19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Конспект фронтального заняття "Ми- маленькі українці"

Про матеріал

Конспект заняття "Ми - маленькі українці"

Вікова група: середня

Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + з'вязне мовлення

Вид заняття: інтегроване

Тип заняття: фронтальне

Лексична тема "Україна - наша Батьківщина"

Перегляд файлу

Конспект  заняття                     підготувала:

                                              вчитель – логопед (категорія «Вища»)

                                             ЗДО №25  м. Бахмут Донецька обл..

                                              Петуніна Олена Вікторівна

Вікова група: середня

Розділ програми: звукова  культура мови +  лексико-граматична будова + з'вязне мовлення

Вид заняття: інтегроване

Тип заняття: фронтальне

Тема:  «Ми- маленькі українці»

Корекційно – розвивальні завдання:

-  розвивати дрібну моторику кістей рук;

- формувати узгодженість мови з рухом;

-  розвивати слухову увагу, фонематичний слух;

-  розвивати мислення, слухову і зорову пам'ять

Корекційно -навчальні завдання:

-  удосконалювати вміння виділяти перший та останній звук в словах; 

-  закріплювати уявлення про батьківщину, про рідне місто;

-  вивчення вірша  по мнемотаблиці;

- продовжувати формувати уміння давати відповіді на питання повним реченням

Корекційно –мовні завдання:

-  активізувати словник по темі,

-  закріплювати поняття  «батьківщина»; «місто»;

 - вправляти в підборі відповідного поняття, вираженого прикметником;

-  вправляти у відплескуванні слів по кількості складів;

-  відпрацьовувати українську лексику по темі;

Корекційно - виховні завдання:

-  підтримувати умови для формування інтересу на занятті,

-  виховувати  самостійність, ініціативність, пошану і любов до рідного краю

Матеріал:

Розвиваюче середовище логопедичного кабінету

Демонстраційна наочність:  

картинки по темі,

 Роздавальний матеріал:  робочі зошити, олівці

Художнє слово :

          вірш «Доброго ранку»,  віршований текст для пальчикової гімнастики, фізмінутка МР3

 

 

 

 

 

 

Хід заняття

I.Підготовча частина:

1. Прийшла в гості Оксанка Давайте привітаємось  з нею.

2. Вона хоче з нами познайомитися.

Чому ми і Оксанка розмовляємо українською мовою?

II.Основная часть:

  1. У якій країні  ми живемо? (Україна) Україна – це наша батьківщина.
  2. Що таке батьківщина? Це земля, де ми народилися і живемо, де живуть наші батьки, наші бабусі і дідусі.
  • Як  називають жителів  України? (українці)
  • Дівчинка – українка.
  •  Хлопчик – українець.
  • У якому місті ми живемо?
  • Як називається вулиця, на якій ви живете?
  • Що є в нашому місті?

3.У кожної країни є свій прапор. Прапор - це державний символ, він є у кожної держави; це для усіх - ознака сили, це для усіх - ознака слави. У нас жовто – блакитний прапор:

  • блакитний колір  - небо, жовтий колір - жито

4.«Який, яка?»

  • Яка Україна? Величезна, красива, кохана, рідна
  • Який  Бахмут? Чистий, красивий, коханий, зелений
  • Який прапор?Прапор - жовто – блакитний

5.«Назви 1  та останный звук»

  • (Оксана, Тарас, хлопчик, дівчинка, Україна…)

6. «Відплескай  слова»

  • місто, Україна. Бахмут, вулиця, фонтан, площа,…

7. Фізхвилинка «Я маленька українка»

8.Пальчикова гімнастика:

    Олівець в руці катаю,

     Поміж пальчиків кручу.

     Неодмінно кожен палець

     Будь слухняним я навчу.

9.Робота у зошиті   Розмалюй віночок

10 .Вивчення віршу за мнемотаблицею:

Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку, маленькі дубки!
Я вас вітаю, я вас люблю,
Бо живемо ми в одному краю.

III.Заключна частина. Рефлексія: Про що ми сьогодні говорили на занятті? Що таке Батьківщина? Як зветься наша країна?  Як називають жителів України? На якій мові розмовляють? 

  • Оксанці сподобалося у нас. Вона обов'язково ще прийде до нас в гості.

 

 

 

docx
Додано
24 жовтня 2018
Переглядів
377
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку