Рівнобедрений трикутник. Властивості та ознака рівнобедреного трикутника. Розв’язування задач.

Про матеріал
Презентація: Рівнобедрений трикутник. Властивості та ознака рівнобедреного трикутника. Розв’язування задач.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Друге грудня Класна робота

Номер слайду 2

Виховуватимемо самостійність та наполегливість у навчанні Розширимо уявлення про рівнобедрений трикутник; Будемо вдосконалювати навички розв'язування задач;

Номер слайду 3

Закінчіть речення: Повторимо означення: Трикутник- це геометрична фігура, яка складається … Рівносторонній трикутник, це трикутник у якого … Різносторонній трикутник, це трикутник у якого … Рівнобедрений трикутник, це трикутник у якого … Елементами трикутника є …

Номер слайду 4

Повторимо ознаки рівності трикутників: За двома сторонами і кутом між ними За стороною і двома кутами прилеглими до неї

Номер слайду 5

На рисунку червоним кольором позначено ... медіану

Номер слайду 6

На рисунку синім кольором позначено … бісектрису

Номер слайду 7

На рисунку зеленим кольором позначено … висоту

Номер слайду 8

Гострокутні Прямокутні Тупокутні Залежно від міри кутів трикутники поділяються:

Номер слайду 9

Рівносторонні Рівнобедрені Різносторонні Залежно від довжини сторін трикутники поділяються на:

Номер слайду 10

А В С АВ, ВС – бічні сторони АС - основа Рівнобедрений трикутник: < В – кут при вершині < А і < С – кути при основі

Номер слайду 11

Практична робота

Номер слайду 12

А В С Властивості рівнобедреного трикутника У рівнобедреному трикутнику кути при основі рівні. .

Номер слайду 13

В А D С Властивості рівнобедреного трикутника У рівнобедреному трикутнику бісектриса, проведена до основи, є медіаною і висотою.

Номер слайду 14

рівнобедрений А В С D 1) Проведемо ВD – бісектрису, то 2)АВ = ВС - за умовою 3) ВD - спільна Якщо ( за І ознакою рівності трикутників) Довести: Дано: Доведення: : < А = < С; BD – медіана; BD - висота < ABD = < CBD < BAD = < BCD AD = CD, BD - медіана < BDA = < BDC, BD -висота

Номер слайду 15

В А С О С Н О В А Бічна СТОРОНА Бічна СТОРОНА Рівносторонній трикутник N M С Закінчити речення: Рівнобедрений трикутник у якого всі сторони рівні є … рівностороннім.

Номер слайду 16

А С Який із трикутників є рівнобедреним, рівностороннім, різностороннім? 9см 16см 16см 16см 8см В O N М K O R 18см 8 см 8см Рівнобедрений . Рівносторонній . Різносторонній .

Номер слайду 17

М Т N Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 8 см, друга сторона- 7см. Знайти периметр трикутника. . . Основа рівнобедреного трикутника дорівнює 8 см, друга сторона- 7см. Знайти периметр трикутника.

Номер слайду 18

Сторони рівнобедреного трикутника дорівнюють 8 см і 7см. Знайти периметр трикутника.

Номер слайду 19

А В С 1 2 СВА 2 1 = Один із кутів рівнобедреного трикутника дорівнює Знайти інші кути трикутника. Розв’язати задачу усно 1. 2. ВАС= АСВ=

Номер слайду 20

За даними на рисунку знайдіть кути трикутника DFE. F D 700 5 5 E 700 400

Номер слайду 21

Дано: AC = BC, AD = KB Довести: CD=CK, <1 = <2 1 2 C B A D K Доведення: 1) AC = BC – за умовою, то ΔABC – рівнобедрений, AB - основа 2) ΔABC – рівнобедрений, то

Номер слайду 22

Розв'язування задач за підручником: № 390 – рівень А; № 399 – рівень Б

Номер слайду 23

Розв'язання Знайти кути рівнобедреного трикутника, якщо: а) один із них на 300 більший від іншого; б) один із них у двічі більший від іншого Нехай х – кут при вершині, тоді кут при основі х + 300 Складемо рівняння: х + х + 300 + х + 300 = 1800 Відповідь:400, 700, 700 Нехай х – кут при основі, тоді кут при вершині х + 300 Складемо рівняння: х +х + х + 300 = 1800 Відповідь:500, 500, 800

Номер слайду 24

Розв'язання У ΔABC AB = BC. Знайти довжину медіани BD, якщо периметри трикутників ABD і ABC дорівнюють відповідно 40 см і 50 см. 6) P (ABC) = AB + BC + AC = 50 см 2) BD – медіана, то AD = DC: 1) У ΔABC AB = BC, то ΔABC – рівнобедрений, то

Номер слайду 25

Підсумок уроку Яка тема нашого уроку? Який трикутник називають рівнобедреним? Як називають сторони рівнобедреного трикутника? Які властивості має рівнобедрений трикутник?

Номер слайду 26

Завдання додому: Вивчити § 13, Т. 12 (с. 104) Розв'язати №387, 389, 394 – рівень А; № 396 – рівень Б

Номер слайду 27

ДЯКУЄМО ЗА УРОК! БАЖАЄМО УСПІХІВ ПРИ ВИКОНАННІ ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ! !

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
3.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.4
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Васильчук Тетяна
    Загальна:
    3.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    2.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
26 березня 2019
Переглядів
10666
Оцінка розробки
4.4 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку