24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Конкурс знавців української мови та літератури "Яке прекрасне рідне слово! Воно -не світ, а всі світи!"

Про матеріал

ДПТНЗ «Сновське вище професійне училище лісового господарства»

Підготувала

викладач української мови

Кравченко О.А.

2018 р.

Мета:

навчальна - навчати учнів розуміти і збага­чувати рідну мову, формувати розуміння того, що українська мова - наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава; розши­рювати знання про красу і багатство української мови; пробуджувати почуття національної гідності;

розвивалъна - розвивати логічне і творче мислення;

виховна - виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.

Обладнання: комп'ютер, дошка, мультимедійний проектор, картки, відео «Помилки в рекламі»

Ведучий 1.

Здрастуй, Слово,
Українська Мово!
Здрастуй на межі тисячоліть!
Квітни калиново й барвінково,
Запашна вічнозелена віть!..

Ведучий 2.
Слово – брила, слово – крила, диво,
У незнане зоряне політ.
Через мову щиро і правдиво
Одкривається нам білий світ…

Ведучий 1. Мова – це диво, яке ми чуємо від миті свого народження, це почуття, які допомагають нам виразити любов і турботу про рідних та друзів, це радість, якою ми ділимось з коханою людиною, це душа, що випромінює життєву силу, це невичерпне джерело, звідки ми черпаємо наснагу, знання і прагнення осягнути всесвіт.

Ведучий 2.
О слово рідне, хто без тебе я?
Німий жебрак, старцюючий бродяга?
Мертвяк, оброслий плиттям саркофага,
Прах, купа жалюгідного рам'я… – так сказав відомий український поет Дмитро Павличко.

Ведучий 1. Мова – найнезбагненніший і найдосконаліший із феноменів людсь­кого суспільства. У світі немає нічого такого, чого не можна би було озна­чити словами. Найтонші порухи людської душі, хвилюючі і вічні скарби духу, – все, що нагромадило людство тисячами років своєї свідомої творчої діяльності, закодоване в словах. Чим багатша нація духовно, тим глибша і філігранніша мова.

Ведучий 2. Українська мова – барвистий килим самоцвітів, що віками ткали ге­нії нації і прості люди, які називають себе українцями. Складна для вивчення і проста для сприйняття не розумом, а серцем, українська мова є найбільшим надбанням нашої куль­тури і водночас її носієм, криницею духовності і моралі, дзеркалом одвічно­го українського менталітету, доброти, душевності, щирості, сприйнятливос­ті до краси.
А для того, щоб ми знали, вивчали і не забували своєї рідної мови, щоб підвищували її значимість для майбутнього, наш національний календар поповнився ще однією важливою датою для кожного справжнього українця – 9 листопада.

Ведучий 1. Свято було встановлено 6 листопада 1997 року Президентом України Леонідом Кучмою за підтримки ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі нашої мови для розвитку українського суспільства Указом № 1241/97 "Про День української писемності та мови".
В Указі було зазначено: "Установити в Україні День української писемності та мови, який відзначати щорічно 9 листопада в день вшанування пам'яті Преподобного Нестора Літописця".

Ведучий 2. Один мудрець сказав: "Людина, байдужа до рідної мови, схожа на дикуна. Тому що її байдужість до мови пояснюється повною байдужістю до минулого, сучасного, майбутнього свого народу".

Ведучий 1. Тож сьогодні ми з вами, а також наші команди мають прекрасну можливість продемонструвати, що з мовою рідною ми на «ти», бо добре її знаємо, і водночас на «ви», бо її поважаємо, нею гордимося.

Учитель. Цей конкурс ми присвятили її величності українській мові, щоб ще раз підкреслити, що те, чим ми повсякденно користуємося, те, чим оформлюємо свої думки, у що вливаємо емоції, є справжнім дивом, великим і прекрасним.

КОНКУРС 1. «Хто написав?» ЗАВДАННЯ: ЗНАЙТИ ІМЕНА ТА ПРІЗВИЩА АВТОРІВ ВІРШІВ (бал отримає та команда, яка виконає завдання швидше).

