                 P3: Are you a doctor?                                                                                                           P1: Yes, I am

Перевірка готовності до уроку

Гра «Покажи мені»

Вчитель називає шкільне приладдя, учні повинні взяти цю річ і підняти в гору. Наприклад:                                                                                                                      Т: - Show me your copy-book                                                                                                    

     - Show me your pencil-case

 

docx
Додано
19 лютого 2019
Переглядів
524
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку