Конспект заняття "Ми - маленькі українці"
Вікова група: середня
Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + з'вязне мовлення
Вид заняття: інтегроване
Тип заняття: фронтальне
Лексична тема "Україна - наша Батьківщина"
Конспект заняття підготувала:
вчитель – логопед (категорія «Вища»)
ЗДО №25 м. Бахмут Донецька обл..
Петуніна Олена Вікторівна
Вікова група: середня
Розділ програми: звукова культура мови + лексико-граматична будова + з'вязне мовлення
Вид заняття: інтегроване
Тип заняття: фронтальне
Тема: «Ми- маленькі українці»
Корекційно – розвивальні завдання:
- розвивати дрібну моторику кістей рук;
- формувати узгодженість мови з рухом;
- розвивати слухову увагу, фонематичний слух;
- розвивати мислення, слухову і зорову пам'ять
Корекційно -навчальні завдання:
- удосконалювати вміння виділяти перший та останній звук в словах;
- закріплювати уявлення про батьківщину, про рідне місто;
- вивчення вірша по мнемотаблиці;
- продовжувати формувати уміння давати відповіді на питання повним реченням
Корекційно –мовні завдання:
- активізувати словник по темі,
- закріплювати поняття «батьківщина»; «місто»;
- вправляти в підборі відповідного поняття, вираженого прикметником;
- вправляти у відплескуванні слів по кількості складів;
- відпрацьовувати українську лексику по темі;
Корекційно - виховні завдання:
- підтримувати умови для формування інтересу на занятті,
- виховувати самостійність, ініціативність, пошану і любов до рідного краю
Матеріал:
Розвиваюче середовище логопедичного кабінету
Демонстраційна наочність:
картинки по темі,
Роздавальний матеріал: робочі зошити, олівці
Художнє слово :
вірш «Доброго ранку», віршований текст для пальчикової гімнастики, фізмінутка МР3
Хід заняття
I.Підготовча частина:
1. Прийшла в гості Оксанка Давайте привітаємось з нею.
2. Вона хоче з нами познайомитися.
Чому ми і Оксанка розмовляємо українською мовою?
II.Основная часть:
3.У кожної країни є свій прапор. Прапор - це державний символ, він є у кожної держави; це для усіх - ознака сили, це для усіх - ознака слави. У нас жовто – блакитний прапор:
4.«Який, яка?»
5.«Назви 1 та останный звук»
6. «Відплескай слова»
7. Фізхвилинка «Я маленька українка»
8.Пальчикова гімнастика:
Олівець в руці катаю,
Поміж пальчиків кручу.
Неодмінно кожен палець
Будь слухняним я навчу.
9.Робота у зошиті Розмалюй віночок
10 .Вивчення віршу за мнемотаблицею:
Доброго ранку, сонце привітне!
Доброго ранку, небо блакитне!
Доброго ранку, у небі пташки!
Доброго ранку, маленькі дубки!
Я вас вітаю, я вас люблю,
Бо живемо ми в одному краю.
III.Заключна частина. Рефлексія: Про що ми сьогодні говорили на занятті? Що таке Батьківщина? Як зветься наша країна? Як називають жителів України? На якій мові розмовляють?