Розвиток творчої та пізнавальної активності,комунікативних здібностей, виховання емоційної відкритості, доброзичливості, толерантності, відповідальності.
Конкурс-гра «Український стартинейджер»
Мета : організація змістовного дозвілля дітей, формування творчої особистості, позитивного відношення до вирішення колективних проблем, розвиток творчої та пізнавальної активності,комунікативних здібностей, виховання емоційної відкритості, доброзичливості, толерантності, відповідальності.
Учасники: учні 2-3 класів, 2 команди по 10 дітей
Місце проведення: актова зала
Час проведення: 15хвилин
Обладнання: ноутбук, колонки, мікрофон, мультимедійна установка, музичний центр, мікшер,мікрофон, солодкі призи.
Реквізити: Елементи українських костюмів, корзинки, 3 листи А 4 із зображенням калини.
Хід конкурсу -гри.
(Слайд : Символи України - квіти, калина)
Вед. ( На фоні українських наспівів ) Доброго дня, шановні мої друзі!
Чи знаєте ви, що наша країна найкраща? Що наша мова наймелодійніша? А чи знаєте ви, що український народ протягом століть створював самобутню культуру, яка відображає його багатогранне життя?
Сьогодні ми з вами здійснимо подорож в світ українського танцю!(слайд Гопак)
Вед. Я пропоную вам прийняти участь в конкурсі - грі «Український стартинейджер» . До участі в грі – конкурсі я запрошу 2 команди по 10 учасників. Залишайтесь на місцях. Учасниками гри стануть ті діти, які знайдуть під своїми стільчиками стікери червоного та зеленого кольорів. Подивіться будь ласка. Щасливчики запрошуються до мене.
(У 2 помічниць картки кольору стікерів. Дівчатка набирають свої команди) (слайд : Перемоги!)
Вед. Бажаю вам наснаги та перемоги! Але хочу сказати, що наша подорож буде незвичайною, вона буде креативною, кожен з вас відчує себе справжнім сучасним стартинейджером – юною зіркою!
А щоб оцінити наші команди, давайте привітаємо наше вельмишановне журі. ( Представлення журі)
Вед. Отже, у нас є дві команди, є журі , то ж давайте розпочинати.
(Звучить весела музика,на екрані слайд : Конкурс 1. «Хто скоріше»)
Конкурс1. «Хто скоріше»
Вед.У 2 корзинках елементи українського костюму.
Завдання : за 1 хв. потрібно всім членам команди одягти на себе ці речі,щоб прикрашеною стала вся команда.
(Віночки,пояси,стрічки)
Вед. Для журі : Хочеться сказати, що оцінюється не тільки швидкість команд, якісний результат, а й ще креативність, запальність та відчуття команди.
Вед. Які ж ви молодці. Отже, журі, просимо підвести підсумки першого конкурсу – «Хто скоріше»».
Вед. Слово журі. (Журі оцінює за 5 бальною системою картками).
Вед. Команди на місці,вболівальники в залі, тепла атмосфера,що ще треба для гарної компанії. Але в наших команд не має назви та гасла. (слайди)
Конкурс 2 .«Назва та гасло команди»
( Звучить весела музика )
Вед. У другому конкурсі, ви повинні придумати назву , гасло своєї команди та озвучити їх. Враховується швидкість та злагодженість дій всієї команди. У вас є 3 хвилини !
Вед . Давайте підтримаємо наші команди!
Перша команда: «Діти майбутнього» Гасло: я,ти ,він,вона – разом танцювальна сім’я !
Друга команда: «Юні зірочки» Гасло:один,два ,три,чотири,п’ять – будемо разом танцювати.
Вед. Оплески першій команді, оплески другій команді.
Журі просимо оцінити команди.
Конкурс 3 .« Танцювальний»
(музика до танців « Козачок», «Подоляночка», «Гопак»).
Вед . А тепер переходимо до наших танців. Зараз на екрані ви побачите фрагменти українських народних танців .Вам потрібно уважно продивитись сюжет, а потім за моєю командою,спробувати відтворити побачене,а можливо ще й додати щось своє. Оцінюватись буде єдність команди та творчість.
Вед. Увага на екран - 1 сюжет . (Діти дивляться сюжет ,а потім по черзі танцюють за командою ведучої)
Танець 1 - «Козачок»,танець 2 – «Подоляночка»,Танець 3 – «Гопак».
Вед. Оцінка журі.Підсумки конкурсу.
Вед. Пропоную вам перейти до мозкових вправ, тим самим трішки відпочити!
Конкурс 4 .« Пазли»
(Звучить весела музика).
Вед. (Показує малюнок А3 командам ) Ви бачите на фото гілочку калини. А чи знаєте ви, що калина – символ України? ЇЇ завжди любили, порівнювали з гарною дівчиною. Калину садили скрізь: по берегах річок, на могилах, під вікнами біленьких хат та біля розмальованих криниць; кетягами червоних ягід прикрашали весільні короваї і вплітали їх у вінок, ними лікували застуду та варили варення. А навесні в калинових кущах співали, не втихаючи, солов’ї.
(Команди отримують пакети з пазлами, ще раз розглядають малюнок і приступають за командою ведучої до складання пазлів.)
Вед. Враховується швидкість та злагодженість всієї команди. У вас є 3 хвилини !
Вед. Дорогі мої вболівальники, давайте підтримаємо команди!
Конкурс 5 .«Стартин»
Вед. Сьогодні ви здійснили подорож у світ українського танцю. Вам сподобалося? І ось прийшов час останнього конкурсу .Ваше завдання вибрати свого ведучого,лідера команди. Лідер займає місце в центрі кола. Команда стає в коло, всі повторюють рухи за лідером під сучасну українську мелодію , створюють свій, неповторний танець команди. Журі буде оцінювати винахідливість ведучого і згуртованість команди.
Вед. Перед тим як я надам слово журі , давайте ще раз скажемо гасло команд. (Команди по черзі називають гасло команди)
Вед. Слово журі.
(Подарунки учасникам гри)
Підготувала :СовенкоЛ.В.