Геометрія 7-Акл. УРОК № 9.
Тема уроку. Контрольна робота з теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників. »
Мета:оцінити рівень сформованості ключових та предметних компетентностей із теми «Трикутники. Ознаки рівності трикутників. »
Тип уроку: урок контролю знань та вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Перевірка домашнього завдання-зібрати зошити.
III. Контрольна робота
Варіант 1
-
Трикутник ABC дорівнює трикутнику FKD. АС = 6 см, C = 60°. Яку сторону і який кут трикутника FKD можна знайти за цими даними?
-
Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А на 15° менший від кута В і в три рази менший від кута С.
-
Відрізки BD і АС перетинаються в точці О, причому ВО = ОС, AO = OD. Доведіть, що:
а) трикутники АОВ і DOC рівні; б) AB = DC.
-
У трикутнику ABC сторони АВ і ВС рівні, а ВН — бісектриса. Доведіть, що трикутники АВН і СВН рівні.
-
Периметр трикутника 70 см. Чому дорівнюють довжини його сторін, якщо одна з них більша від іншої на 6 см і менша від третьої на 10 см?
-
Дано: АВ = АМ; DA = AF . Доведіть, що PD = FC.
Варіант 2
-
Трикутники КРЕ і ABC рівні. PЕ = 10 см, кут Е дорівнює 80°. Яку сторону і який кут трикутника ABC можна знайти за цими даними?
-
Знайдіть кути трикутника ABC, якщо кут А в чотири рази більший за кут В і на 54° менший від кута С.
-
Відрізки KF і DP перетинаються в точці М, причому DM = MP, KM = MF. Доведіть, що:
а) трикутники KMD і FMP рівні; б) KD = FP.
-
У трикутнику КРТ висота РМ водночас є бісектрисою. Доведіть рівність трикутників КРМ і ТРМ.
-
Чому дорівнюють сторони трикутника, якщо одна з них довша за інші сторони на 16 м і 10 м відповідно, а периметр трикутника 100 м?
-
Дано: DB = BK , MB = BF . Доведіть, що DC = AK .
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
Виконати самостійно аналіз контрольної роботи за розданими вчителем розв'язаннями задач контрольної роботи.