1. Ти зрікся мови рідної. ТобіТвоя земля родити перестане,Зелена гілка в лузі на вербіВід доторку твого зів'яне!

2. О місячне сяйво і спів солов'я,

Півонії, мальви, жоржини!

Моря бриліантів, це - мова моя,

Це - мова моєї Вкраїни.

3. Буду я навчатись мови золотої...У трави-веснянки, у гори крутої,В потічка веселого, що постане річкою,В пагінця зеленого, що зросте смерічкою.

4. У слова свої закони вічно мінливого руху,У слова свої ознаки світла, тепла, ваги. Слово — клітина мислі, артерія сили духу. Тільки воно єднає різні людські береги.

5. О слів жорстока і солодка влада!Не обпечись на їхньому вогні…Такі ж близькі звучання «рада» й «зрада»!Які ж провалля поміж них страшні!

<b></b>
<b>1. </b>

6

17

11

23

21

19

20

1

3

16

11

28

15

19

<b></b>
<b>2. </b>

3

19

16

19

6

11

17

11

21

22

19

22

32

21

1

<b></b>
<b>3. </b>

1

18

6

21

12

14

17

1

16

11

29

15

19

<b></b>
<b>4. </b>

20

16

1

23

19

18

3

19

21

19

18

31

15

19

<b></b>
<b>5. </b>

2

19

21

11

22

19

16

12

14

18

11

15

<b></b>
<b><i><u>Перегляд відео «Цікаві факти про українську мову»</u></i></b>
<b><i><u></u></i></b>

КОНКУРС 2.«Прийміть телеграму». Завдання: викладач у швидкому темпі, з паузами між словами, передає літерами текст телеграми. Учні записують речення в зошитах. Правильність прийнятого тексту перевіряють виконанням названої дії. Наприклад: пе – о – пе – ел – е – ес - ка – а – йот у де – о – ел – о – ен – і! (Поплескай у долоні!) (1 бал за рзгадану телеграму, ще 1 – за приклад)

І. Ер-о-зе-ка-а-же-і-те-м'який знакве-і-ер-ша! (Розкажіть вірш!) ІІ. Ес-ка-а-же-і-те-м'який знак пе-ер-и-ес-ел-і-ве-я (Скажіть прислів'я!)

КОНКУРС 3.«Частини мови» Завдання:чи цікаво було б жити, якби у нашій мові використовувались тільки прикметники? Тільки дієслова чи тільки числівники? Мабуть, ні. Але сьогодні ви повинні виконати цікаві завдання, на виконання кожного з яких дається по 2 хвилини (1 бал за більшу кількість слів).

  • 1)Описати за допомогою щонайбільшої кількості дієслів процес замішування і випікання хліба в печі.
  • (Приносимо, пересіюємо, виймаємо…)
  • 2)Підібрати прикметники для опису осені.
  • (Золота, щедра,...)

(Під музику учні виконують завдання на листочках)

  • КОНКУРС ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ. «ВІДПОВІДІ У СЛОВАХ». Завдання: відповіді на ці запитання можна знайти у словах.

1.Яку квітку бачив хлопчик, коли лежав у гамаку?

2.Що їв касир під час обідньої перерви?3.Як називається водойма, де купається влітку Марічка?4.Який спортивний заклад спорудили на пустирі?5.Що вилили з цистерни на залізничну колію?6.Що побачив мотоцикліст попереду?7.Що побачив Карлсон, який спав на даху?8. Яку страву любить тракторист?9.Хто налякав королеву у лісі?10.Що зламав цап об поріг?

КОНКУРС 4. «Виправте помилку» (відеоконкурс)

КОНКУРС 5. «Збери літери». Завдання: треба дати відповіді на питання, збираючи літери у слова. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Час виконання – 90 с.

Букви: Т,А; И,О; С,З; Л,А.

  • 1.Якщо вона є, то розуму не треба (Сила).
  • 2.Друг Портоса, Араміса й д'артаньяна (Атос)
  • 3.Тільки в Україні воно буває в шоколаді (Сало).
  • 4.Річка, яка тече в Закарпатті (Тиса).
  • 5.Газ, з якого на 75% складається повітря (Азот).
  • 6.Розташований біля природної водойми острівець рослинності посеред пустелі (Оаза).
  • 7.Мотузка з петлею на кінці, аркан (Ласо).
  • 8.подовжене гнучке стебло або гілка деяких рослин, у винограду — це однорічний пагін (Лоза).
  • Букви: М,Д; Ч,Р; У,А; О,А.
  • 1. «…-юдо – риба-кит» (Чудо).
  • 2. На це питання відповідаюь: «По качану» (Чому).
  • 3. Те, що ила мама (Рама).
  • 4. СНІД у ХХІ ст.. (Чума).
  • 5. У місті - квартира, а за містом - … (Дача).
  • 6. Штик – молодець, а куля - … (Дура).
  • 7. Морський рак (Омар).
  • 8. Дитина (син або дочка) (Чадо).

КОНКУРС6. «Відгадайте пісню».Завдання: протягом 20 секунд буде звучати мелодія, яку вам треба впізнати, назвати пісню (процитувати хоча б 2 рядки з пісні). Право відповідати надається команді, яка перша піднесла руку. За правильну відповідь на питання цього конкурсу – 1 бал. Додатково нараховується бал, якщо ви назвете автора слів.

Список пісень:

1.Ніч яка місячна (М. Старицький)

2.Два кольори (Д. Павличко)

3.Пісня про рушник (Рідна мати моя, А. Малишко)

4.Пісня про вчительку (А. Малишко)

5.Реве та стогне (Т. Шевченко)

6.Чого являєшся мені у сні (І. Франко)

7.Лебеді материнства (В. Симоненко)

Оголошення переможців конкурсу.

Перегляд файлу

 

 

ДПТНЗ «Сновське вище професійне училище лісового господарства»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

викладач української мови

Кравченко О.А.

 

 

 

 

2018 р.

 

 

 

Мета:

навчальна - навчати учнів розуміти і збага­чувати рідну мову, формувати розуміння того, що українська мова - наш скарб, без якого не може існувати ні народ, ні Україна як держава; розши­рювати знання про красу і багатство української мови; пробуджувати почуття національної гідності;

   розвивалъна - розвивати логічне і творче мислення;

 виховна - виховувати любов до рідної мови, рідного краю, його традицій, почуття поваги до всього свого, українського, бажання розмовляти рідною мовою.

Обладнання: комп’ютер, дошка, мультимедійний проектор, картки, відео «Помилки в рекламі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведучий 1.                  

Здрастуй, Слово, 
Українська Мово! 
Здрастуй на межі тисячоліть! 
Квітни калиново й барвінково, 
Запашна вічнозелена віть!.. 

Ведучий 2. 
Слово – брила, слово – крила, диво, 
У незнане зоряне політ. 
Через мову щиро і правдиво 
Одкривається нам білий світ… 

Ведучий 1. Мова – це диво, яке ми чуємо від миті свого народження, це почуття, які допомагають нам виразити любов і турботу про рідних та друзів, це радість, якою ми ділимось з коханою людиною, це душа, що випромінює життєву силу, це невичерпне джерело, звідки ми черпаємо наснагу, знання і прагнення осягнути всесвіт. 

Ведучий 2. 
О слово рідне, хто без тебе я? 
Німий жебрак, старцюючий бродяга? 
Мертвяк, оброслий плиттям саркофага, 
Прах, купа жалюгідного рам’я… – так сказав відомий український поет Дмитро Павличко. 

Ведучий 1. Мова – найнезбагненніший і найдосконаліший із феноменів людсь­кого суспільства. У світі немає нічого такого, чого не можна би було озна­чити словами. Найтонші порухи людської душі, хвилюючі і вічні скарби духу, – все, що нагромадило людство тисячами років своєї свідомої творчої діяльності, закодоване в словах. Чим багатша нація духовно, тим глибша і філігранніша мова.

Ведучий 2.  Українська мова –  барвистий килим самоцвітів, що віками ткали ге­нії нації і прості люди, які називають себе українцями. Складна для вивчення і проста для сприйняття не розумом, а серцем, українська мова є найбільшим надбанням нашої куль­тури і водночас її носієм, криницею духовності і моралі, дзеркалом одвічно­го українського менталітету, доброти, душевності, щирості, сприйнятливос­ті до краси.
А для того, щоб ми знали, вивчали і не забували своєї рідної мови, щоб підвищували її значимість для майбутнього, наш національний календар поповнився ще однією важливою датою для кожного справжнього українця – 9 листопада. 

Ведучий 1. Свято було встановлено 6 листопада 1997 року Президентом України Леонідом Кучмою за підтримки ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі нашої мови для розвитку українського суспільства Указом № 1241/97 "Про День української писемності та мови”. 
В Указі було зазначено: "Установити в Україні День української писемності та мови, який відзначати щорічно 9 листопада в день вшанування пам’яті Преподобного Нестора Літописця”. 

Ведучий 2. Один мудрець сказав: "Людина, байдужа до рідної мови, схожа на дикуна. Тому що її байдужість до мови пояснюється повною байдужістю до минулого, сучасного, майбутнього свого народу".

 

Ведучий 1. Тож сьогодні ми з вами, а також наші команди мають прекрасну можливість продемонструвати, що з мовою рідною ми на «ти», бо добре її знаємо, і водночас на «ви», бо її поважаємо, нею гордимося.

 

Учитель. Цей конкурс ми присвятили її величності українській мові, щоб ще раз підкреслити, що те, чим ми повсякденно користуємося, те, чим оформлюємо свої думки, у що вливаємо емоції, є справжнім дивом, великим і прекрасним.                                               

 

КОНКУРС 1.   «Хто написав?» ЗАВДАННЯ: ЗНАЙТИ ІМЕНА ТА ПРІЗВИЩА АВТОРІВ ВІРШІВ (бал отримає та команда, яка виконає завдання швидше).

1. Ти зрікся мови рідної. Тобі                                                                                                                    Твоя земля родити перестане,                                                                                                               Зелена гілка в лузі на вербі                                                                                                                               Від доторку твого зів'яне!

2. О місячне сяйво і спів солов'я,

Півонії, мальви, жоржини!

Моря бриліантів, це - мова моя,

Це - мова моєї Вкраїни.

 

3. Буду я навчатись мови золотої...                                                                                                           У трави-веснянки, у гори крутої,                                                                                                                 В потічка веселого, що постане річкою,                                                                                                     В пагінця зеленого, що зросте смерічкою.

 

4. У слова свої закони вічно мінливого руху,                                                                                             У слова свої ознаки світла, тепла, ваги.                                                                                              Слово — клітина мислі, артерія сили духу.                                                                                          Тільки воно єднає різні людські береги.

5. О слів жорстока і солодка влада!                                                                                                          Не обпечись на їхньому вогні…                                                                                                             Такі ж близькі звучання «рада» й «зрада»!                                                                                                  Які ж провалля поміж них страшні!

 

1.

6

17

11

23

21

19

 

20

1

3

16

11

28

15

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

3

19

16

19

6

11

17

11

21

 

22

19

22

32

21

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

1

18

6

21

12

14

 

17

1

16

11

29

15

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

20

16

1

23

19

18

 

3

19

21

19

18

31

15

19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

2

19

21

11

22

 

19

16

12

14

18

11

15

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд відео «Цікаві факти про українську мову»

 

КОНКУРС 2.  «Прийміть телеграму». Завдання: викладач у швидкому темпі, з паузами між словами, передає   літерами текст телеграми. Учні записують речення в зошитах. Правильність прийнятого тексту перевіряють виконанням названої дії. Наприклад: пе – о – пе – ел – е – ес - ка – а – йот у де – о – ел – о – ен – і! (Поплескай у долоні!) (1 бал за рзгадану телеграму, ще 1 – за приклад)

І. Ер-о-зе-ка-а-же-і-те-мякий знак  ве-і-ер-ша! (Розкажіть вірш!)                                        ІІ. Ес-ка-а-же-і-те-мякий знак   пе-ер-и-ес-ел-і-ве-я  (Скажіть прислів’я!)

КОНКУРС 3.  «Частини мови» Завдання:чи цікаво було б жити, якби у нашій мові використовувались тільки прикметники? Тільки дієслова чи тільки числівники? Мабуть, ні. Але сьогодні ви повинні виконати цікаві завдання, на виконання кожного з яких дається по 2 хвилини (1 бал за більшу кількість слів).

  1. Описати за допомогою щонайбільшої кількості дієслів процес замішування і випікання хліба в печі.

 (Приносимо, пересіюємо,  виймаємо…)

  1. Підібрати прикметники для опису осені.

 (Золота, щедра,...)

(Під музику учні виконують завдання на листочках)

 

КОНКУРС ДЛЯ ГЛЯДАЧІВ. «ВІДПОВІДІ  У  СЛОВАХ». Завдання: відповіді на ці запитання можна знайти у  словах.

1.Яку квітку бачив хлопчик, коли лежав у гамаку?

2.Що їв касир під час обідньої перерви?                                                                                                     3.Як називається водойма, де купається влітку Марічка?                                                                                        4.Який спортивний заклад спорудили на пустирі?                                                                                       5.Що вилили з цистерни на залізничну колію?                                                                                                      6.Що побачив мотоцикліст попереду?                                                                                                     7.Що побачив Карлсон, який спав на даху?                                                                                                8. Яку страву любить тракторист?                                                                                                                      9.Хто налякав королеву у лісі?                                                                                                                                    10.Що зламав цап об поріг?

КОНКУРС 4.  «Виправте помилку» (відеоконкурс)

КОНКУРС 5.  «Збери літери». Завдання: треба дати відповіді на питання, збираючи літери у слова. Кожна правильна відповідь – 1 бал. Час виконання – 90 с.

Букви: Т,А; И,О; С,З; Л,А.

  1. Якщо вона є, то розуму не треба (Сила).
  2. Друг Портоса, Араміса й д’артаньяна (Атос)
  3. Тільки в Україні воно буває в шоколаді (Сало).
  4. Річка, яка тече в Закарпатті (Тиса).
  5. Газ, з якого на 75% складається повітря (Азот).
  6. Розташований біля природної водойми острівець рослинності посеред пустелі (Оаза).
  7. Мотузка з петлею на кінці, аркан (Ласо).
  8. подовжене гнучке стебло або гілка деяких рослин, у винограду — це однорічний пагін (Лоза).

 

Букви: М,Д; Ч,Р; У,А; О,А.

  1.  «…-юдо – риба-кит» (Чудо).
  2.  На це питання відповідаюь: «По качану» (Чому).
  3.  Те, що ила мама (Рама).
  4.  СНІД у ХХІ ст.. (Чума).
  5.  У місті -  квартира, а за містом - … (Дача).
  6.  Штик – молодець, а куля - … (Дура).
  7.  Морський рак (Омар).
  8.  Дитина (син або дочка) (Чадо).

КОНКУРС  6.  «Відгадайте пісню».  Завдання: протягом 20 секунд буде звучати мелодія, яку вам треба впізнати, назвати пісню (процитувати хоча б 2 рядки з пісні). Право відповідати надається команді, яка перша піднесла руку. За правильну відповідь на питання цього конкурсу – 1 бал. Додатково нараховується бал, якщо ви назвете автора слів.

Список пісень:

  1. Ніч яка місячна (М. Старицький)
  2. Два кольори (Д. Павличко)
  3. Пісня про рушник (Рідна мати моя, А. Малишко)
  4. Пісня про вчительку (А. Малишко)
  5. Реве та стогне (Т. Шевченко)
  6. Чого являєшся мені у сні (І. Франко)
  7. Лебеді материнства (В. Симоненко)

 

Оголошення переможців конкурсу.

 

 

 


 

  Спробуємо потренуватися добирати риму.

 

                    ЇЖАЧОК

Ходить лісом їжачок,

В нього шубка з... (ниток, дроту, колючок)

 

               ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ?

Вночі їй завжди півник сниться.

Вона не курка, а... (гуска, ворона, лисиця)

 

                НА ПРОГУЛЯНКУ

У неділю на Хрещатик

Квочка вивела... (голубів, курчаток, вівців)

 

                   ХТО ТАКА?

Великі очі й голова.

Не Колобок це, а... (слон, сова, коза)

 

                    РИБАЛКА

Ярослав на камінь сів,

Ловить в річці... (щук, карасів, мух)

 

 

          РОЗУМНИЦЯ

Має Галя добру звичку

Класти книги на... (вікно, підлогу, поличку)

 

                МАЙСТЕР

Меблі, двері й чобіток

Ремонтує... (голка, ложка, молоток)

 

             ЛІСОВЕ ТАКСІ

По дорозі жук повзе,

На спині листок... (фарбує, малює, везе)

 

                   А ЯК У НИХ

Є ім’я у мене і в сестрички,

А щеня і котик мають... (рибу, клички, назву)

 

                          НОВИЙ  ГЕРОЙ

Їжак згорнувся   у клубок.

– Я, – каже, – не їжак, а... (пиріжок, булочка, Колобок)


По долині жук повзе,

На спині жука …  везе.

 

Облизала кішка кришку

І пішла ловити …  мишку.

 

Я поклала спати кішку

У м’яке котяче … ліжко.

 

Ворона вчила солов’я:

-Співай, сусідо  мій, як …я.

 

Їжак ожину в лісі їв

І слухав пісню … солов’їв.

 

Пожовтів і пересох

На городі цар …горох.

 

 

До землі зігнулась гілочка,

Як по ній пробігла … білочка.

 

Собі мама купила праску,

А мені новорічну … маску.

 

Усміхнулася Лукерка,

Як поглянула в … люстерко.

 

Ярослав у човен сів,

Ловить в річці … карасів.

 

-Обережним будь, Іванку,

Не розбий з варенням … банку.

 

Має Галя добру звичку

Класти книжку на … поличку.

 

 

ЧАС ДЛЯ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАВДАНЬ

 

КОНКУРС 4. ВГАДАЙ ПІСНЮ

 

Ведуча: Віками народ витворював собі мову. Від звука, слова – до пісні. Триста тисяч пісень склала Україна українською, своєю мовою. Серед них – світові шедеври. Українське слово зажило визнання і шани серед близьких і далеких народів. І в тому числі завдяки поетам, вірші яких настільки мелодійні, що самі просяться на музику.  Деякі з тих пісень стали настільки популярними, що їх називають народними.

 

Ведучий: ВАШЕ ЗАВДАННЯ: протягом 20 секунд буде звучати мелодія, яку вам треба впізнати, назвати пісню (процитувати хоча б 2 рядки з пісні). Право відповідати надається команді, яка перша піднесла руку. За правильну відповідь на питання цього конкурсу1 бал. Додатково нараховується бал, якщо ви назвете автора слів.

Список пісень:

  1. Ніч яка місячна (М. Старицький)
  2. Два кольори (Д. Павличко)
  3.                    Пісня про рушник (Рідна мати моя, А. Малишко)
  4.                    Пісня про вчительку (А. Малишко)
  5.                    Явір і яворина (Д. Павличко)
  6.                    Сміються, плачуть солов’ї (О. Олесь)
  7.                    Реве та стогне (Т. Шевченко)
  8.                    Ой ти, дівчино, з горіха зерня (І. Франко)
  9.                    Лебеді материнства (В. Симоненко)

 

 

  • КОНКУРС   

D:\ШКОЛА\мама\К В К\Отсканировано 23.04.2010 22-40 (3).jpg

 

  1. Добрий приклад краще поради.

 

D:\ШКОЛА\мама\Отсканировано 23.04.2010 21-58.jpg

 

 

 

 

  1. Робота сама не зробиться.

                   

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Сценарії
Додано
5 грудня 2018
Переглядів
518
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку