Конкурсно-ігрова програма "Здоровим будеш - все здобудеш"

Про матеріал
Узагальнити, систематизувати, закріпити знання дітей про здоров'я та здоровий спосіб життя; формувати у дітей розуміння цінності здоров’я, розвивати спостережливість, допитливість, уміння співпрацювати у колективі; виховувати доброзичливість, бережливе ставлення до свого здоров’я.
Перегляд файлу

Тема. Здоровим будеш – все здобудеш.

Мета.  Узагальнити, систематизувати, закріпити знання дітей про здоров'я та здоровий спосіб життя; формувати у дітей розуміння цінності здоров’я, розвивати спостережливість, допитливість, уміння співпрацювати у колективі; виховувати доброзичливість, бережливе ставлення до свого здоров’я.

Обладнання. Ігровий реквізит, дидактичний матеріал для конкурсних та  ігрових завдань.

Вікова категорія. Молодший шкільний вік.

Форма проведення. Конкурсно-ігрова програма.

План заходу.

І. Вступна частина.

1.Організаційний момент.

2. Гра-вітання.

ІІ. Основна частина.

1. Вступне слово вчителя про здоров’я, умови конкурсу.

2. Конкурс «Ключові слова».

3. Гра «Дорожнє лото».

4. Естафета «Веселий м’яч».

5. Конкурс «Корисна їжа».

6. Конкурс «Збери фрукти».

7. Есатафета «Акуратисти».

8. Гра  «Шишкобол».

9. Вікторина «Знай, поважай».

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок заходу.

2. Нагородження переможців.

 

Хід заходу

 

І. Вступна частина.

1.Організаційний момент.

2. Гра-вітання.

ІІ. Основна частина.

1. Вступне слово вчителя про здоров’я, умови конкурсу.

2. Конкурс «Ключові слова».

Керівник гуртка. Пропоную розшифрувати слово «здоров’я», тобто на кожну букву цього слова знайти ключові слова, які мають відношення до здоров’я.

З – звички, загартування;

Д – дружба зі спортом;

О – охайність;

Р – рух, режим;

О – охорона життя, обережність;

В’ – вода, вітаміни;

Я – ягоди, яблуко.

3. Гра «Дорожнє лото»

Розповідь керівника гуртка про безпечну поведінку на дорогах.

Керівник гуртка. Давайте пограємо у лото. Ваше завдання: правильно розмістити малюнки у зображені фігури та пояснити, до якого виду дорожніх знаків вони відносяться та що означають. Одні картки – це фон дорожніх знаків (трикутники, кола, прямокутники, обведені червоною або блакитною лініями). Другі картки – це малюнок дорожніх знаків.

4. Естафета «Веселий м’яч».

Бесіда про спорт.

Завдання естафети: пройти певну відстань із м’ячем:

1 гравець – котить м’яч то лівою, то правою ногою;

2 гравець – відбиває м’яч від підлоги;

3 гравець – підкидає м’яч вгору;

4 гравець – затискає м’яч між колінами ніг, тощо.

5. Конкурс «Корисна їжа».

Бесіда про раціональне харчування.

Завдання конкурсу: записати на аркуші  та прикріпити на дошці назву одного корисного для людини продукту харчування.

6. Конкурс «Збери фрукти».

Завдання конкурсу: якомога швидше зібрати картки із однаковими фруктами, скласти прислів’я та пояснити його.

7. Естафета «Акуратисти».

Бесіда з учнями про гігієну людини та одягу.

На стільцях розкладений реквізит: мило, щітка, дзеркало, рушник. Завдання естафети: учасники по черзі підбігають  до стільця та зображують відповідні дії, пов’язані з предметами особистої гігієни.

8. Гра  «Шишкобол».

Розповідь керівника гуртка  про відпочинок на природі.

Завдання гри: закинути до відра, яке стоїть на певній відстані від учасників, якомога більше шишок.

9. Вікторина «Знай, поважай».

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумок заняття.

2. Нагородження переможців.

 

 

docx
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
484
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку