Конспект для 2-го класу "Дні тижня та погода"

Про матеріал
В даному файлі представлені конспект уроку на тему "Дні тижня та погода" а також презентація до нього. Розробка розрахована для 2-го класу. Підручник О.Карпюк.
Зміст архіву
Перегляд файлу

Тема уроку: Дні тижня. Погода.

Підручник: О.Карпюк English 2 (для другого класу)

Дата:

Клас: 2-А

Рівень: базовий

Тип уроку: засвоєння та закріплення матеріалу.

Вид уроку: комбінований урок

 

Мета уроку:

 

  • загальноосвітня - засвоєння учнями назв днів тижня та природних явищ;
  • розвиваюча - розвиток здібностей здійснювати репродуктивні і продуктивні дії;
  • виховна - виховання особистісних якостей, що забезпечують успішність виконавської діяльності (старанності, згуртованості, дисциплінованості, уважності, впевненості, емоційності, відповідальності, працездатності, чесності);

 

Задачі:

 

  • Розвивати вміння і навички усного мовлення: вчити розповідати про погодні явища в різні дні тижня;
  •  Розвивати вміння і навички читання та аудіювання: вчити читати, сприймати іноземну мову на слух та послідовно перекладати на рідну мову з повним розумінням тексту, побудованому на знайомому мовному матеріалі.
  • Розвивати навички письма: робота з картками.

 

Структура уроку:

 

1) Організаційний момент

2) Фонетична зарядка

3) Постановка мети уроку

4) Введення лексичного матеріалу.

5) Фізкульт.хвилинка

6) Закріплення лексичного матеріалу.

7) Підведення підсумків уроку.

8) Домашнє завдання

3 хв.

5 хв.

3 хв.

5 х.

3 хв.

20 хв.

3 хв.

3 хв.

 

  • Використовувані методи і прийоми: метод наочності, опитування, використання ІКТ, метод демонстрації, вправи, рефлексія.
  • Обладнання - підручники, наочний матеріал, роздатковий матеріал, комп'ютер і інтерактивна дошка, презентація power point, дошка.

 

 

 

Хід уроку:

 

Вид діяльності:

Діяльність вчителя:

Діяльність учнів:

  1. Привітання та організаційний момент.

(Розвиток навичок говоріння).

( Слайд №1,2 ) 
— Good morning children!

-I am glad to see you.

- Sit down, please.

- Who is on duty today?

- Go to the weather chart.

- What is the weather like today? 
Let is start our lesson.

 

- Good morning teacher!

- We are glad to see you too.

 - I am on duty today.

- It is.....sunny/

cloudy/ rainy/

windy/cold....

  1. Фонетична зарядка (груповий вид діяльності, фронтальне опитування).

(Розвиток навичок читання).

( Слайд №3 )
Let’s remember how to pronounce different sounds correctly as “true” Englishmen do.

All together repeat after me:

Sunny

Windy

Rainy

Friday

Saturday

Tuesday

Thursday

Summer

Sunny

 

Snowing

Raining

Spring

Winter

Windy

Wednesday

Autumn

Sunday

Monday

Good!

 

(Діти повторюють за вчителем, потім самостійно.)

 

Sunny

Windy

Rainy

Friday

Saturday

Tuesday

Thursday

Summer

Sunny

Snowing

Raining

Spring

Winter

Windy

Wednesday

Autumn

Sunday

Monday

 

  1. Постановка мети уроку (мотиваційна актуалізація).

(Слайд №4)

 

-Сьогодні ми з вами повторимо природні явища, назви днів тижня та дізнаємося різницю між днями тижня у Великобританії та Україні.

-А для цього Look please at exercise 1 on page 116.

-Тиждень у Великобританії ми починаємо с Sunday (неділі). Усі дні тижня ми пишемо з великої літери.

-Do you see it?

 

  • Yes.
  1. Введення лексичного матеріалу.

(Словотворення.

Розвиток навичок читання).

(Слайд №6, №7, №8, №9)

 

-Можливо хтось побачив з чого складаються назви днів тижня та природних явищ? На що закінчуються дні тижня та природні явища?

 

-Давайте зараз подивимося як формуються слова в англійській мові. Усі разом ми спробуємо виростити квіточки (flowers). Якщо слова будуть прочитані правильно – квіточка виросте. Okay?

-Let`s play a game!

 

 

-Назви днів тижня закінчуються на

day.

-Назви природних явищ закінчуються на

–у.

-Okay!

 

(Діти з’єднують разом з вчителем слова та читають у голос)

Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

 Sunny

Windy

Rainy

Cloudy

Snowy

  1. Фізкульт. хвилинка.

(Слайд №11, №12)

 

Let`s make some physical exercises.

Stand up please.

Are you ready?

 

(Вчитель разом з учнями співають пісню та виконують завдання вправи)

 

Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

 

-Yes.

 

(Учні разом з вчителем співають пісню та виконують завдання вправи)

 

Sunday

Monday

Tuesday

Wednesday

Thursday

Friday

Saturday

 

  1. Закріплення лексичного матеріалу.

(Розвиток навичок читання та аудіювання,письма).

Робота з підручником,роздатковим матеріалом.

Робота у парах).

(Слайд №13)

 

-Let`s play a very interesting game the name of which is ‘Translators’. Open please your books on page 117 exercise 4. Someone will read and another one will translate.

Давайте пограємо у гру, яка називається «Перекладачі». Відкрийте будь ласка підручники на сторінці 117 вправа 4. Хтось зараз буде читати, а хтось перекладати.

 

-We have foreigners and translators. У нас є іноземці та перекладачі.

 

-Let`s start.

 

(Вчитель по черзі називає пари, які будуть читати та перекладати тексти, роздає ролі перекладачів та іноземців).

 

(Слайд №14)

 

(Вчитель пропонує учням розглянути роздатковий матеріал, ознайомитися із завданням).

 

-Look please at your cards. We have a poem. But there are missing places. We need to fill them if we want to get a poem.

Подивіться будь ласка на свої картки. Там зашифрований віршик. Вам необхідно заповнити пусті місця словами, які у вас знаходяться у табличці, щоб отримати віршик.

-Let`s start to work!

-Let`s start to read!

 

 

 

-Okay.

-I want.

 

(Учні діляться на пари, читають та перекладають тексти).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Учні знайомляться із завданням картки та починають його виконувати. По завершенню роботи учні по черзі читають свої варіанти відповідей).

 

-In winter it`s cold and snowy,

In summer it`s sunny and fine,

In autumn it`s cloudy and rainy,

In spring I can jump up to the sky.

  1. Підведення підсумків уроку.

 

(Слайд № 15)

 

-Let`s sing a song!

 

(Вчитель разом з учнями читає пісню)

 

 

 

 

 

 

- You worked excellent today. You worked good, you were very good, not bad, you can do more....

 

- Do you like this lesson?

 

 

 

- Sunny, sunny, 
Sunny, sunny, 
It is sunny in the sky. 
S-U-N-N-Y, sunny,
It is sunny in the sky.

Cloudy . . . 
Windy . . .
Rainy . . . 
Snowy . . .

-Yes!

 

 

  1. Домашнє завдання.

(Слайд №16)

 

-Write down please your home task for next time. Ex.3, p.117. You need to read it and translate into Ukrainian.

 

- Okay. Well, now it is time to say good bye. Good bye!

 

 

 

-Good bye!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додатковий матеріал:

 

Вставити пропущенні слова у пусті місця.

 

snowy

cloudy

cold

sunny

fine

rainy

 

In winter it`s ______________and__________________,  

In summer it`s _____________and _________________,

In autumn it`s _______________ and _______________,

In spring I can jump up to the sky.

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Weather. Days of the week.

Номер слайду 2

Номер слайду 3

[i] – sunny, windy, rainy[ei] – Friday, Saturday, Tuesday, Thursday[ŋ] – snowing, raining, spring[w] – winter, windy, Wednesday[ɔ] – autumn[ ʌ ] – summer, sunny, Sunday, Monday. Sounds

Номер слайду 4

Look at Ex.1, p.116 Let`s play a game!

Номер слайду 5

Діти, давайте спробуємо виростити квіти, для цього потрібно правильно прочитати слова. Отже починаємо…

Номер слайду 6

Sun+day. Sunday. Mon+day. Tues+day. Monday. Tuesdaystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 7

Wednes+day. Thurs+day. Fri+day. Wednesday. Thursday. Fridaystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 8

Satur+day. Rain+y. Sun+ny. Saturdayrainysunnystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 9

wind+y. Snow+ycloud+ycloudywindysnowystyle.opacitystyle.opacitystyle.opacity

Номер слайду 10

Well done!!!

Номер слайду 11

Let`s make a physical exercise!

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Let`s play a game ‘Translators’!Ex.4, p.117

Номер слайду 14

Let`s make a poem!

Номер слайду 15

Let`s sing a song!Sunny, sunny,Sunny, sunny,It is sunny in the sky,S-U-N-N-Y, sunny. It is sunny in the sky(Cloudy – C-L-O-U-D-Y, Rainy – R-A-I-N-YWindy – W-I-N-D-Y, Snowy – S-N-O-W-Y).

Номер слайду 16

HOMEWORKEx. 3, p. 117(Читати та перекладати)

zip
Додано
24 лютого 2019
Переглядів
1749
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку