Конспект, флеш-вправа, презентація до уроку у 2 класі "Апостроф"

Про матеріал

Тема: Апостроф

Мета: створити умови для формування поняття апостроф, вчити правильно вимовляти, читати і писати слова з апострофом; формування уміння висловлювати оцінні судження засобами ІКТ; продовжити формувати організаційні, загально-пізнавальні та контрольно-оцінні уміння та навички , розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров'я.

Зміст архіву
Перегляд файлу

УКР. МОВА 2 КЛ.

УРОК № 39. АПОСТРОФ

Мета: створити умови для формування поняття апостроф, вчити правильно вимовляти, читати і писати слова з апострофом; формування уміння висловлювати оцінні судження засобами ІКТ; продовжити формувати організаційні, загально-пізнавальні та контрольно-оцінні уміння та навички , розвивати логічне мислення, формувати ціннісне ставлення до самого себе і свого здоров’я.

Хід уроку

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Аутотренінг

Щоб урок нам розпочати,

Треба разом промовляти:

« Я уважний і серйозний,

Хоч іще малого зросту.

Впевнений, кмітливий я,

Хочу отримати знання»  

  • Під час якого уроку ви будете отримувати знання?
  • Для чого потрібні такі уроки?

ПЛАН

 

II.     АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. ПЕРЕВІРКА РАНІШЕ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

а) Перевірка домашнього завдання.

* Робота на картках.

Похожее изображение

 

* Фронтальне опитування. Гра  «Незавершене речення».

- Слова складаються з … звуків.

- Звуки на письмі позначаються … буквами.

- Букви бувають … рукописні та друковані, великі та малі.

- Звуки бувають … голосні та приголосні, дзвінкі та глухі, м’які та тверді.

 

б) Каліграфічна хвилинка.

Рр радію

- Експрес опитування «Що я знаю про букву «ер»?

- Назвіть слова – назви рослин у яких зустрічається буква «ер».

- Складіть речення зі словом радію.

- Яке це речення за метою висловлювання? Побудуйте декілька питальних.

- Скоротіть речення.

 

  1. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ. МОТИВАІЦЯ.

 Передбачення теми уроку

Наш Незнайко ніч не спав,

Ось такі слова писав.

Помилки він допускав,

Бо правил не знав.

Ви йому допоможіть,

Слова гарненько запишіть

І правил ви його навчіть.

Щоб самим все добре знати

І помилок не допускати.

 

Буряк, ряд, бурян, подвіря, Рябко, піря.

- Як ви гадаєте, над чим ми будемо працювати?

  •                   Діти. Сьогодні  на  уроці  ми  з  вами  працюватимемо  над  темою «Апостроф». На  кінець  уроку  ви  повинні  знати правила  вживання  апострофа, вміти  правильно  вимовляти  і  писати  слова  з   апострофом, користуватися  ними  у  мовленні. Чого  ж  від  уроку  чекаєте  ви?
  •                   Сподіваюся, всі  ви  отримаєте  величезне  задоволення  від  уроку, вкотре  переконаєтеся, що   ви  багато  знаєте  і  вмієте. Тож  бажаю  всім  гарного  настрою  і  успіхів.

 

 

  1.          ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1.Збір інформації

Робота в групах. (Висновок на плакат)

1)Розгадайте загадки та доповніть правило.

Я  такий  же, як  знак  розділовий,

Я  відомий  усій  дітворі.

Та  в  словах  української  мови 

Я  пишусь  не  внизу, а  вгорі.

 

Що  за  особливий  знак,

Що  не  вимовляється  ніяк,

Але  з  ним  поруч  звуки  інші

Звучать  при  вимові  твердіше.

 

https://image.slidesharecdn.com/mqbnroktrsaal5oj55sb-signature-6d5fd3a8bc179cbaa3b5e2eb8a0000a1ac91c841f071667c677e9f3da58607e1-poli-160803113406/95/2-um-z-55-638.jpg?cb=1470225849

 

2)Апостроф з нами грається.

         Які слова складаються?

 

- Вимовити звуки, що позначають виділені букви.

Висновок : букви я, ю, є, ї позначають 2 звуки.

 

  1.               Вибіркове списування

Якщо уважний учень ти,

Слова з апострофом спиши.

 

Б’ють, пюре, п’єса, в’ялий, м’яч, тьмяний, верф’ю, буряк, бур’ян.

- Після яких букв пишеться апостроф?

Висновок: апостроф пишеться після букв Б, П, В, М, Ф, Р. (доповнити правило)

 

 

https://image.slidesharecdn.com/mqbnroktrsaal5oj55sb-signature-6d5fd3a8bc179cbaa3b5e2eb8a0000a1ac91c841f071667c677e9f3da58607e1-poli-160803113406/95/2-um-z-55-638.jpg?cb=1470225849

IV.   ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ

«Голосування ногами»

Зловіть звуки, після яких може ставитися апостроф.

д, в, г, б, п, л, ф, м, т, р

 

V.     УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1.Робота за підручником (с. 54-55)

Вправа З

— Прочитайте текст.(1,5 -2хв) Перекажіть казку.

— Яку пораду ви прочитали? Як ви її розумієте?

  1.               Диференційоване завдання.

 Підготовче завдання для визначення груп за ступенем складності.

 

Зорово-слуховий  диктант.

  •                   Група  близьких  родичів, що  проживають  разом. (Сім’я)
  •                    Польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур. (Хом’як)

- Запашна  лікарська  рослина. (М’ята)

-         Городня рослина. (Буряк)

-         Вогонь, що піднімається над предметом, який горить. (Полум’я)

-         Маленькі перелітні птахи з сірим оперенням, які чудово співають, особливо в період гніздування. (Солов’ї)

Сім’я, хом’як, м’ята, буряк, полум’я, солов’ї.

 6  +  Високий рівень.

5 +   Достатній рівень .                        Прибалтика. Собираемся в кружок - Цветущая Дача

0-4 + Середній рівень.

Прибалтика. Собираемся в кружок - Цветущая Дача - Спишіть перше речення (вправа 3). Підкресліть слова, які пишуться з апострофом. Поясніть правопис апострофа.

 

 

Складіть словосполучення, додаючи слова з апострофом. 

Гратися  _____;

на____поверсі;

співають_____;

перед_____будинком.

Слова для довідок: м'ячем, п'ятому, кам'яним, солов'ї.

Виписати 5 слів з апострофом із орфографічного словника.

VI.  ПІДБИТТЯ  ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ.

  • Поставте  одне одному запитання за вивченою темою.
  • Флеш вправа. «Завдання з ключем»

Завдання: записати слова в дві колонки: в першу – з апострофом, у другу - без апострофа. Якщо слова записані правильно, то з останніх літер згори донизу прочитаєте слово.

С..огодні,  м..яч, пір..їну, т..юльпан, від..їзд, м..ясо, р..ядно, скам..янів, п..ятеро.

М’яч

Пір’їну

Від’їзд (ми не вчили правила)

М’ясо

Скам’янів

п’ятеро

На кінець уроку «Я знаю…», «Я вмію…», «Мої очікування …», «Хотілось би…»

 

 

 

 

Перегляд файлу

Перетягни слова, у яких потрібно писати апостроф у 1 колонку

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Щоб урок нам розпочати,Треба разом промовляти:« Я уважний і серйозний,Хоч іще малого зросту. Впевнений, кмітливий я,Хочу отримати знання»

Номер слайду 3

Буряк, ряд, бурян, подвіря, Рябко, піря.

Номер слайду 4

мвсоловпятаюнїє’В’юн, солов’ї, п’є, м’ята. Апостроф з нами грається. Які слова складаються?

Номер слайду 5

Якщо уважний учень ти,Слова з апострофом спиши. Б’ють, пюре, п’єса, в’ялий, м’яч, тьмяний, верф’ю, буряк, бур’ян. Б’ють, пюре, п’єса, в’ялий, м’яч, тьмяний, верф’ю, буряк, бур’ян. ! Апостроф ставиться після букв Б, П, В, М, Ф, Р.

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Сім’я, хом’як, м’ята, буряк, полум’я, солов’ї. Диктант

Номер слайду 9

Випиши 5 слів з апострофом із орфографічного словника.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Складіть словосполучення, додаючи слова з апострофом. Гратися __________ ;на ________ поверсі;співають _______ . м’ячемп’ятомусолов’ї

Номер слайду 12

Номер слайду 13

С.55

zip
Додано
20 липня 2018
Переглядів
3934
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку