Конспект бінарного уроку з літературного читання (позакласне читання) та англійської мови, 2 клас. Тема: «У світі казки чарівної. «Троє поросят» (англійська народна казка).»

Про матеріал

Мета уроку (літературне читання):

Формувати ключові компетентності:

Вміння вчитися – навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність, мати власну думку, обґрунтовувати її; активно слухати текст; дотримуватися норм мовленнєвої культури;

Мета уроку (англійська мова): Формувати навички монологічного та діалогічного мовлення; розвивати пам'ять, увагу, мислення, уяву; розвивати здібності учнів до імпровізації, артистичні здібності учнів, до конструювання мовленнєвих одиниць різного рівня словосполучення, фраз, понадфразових єдностей.

Перегляд файлу

Конспект бінарного уроку з літературного читання (позакласне читання) та англійської мови, 2 клас.

Тема: «У світі казки чарівної.

«Троє поросят» (англійська  народна казка).»

Мета уроку (літературне читання):

Формувати ключові компетентності:

Вміння вчитися – навчати школярів організовувати свою навчальну діяльність, мати власну думку, обґрунтовувати її;  активно  слухати текст; дотримуватися норм мовленнєвої культури;

загальнокультурної  вчити учнів зв’язно  висловлюватись; розвивати навички критичного   мислення;

соціальної – формувати навички особистісного спілкування; заохочувати дітей до співробітництва;

здоров’язбережувальної – працювати над удосконаленням соціальної та духовної складової здоров’я;

інформаційно-комунікативної – вчити учнів аналізувати потрібну інформацію;

Формувати предметні компетентності:

Виховувати інтерес до народної творчості, любов до казок. Виховувати бажання допомагати один одному, друзям, ближньому, робити добро. Виховувати позитивні духовно – моральні якості: бажання допомагати у скрутну хвилину, милосердя, щедрість, дружелюбність. Виховувати любов до художнього слова.

Мета уроку (англійська мова): Формувати  навички монологічного та діалогічного  мовлення;  розвивати пам’ять, увагу, мислення, уяву;  розвивати здібності учнів до імпровізації, артистичні здібності учнів, до конструювання мовленнєвих одиниць різного рівня словосполучення, фраз, понадфразових єдностей.

Обладнання: Проектор, екран, комп’ютер, комп’ютерна презентація, костюми для героїв  казки «Троє поросят».

Хід уроку.

І. Організація класу. (слайд тема)

Вчитель (Натан К.П.) - Любі діти! У наш клас завітали гості нині. Привітайте в добрий час гостей посмішкою щиро

1.  Ми вам раді, люди добрі,

 І вітаємо щиро Вас,

 І запрошуємо ласкаво

 На урок у другий клас.

2.  Світ літератури чудовий

 Дарує нам урок

 До невідомого нового

 Йдемо за кроком крок

3.  От і все, дзвенить дзвінок.

 В гості йде до нас урок

 Працюватиме старанно,

 Щоб почути у кінці

 Що у нашім дружнім класі

 Діти просто молодці!

Учитель анг.мови (Писаренко А.В.)

Привітання англійською мовою (слайди)

Вчитель: - Hello! Hello!

- Hello! Hello!

How are you?

- Hello! Hello!

- Hello! Hello!

How do you do?

2. Завдання  уроку (пояснення особливості  уроку)

Вчитель (Натан К.П.) (слайд картинка  казка)

  • Сьогодні у нас незвичайний урок - 

У світ казки й фантазії зробимо крок.

У нас урок літературного читання і англійської мови водночас.

  • Девіз нашого уроку

« Хто казок багато читає, той багато знає».(слайд)

ІІ. Мотивація навчальної  діяльності учнів.

(Учитель ставить запитання, діти відповідають , висловлюють свою думку щодо поставленого запитання).

1. Вправа «Мікрофон»

- Подумайте і скажіть яким має бути наш урок? (Цікавим, навчальним, казковим, продуктивним, веселим, світлим).

- Яким на уроці повинні бути діти? (Уважними, зібраними, активними, вправними, наполегливими, старанними, дисциплінованими).

- Дякую вам за ваші відповіді, отже , якщо ви будете таким, то ми разом створимо цікавий , творчий, продуктивний урок.

ІІІ. Мовленнєва розминка.

Вчитель ( Натан К.П.)

1. Дихальні вправи.

  • Скажіть, а чим раніше писали, коли не було ручок. (Пір’ям) .
  • На ваших столах лежить пір’я, воно допоможе нам розробити наш ротик.
  • 1,2,3 -  вдихати повітря, 4 -  видихати, ніби хочете здути пір’ячко.
  • 1,2,3 – вдихати повітря, 4  -  видихати, ніби пір’ячко летить.

2. Мовленнєва зарядка

Вітерець у лісі – ш – ш – ш,

Повзе вуж у траві – с – с – с,

Прилетів жук у траві – ж – ж – ж,

Заспівав комарик – з –з – з,

Прилетів птах – шух – шух - шух

Запихкав їжачок – пих - пих - пих

3. Робота над скоромовкою (слайд)

Скоро мовлю скоромовку, розмовляти буду моторно. Вивчимо з вами скоромовку. Спочатку  я прочитаю вам її повільно, потім швидше. І так декілька разів.

У тридцяти трьох смугастих поросят

  Тридцять три хвостика висять.

     4. Мовна розминка англійською мовою (слайди з  картинками)

    Учитель англ..мови (Писаренко А.В.) (використання карток англійський на долоньках)

- Гра «Відгадай за описом» (англ..мова) (вчитель  англійською мовою описує предмет, а діти відгадують)

IV. Вправа  «Кубування»

Вчитель (Натан К.П.)

  • За попередніми вправами ви вже здогадались, що до нас завітала у гості казка. Поміркуйте і скажіть, від якого слова утворилось слово «казка» ? (Казати)
  • Метод «Кубування»
  • Опиши  -   казка, це вигадана історія, повчального характеру.
  • Проаналізуй – казки бувають народні, літературні, добрі, повчальні, суспільно  -  побутові, розважальні, фантастичні, чарівні, сумні.
  • Порівняй  -  порівняйте казки літературні і народні ( літературні пише автор, народні складає народ).
  • Асоціюй – казка  -  вигадка.
  • Застосуй – розповідь дитині, отримання певних навичок і знань.

V.  Повідомлення теми і мети уроку.

Вчитель (Натан К.П.)

  • Сьогодні  ми познайомимось  з англійською  народною казкою «Троє поросят». Але перед цим трішки відпочинемо.

Фізкультхвилинка "Хмари"

Ось такі великі хмари

(учні роблять широкі кругові розводи руками)

Вийшли й зразу темно стало.

(закрити на кілька секунд долонями очі)

Ми ті хмари розженемо,

(руками імітують рухи плавця)

В гості сонечко позвемо.

(рухи долонями до себе)

Вигляда з-за хмари сонце.

(нахилитись в сторони, приставляючи руку до чола)

Стук-стук-стукає в віконце.

(різкі короткі руки кулаками)

Сонце клас наш освітило,

(широкий круговий розмах руками)

Посмішки усім вручило.

(посміхнутись однокласникам)

Гріє сонечко долоні,

(потерти долоню об долоню, щоб руки зігрілись)

Ми бадьорі вже – не сонні.

(зімітувати рухи вмивання)

Книжку знов до рук візьмемо,

І читати розпочнемо.

 

VI. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Опрацювання казки «Троє  поросят»

  1.  Читання казки комбінованим способом: учитель -  кращий учень – самостійно до кінця.

       2. Аналіз казки

1. Назвіть дійових  осіб казки? (Троє  поросят, вовк)

2. Характеристика героїв казки.

Виберіть потрібні слова для характеристики  героїв (
кмітливий, кумедні,працьовитий,  злий, наполегливий,  сердитий, спритний, лютий, безжурні, кровожерливий, серйозний, веселі)

  • Хто з них позитивний, а хто негативний герой?
  • Зачитай кінцівку казки. Який висновок можна зробити? (Добро перемагає зло)

Слайд заставка «Троє  поросят»

Вчитель  англ..мови (Писаренко А.В.)

Писаренко А.В. The sun is shining. The weather is nice and warm. The trees are green, red, yellow and brown. Three little pigs are very naughty and they go away.

Бакалов Дмитро (учень) : (Виходе перше порося) I am Big Pig. My name is Nif-Nif. I am a nice pig. I live in the forest. I can jump and run very well.(стрибає  і бігає ). I like to play football with my brothers.

(грає  у футбол, передає  м’яча дітям).

Good afternoon, friends!

Вчитель Писаренко А.В.: Hello, Big Pig!

Курганський Артем (учень) :(виходе друге порося )I am a happy Pig. My name is Noof - Noof. I live in the forest with my brothers. How do you do, children!

Вчитель Писаренко А.В.: Hello, Pig!

Pig: I like to sing. And I can dance very well. Let's sing and dance together.

(співають разом з всі під музику з рухами)

Hello, come in! It’s nice to meet  you!

Hello, come in! It’s nice to meet  you!

Hello, come in! It’s nice to meet  you!

Hello, hello, hello!

Clap,сlap,сlap your hands

Clap your hands together.

Dance, dance, dance with us,

Dance with us together

Константинов Кирило (учень) Little Pig: (заходе третє порося в руках  тримає картину «Пори року») Hi, friends! 1 am a smart pig. My name is Nuff - Nuff. I like to draw and read books. I like poems. Listen to me , please.

Spring is green .

Summer is bright.

Autumn is yellow.

Winter is white.

Вчитель англ. мови. (Писаренко А.В.) Діти, давайте разом с Нуф  -  Нуф вивчимо вірш . (слайд). (Діти вчать вірш за допомогою картинок (слайди)

Декілька учнів розповідають вірш напоять самостійно) .

Вчитель англ.мови (Писаренко А.В.) Дякую, Вам, друзі за гарну пісеньку і чудовий вірш. До побачення! )(поросята прощаються з класом)

VII. Підсумок

1. Вчитель (Натан К.П.)

  •  Сьогодні ми з вами познайомились ще з одною казкою народів Європи. Чому саме вчить  казка? (бути дружніми, допомагати друзям і товаришам, допомагати один одному).
  • Яке прислів’я передає  основну думку казки «Троє поросят» (Дузі пізнаються в біді).
  • Вчитель англ..мови. (Писаренко А.В.)  англійською це прислів’я звучить так

A friend in need is a friend indeed.

2. Вправа «Незакінчене речення»

Продовжить речення:

  •  На уроці мене найбільше сподобалося…
  • Я  навчився ….
  • Мені б хотілося ще…..
  • Мені було важко ….
  • Мамі я розкажу…..

Вчитель англ..мови (Писаренко А.В.)

  • Did you like our lesson?
  • Yes, I did.
  • Well done! Thank you for the lesson! The lesson is over. Goodbye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
10 січня 2019
Переглядів
1638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку