13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Конкурс-гра «Український стартинейджер»

Про матеріал

Розвиток творчої та пізнавальної активності,комунікативних здібностей, виховання емоційної відкритості, доброзичливості, толерантності, відповідальності.

Перегляд файлу

Конкурс-гра «Український стартинейджер»

 

 

Мета : організація змістовного дозвілля дітей, формування творчої особистості, позитивного відношення до вирішення колективних проблем, розвиток творчої та пізнавальної активності,комунікативних здібностей, виховання емоційної відкритості, доброзичливості, толерантності, відповідальності.

Учасники: учні 2-3 класів, 2 команди по 10 дітей

Місце проведення: актова  зала

Час проведення: 15хвилин

Обладнання:  ноутбук, колонки, мікрофон, мультимедійна  установка, музичний центр, мікшер,мікрофон, солодкі призи.

Реквізити: Елементи українських костюмів, корзинки, 3 листи А 4 із зображенням калини.

 

Хід конкурсу -гри.

(Слайд : Символи України - квіти, калина)

Вед. ( На фоні українських наспівів ) Доброго дня, шановні мої друзі!

Чи знаєте ви, що наша країна  найкраща? Що наша мова наймелодійніша? А чи знаєте ви, що український народ протягом століть створював самобутню культуру, яка відображає його багатогранне життя?

 Сьогодні ми з вами здійснимо подорож в світ українського танцю!(слайд Гопак)

  Вед.   Я пропоную  вам прийняти участь в конкурсі - грі «Український стартинейджер» . До участі в грі – конкурсі я запрошу 2 команди по 10 учасників. Залишайтесь на місцях. Учасниками гри стануть ті діти, які знайдуть під своїми стільчиками стікери червоного та зеленого кольорів. Подивіться будь ласка. Щасливчики запрошуються до мене.

(У 2   помічниць картки кольору стікерів. Дівчатка набирають свої  команди) (слайд :  Перемоги!)

Вед. Бажаю вам наснаги та перемоги! Але хочу сказати, що наша подорож буде незвичайною, вона буде креативною, кожен з вас відчує себе справжнім сучасним стартинейджером – юною зіркою!

  А щоб оцінити наші команди, давайте привітаємо наше вельмишановне журі. ( Представлення журі)

Вед. Отже, у нас є дві команди, є журі , то ж  давайте   розпочинати.

(Звучить весела музика,на екрані  слайд  : Конкурс 1. «Хто скоріше»)

Конкурс1. «Хто скоріше»

Вед.У  2 корзинках елементи українського костюму.

 Завдання : за 1 хв.  потрібно всім членам команди одягти на себе ці речі,щоб прикрашеною  стала  вся команда.

(Віночки,пояси,стрічки)

Вед. Для журі : Хочеться сказати, що оцінюється  не тільки швидкість команд, якісний результат, а й ще  креативність, запальність та відчуття команди.

Вед. Які ж ви молодці. Отже, журі, просимо підвести підсумки першого конкурсу – «Хто скоріше»».

Вед. Слово журі. (Журі оцінює за 5 бальною системою картками).

Вед. Команди на місці,вболівальники в залі, тепла атмосфера,що ще треба для гарної компанії. Але в наших команд не має назви та гасла. (слайди)

Конкурс 2 .«Назва та гасло команди»

( Звучить весела музика )

Вед. У другому  конкурсі, ви повинні придумати назву , гасло своєї команди та озвучити їх. Враховується швидкість та злагодженість дій  всієї команди. У вас є 3 хвилини !

Вед . Давайте підтримаємо наші команди!

Перша команда: «Діти майбутнього» Гасло: я,ти ,він,вона – разом танцювальна сімя !

Друга команда: «Юні зірочки» Гасло:один,два ,три,чотири,п’ять – будемо разом танцювати.

Вед. Оплески першій команді, оплески другій команді.

 Журі просимо оцінити  команди.

Конкурс 3 .« Танцювальний»

 (музика до  танців « Козачок», «Подоляночка», «Гопак»).

Вед . А тепер переходимо до наших танців. Зараз на екрані ви побачите фрагменти українських  народних танців .Вам потрібно уважно продивитись сюжет, а потім за моєю командою,спробувати відтворити побачене,а можливо ще й додати щось своє. Оцінюватись буде єдність команди та творчість.

Вед. Увага на екран  - 1 сюжет . (Діти дивляться сюжет ,а потім по черзі танцюють за командою ведучої)

Танець 1  - «Козачок»,танець 2 – «Подоляночка»,Танець 3 – «Гопак».

Вед. Оцінка журі.Підсумки конкурсу.

Вед. Пропоную вам перейти до мозкових вправ, тим самим трішки відпочити!

Конкурс 4 .« Пазли»

(Звучить весела музика).

Вед. (Показує малюнок А3 командам ) Ви бачите  на фото гілочку  калини. А чи знаєте ви, що калина – символ України?  ЇЇ завжди любили,  порівнювали з гарною дівчиною. Калину садили скрізь: по берегах річок, на могилах, під вікнами біленьких хат та біля розмальованих криниць; кетягами червоних ягід прикрашали весільні короваї і вплітали їх у вінок, ними лікували застуду та варили варення. А навесні в калинових кущах співали, не втихаючи, солов’ї.

 (Команди отримують пакети з пазлами, ще раз розглядають малюнок і приступають за командою ведучої до складання пазлів.)

Вед. Враховується швидкість та злагодженість  всієї команди. У вас є 3 хвилини !

Вед. Дорогі мої вболівальники, давайте підтримаємо команди!

Конкурс 5 .«Стартин»

Вед. Сьогодні ви здійснили подорож у світ українського танцю. Вам сподобалося? І ось прийшов час останнього конкурсу .Ваше завдання вибрати свого ведучого,лідера команди. Лідер займає місце в центрі кола. Команда стає в коло, всі повторюють рухи за лідером під сучасну українську мелодію , створюють свій, неповторний танець команди. Журі буде оцінювати винахідливість ведучого і згуртованість команди.

Вед. Перед тим як я надам слово журі , давайте ще раз скажемо гасло команд. (Команди по черзі називають гасло команди)

Вед. Слово  журі.

(Подарунки учасникам гри)

 

 

                                                                       Підготувала :СовенкоЛ.В.

doc
Додано
23 липня 2018
Переглядів
466
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку