ознайомити дітей із символами, атрибутами Великодніх свят — крашанкою, писанкою, дряпанкою, паскою; вчити дітей розписувати писанки, виготовляти Великодні крашанки; організовувати прикрашання «Пасхального дерева» та ігри з крашанками; виховувати дітей на кращих традиціях українського народу.
Конкурс малюнків «Нумо, пензлик, потанцюй, гарну писанку малюй»
Мета: ознайомити дітей із символами, атрибутами Великодніх свят — крашанкою, писанкою, дряпанкою, паскою; вчити дітей розписувати писанки, виготовляти Великодні крашанки; організовувати прикрашання «Пасхального дерева» та ігри з крашанками; виховувати дітей на кращих традиціях українського народу.
Обладнання: композиція «На Великдень»: паска, крашанки, писанки, свічка, рушник; зразки писанок, символи-позначки розпису писанок, пасхальне деревце
Хід конкурсу :
Організаційний момент.
Мотивація навчальної діяльності.
Актуалізація опорних знань.
Викладення нового матеріалу.
1. Розповідь вихователя з елементами бесіди.
– А чи любите ви відгадувати таємниці?
– Сьогодні ми спробуємо відгадати таємницю писанки , що висвітлені на дошці.
– Давайте уважно подивимось і спробуємо перерахувати кольори .
– Який колір вважаєте головним кольором ?
– Як змінюється колір писанки ?
(визначення кольорів теплої гами)
– Отже, що ми будемо сьогодні малювати?
Практична робота.
1. Послідовність виконання роботи:
1 Вибір формату
2 Промальовування візерунку
3 Робота свічкою.
4 Підбір фарб та робота фарбами
5 Самостійна робота.
6 Виставка .