Конспект № 3 Тема: Міміка

Про матеріал

Конспект № 3

Тема: Міміка

Мета: ознайомити вихованців із емоціями «Страх», «Сум», «Горе»; вдосконалювати вміння та навички передавати емоційний стан образа через міміку, жести, виразність мовлення; розвивати акторську майстерність, сценічне мовлення; виховувати навики колективної творчості в процесі групового спілкування через сумісні вправи, театральні ігри.

Методи: репродуктивні, наочні, словесні, практичні

Тип заняття: комбіноване

Форма роботи: колективна, індивідуальна.

Обладнання: піктограми з емоціями, маска клоуна з емоцією радості, гніву, радості, здивування.

Перегляд файлу

Конспект №  3

Тема:  Міміка

Мета: ознайомити вихованців із емоціями «Страх», «Сум», «Горе»; вдосконалювати вміння та навички передавати емоційний стан образа через міміку, жести, виразність мовлення; розвивати акторську майстерність, сценічне мовлення; виховувати навики колективної творчості в процесі групового спілкування через сумісні вправи, театральні ігри.               

Методи: репродуктивні, наочні, словесні, практичні

Тип заняття: комбіноване 

Форма роботи:  колективна, індивідуальна.

Обладнання: піктограми з емоціями, маска клоуна з емоцією радості, гніву, радості, здивування.

Хід заняття.

І. Підготовча частина.

1.1. Організаційний момент.

Привітання, перевірка присутніх.

1.2. Акторський тренінг.

- Встаньте прямо, підніміть руки вгору, підніміть голову, подивіться на свої руки. Тепер підніміться на носочки. Сильно потягніться, як ніби ви повинні закинути важку сумку на верхню полицю. Напружте все тіло. Сильно-сильно! Протримаєтеся в такому положенні

Вправа «Вибух»

- Уявіть що кожен з вас зародок нової зірки. Всі сідаємо навпочіпки, ручками обіймаємо свої коліна, головки опущені. Ваше завдання по бавовні - максимально викинути з себе енергію - «вибухнути».

 Артикуляційна розминка.

- Чи можуть тварини виражати різні емоції?

- А ми зараз перетворимося на маленьких кошенят

• Одного разу кошеня пішов гуляти і у вітрині магазину побачив іншого кошеня, спочатку він здивувався: брови підняті вгору, вимовляємо звук: «О - о - о - о - о!»

• Кошеня у вітрині зробив теж саме: брови підняті вгору, вимовляємо звук: «О - о - о - о - о!»

• Тоді кошеня розсердився: брови спохмурнів і вимовляємо: «А - а - а - а - а!»

• Кошеня у вітрині зробив теж: брови спохмурнів і вимовляємо: «А - а - а - а - а!»

• Побачивши сердитого кошеня наш кошеня розлютився: робимо сердите обличчя, Розчепірювати пальчики «випускаємо кігтики» і вимовляємо звук «Ф» (фиркає): «Ф - ф - ф - ф- ф!»

• Але тут наш кошеня зрозумів, що це просто його відображення і дуже зрадів: посміхаємося рот в широкій посмішці «Ха - ха - ха!»

• Веселе кошеня вирішив попити молоко («Кішка п’є молоко»): посміхнутися; широко відкрити рот; висунути язик «ківшиком»

• Молоко виявилося дуже смачне («Смачно»): посміхнутися; широко відкрити рот; широким мовою облизувати верхню губу з боку в бік, то ж з нижній губою.

• Кошеня наївся і вирішив потягнутися («Кицька»): губи в усмішці, рот відкритий; кінчик язика впирається в нижні зуби; вигнути мову гіркою, впираючись кінчиком язика в нижні зуби;

• Задоволений кошеня, ще раз глянув на себе і заспівав пісеньку: «Мур! Мур! Мур! »Діти за бажанням нявкають весело або сумно.

• А потім він попрощався зі своїм новим приятелем: «Мяу! Мяу! Мяу!» Широко відкриваємо рот.

Гра-медитація «Я – сонечко»

Я – маленьке сонечко. Я прокидаюся, вмиваюся. Я розчісую свої промінці і піднімаюся над обрієм. Я – велика куля. В мене багато тепла і світла. Я дарую своє тепло всій землі – лісам, рікам, лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею і освітлюю зелене листя, червону квітку.

1.3. Актуалізація знань, вмінь та навичок. 

- Над якою темою ми працюємо на заняттях з акторської майстерності? (Міміка).

- Які вже емоції ми розглянули? (Емоції «Радість», «Гнів», «Здивування»)

1.4. Повідомлення теми та мети заняття.

- Сьогодні ми продовжуємо працювати над темою «Міміка», щоб вдосконалювати вміння та навички передавати емоційний стан образа як найточніше.  А допоможе нам клоун Жорик.

ІІ. Основна частина. 

2.1. Робота над темою заняття.

- По дорозі до нас на заняття Жорик зустрів казкового персонажа.

Відгадайте загадку, та дізнайтесь, хто ж це:

Гострі зуби, сильні лапи

Дуже схожий на собаку,

І полює дуже ловко,

Що, впізнали, друзі, ...

- Хто це?  (Вовк)

(керівник гуртка показує малюнок вовка).

- Діти, в яких казках зустрічається вовк? (Відповіді дітей)

- Який вовк? (Злий, страшний)

- Правильно, ось і Жорик дуже злякався вовка (Показ емоції «Страх»)

 - Подивіться на піктограму емоції «Страх». Очі розширені, нижні повіки напружені; рот закритий або відкритий.

 

 

 

- Як виражається страх в поведінці людини? (Голос тремтить або пропадає; голова опущена; брови зближені, підняті; руки притиснуті до грудей або закривають обличчя, кисті стиснуті в кулак, тремтять; сутулість; ноги зігнуті в колінах, спотикатися при ходьбі).

- Коли у нас буває такий стан? Він вам подобається?

- Що можна зробити, щоб емоція страху перейшла в іншу емоцію, наприклад, здивування чи радості? (Діти придумують продовження своїх історій, переживань).

- Сьогодні Жорик запросив до нас гостю із надією, що ми зможемо її розвеселити, бо вона все сидить сумує та плаче. Як ви гадаєте хто ж це?

- Це Царівна Несміяна. Хто тільки не намагався її розвеселити,  але все даремно. Може ми спробуємо?

- Подивіться на Несміяну. Вона завжди сумна.

http://www.inteltoys.ru/files/catalog/2007/12/1158_img3.jpg- Ось і Жорик наш став сумним.

 

- Подивіться на піктограму емоції суму.

(Брови зближені, складка на лобі; повіки опущені; куточки рота опущені, центр нижньої губи піднятий)

- Давайте спробуємо сказати фразу «На вулиці сонце» сумно.

- А ось коли Несміяна плаче, це вона горює. Подивіться на картинку з емоцією «Горя».

 

 

 

 

- Коли ви горюєте? (відповіді дітей). Давайте із Жориком та Несміяною погорюємо. (відтворення емоції «Горе»)

2.2. Робота над вправами.

Етюд  «Гроза»

За вікном гроза. Хльостає дощ. Виблискують блискавки. Грізно гримить грім.

Ви  одні вдома. Вам страшно.

Завдання: Прочитати вірш з емоціями «Гнів», «Радість», «Здивування», «Страх».

Етюд "Розрада". Хлопчик ненавмисно зламав іграшку дівчину, вона плаче, інші хлопці повинні заспокоїти дівчинку, втішити. Виконавиця ролі дівчинки "плаче". Діти оточують її, і кожен пропонує свій варіант розради (подає нову іграшку, намагається відремонтувати зламану і т.д.).

Гра «Живі картинки»

Розіграти етюд за картинкою

 

 

http://toddi.com.ua/images/raskraski/devochka-plachet.pnghttps://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXBJ6lvp0zcinsPMZ1-VkrFY2khKIZviTe4WvRlf6KtymSOQMiCwhttp://deti-online.com/images/raskraski/multfilmy--tom-and-jerry--46.jpghttp://www.raskraska.com/catalog0001/mini_4855.gif?v2 

 

 

 

 

Етюд «Веселий страх» Ви лягаєте спати, і раптом ... в темному кутку з'являється щось страшне, а потім сам запалюєте світло. І тут виявляється, що страшне чудовисько -... Це всього-на-всього розгойдане від вітру завіска, або кинута на стільці одяг, або квітковий горщик на вікні)

Діти малюють свої страхи на листочках. Потім рвуть на дрібні шматочки зі словами: "Я більше цього не боюся" - і кидають розірвання листочки в урну. 

ІІІ. Заключна частина.

- Які и сьогодні емоції ми відображали через міміку?

- Давайте намалюємо піктограми вивчених емоцій.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олефір Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 серпня 2018
Переглядів
1376
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку