Конспект "Індивідуальна програма розвитку дитини"

Про матеріал
Індивідуальна програма розвитку – це письмовий документ, який загалом є контрактом між педагогічним колективом і батьками чи опікунами дитини.
Перегляд файлу

Індивідуальна програма розвитку дитини дитини

1.Загальна інформація про дитину

Прізвище та ім`я дитини: Кирило

Дата народження: 2012 рік

Інформація про родину, адреса,  контактні телефони:

Житомирська область, м. Житомир, вул. Князів Острозьких 12

380939495901

Рекомендації ПМПК(№, дата видачі) № 1 від 01.09.2016

Медична реабілітація

здійснювати профілактику ГРВІ, УРЗ

01.09-31.11

забезпечити супровід невролога протягом реабілітаційно-оздоровчого періоду

01.09-31.11

застосування седативних засобів

3 рази на тиждень

проведення лікувальних масажів, фізкультури

щодня

Психолого-педагогічна реабілітація

Розвиваючі заняття з психологом

Щотижня — понеділок, середа, четверг

Лекторій та консультація з батьками

1 раз на тиждень

Включення в спільні ігри з однолітками

Щодня, з 01.09- 31.11

Використання цілої системи розвиваючих ігор вправ

щодня

Створення ситуацій розвитку для включення Кирила в спілкування з однолітками

щодня

Фізична реабілітація

Підвищення рухової активності протягом дня з використанням рухливих ігор та інших видів роботи

01.09-31.11

Проведення фізкультурних занять, спортивних ігор з врахуванням циклічночті рухів дитини

3 рази на тиждень

Проведення консультацій з батьками щодо розвитку рухової активності вдома

2 рази на тиждень

Проведення  профілактичних заходів порушення фізичного розвитку

01.09-31.11

Максимальний розвиток дрібної моторики руки, використання пальчикової гімнастики

3 рази на тиждень

Соціальна та побутова реабілітація

Забезпечення оптимального розпорядку денного

01.09-31.11

Забезпечення розвиваючого середовища відповідно до індтвідуальних особливостей і потреб дитини

01.09-31.11

Використання спеціальних засобів — знаково-символічна підтримка протягом дня в умовах ДНЗ і вдома

щодня

Забезпечення оптимального соціального середовища в умовах родини

01.09-31.11

Створення розвиваючого середовища в ДНЗ

01.09-31.11

 

Заклади та групи попереднього спеціального або загальноосвітнього навчання

Дошкільний навчальний заклад № 24

Дата зарахування в групу: 01.09. 2016

Строки дії програми з 01.09. 2016 до 31.01.2016

Склад групи індивідуального супроводу дитини: дитячий психолог, логопед, вчитель-дефектолог

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР

Присутні

Дитячий психолог

Вихователь

Логопед

Вчитель-дефектолог

 

2.Наявний рівень розвитку дитини

1. Особливості психомовленнєвого розвитку

Медичні показання: 

-рухова активність знаходиться в нормі, слабкість сецево-судинної системи

- знижений імунітет, часта захворюваність

- збудження домінує над гальмуванням

Мовленнєвий розвиток:

- не розвинуте діалогічне мовлення, не проявляє ініціативи до спілкування з іншими дітьми

- розуміє та виконує інструкцію

- розвинуте внутрішнє мовлення

- здатний міркувати, розробляти план дій для вирішення питання, даного завдання

- може повторювати фрази, ехолалії, але використання мови не творче. Поганий ритм, інтонація.

2. Особливості психологічного розвитку, поведінки, характеру:

- розумовий розвиток — в нормі

- емоційна сфера — недорозвинена, не налагоджує контакти з дорослими та однолітками

- уникає тактильного контакту, погляду, відчуває напруження під час щільного перебування в групі однолітків та під час підвищеного шуму

- раптова зміна обстановка викликає тривогу

- переважають циклічні рухи

Сильні якості:

- здатний виконувати старанно монотонну роботу, зосереджений, не відволікається,

- вміє легко аналізувати задану конструкцію іграшки та видозмінювати її

- наполегливо виконує інструкцію, рекомендацію педагога

- відповідальний, уважний до деталей

Труднощі, обсяг необходної допомоги:

- час від часу робить надмірну кількість рухів, які не віповідають даним обставинам або ситуації

- не проявляє ініціативи до спілкування з однолітками, не здатен висловити свою думку

- проявляє надмірну зосередливість на визначеному виді діяльності

3. Освітні послуги

Мета: спрямування на адаптацію Кирила до умов ДНЗ з додатковими послугами логопеда, психолога, вчителя-дефектолога

Програма здійснюється за програмою

Вид послуг

Провідний фахівець

Кількість годин на тиждень

Місце проведення

Розклад

Тривалість занять

Корекція та розвиток мовлення (вчитель-логопед)

3 години на тиждень

Група ДНЗ

Понеділок, середа, четверг

тривалість- 15-20 хв.

Психодіагностика(психолог)

2 години на тиждень

Кабінет психолога в ДНЗ

Вівторок, середа

тривалість — 15 хв

Дослідження стану нервової системи(невропатолог)

1 година на тиждень

ДНЗ

Понеділок

тривалість — 10 хв.

Корекція постави(ортопед)

3 години на тиждень

ДНЗ

Вівторок, середа, четверг

тривалість — 15-20 хв.

 

Зміст завдань та результативність роботи фахівців

Вчитель-логопед:

- розвивати у дитини діалогічне мовлення, залучати до спілкування з однолітками та дорослими

- розвивати фонематичний слух, дихання, чітку дикцію

- формувати вміння фонетично правильно промовляти кожний звук

- вчити правильно структурувати речення відповідно до ситуації мови

- розвивати слухову увагу та зосередженість

Ортопед:

- розвивати основні рухи — біг, стрибки, лазіння, перелізання

- вчити ходити по лаві, пролізати під дугу, кидати мʼяч

- вчити вправно стрибати з поступовим зменшенням допомоги асистента

- розвивати спритність, витривалість, гнучкість, здатність послідовно виконувати роботу

- залучати дитину до виконання вправ на розвиток опорно-рухового апарату, розвивати кисті рук, ноги

- організація корекційної гімнастики після денного сну

Психолог:

- вивчення особливостей індивідуально-психологічниї особливостей розвитку дитини, особливості соціалізації, адекватної реакції на оточуючих

- визначення стану розвитку основних психічних функцій

- використовувати діагностичні вправи та ігри на розвиток основних психічних процесів — сприймання, памʼяті, мислення та уваги

- сприяти активній соціалізації дитини в колективі однолітків

- надавати психологічну допомогу, діагностувати можливі психосоматичні порушення

- розвивати емоційну сферу дитини

4. Адаптація та модифікація

Модифікації змісту програми: не передбачається, зміна навчальних завдань не потрібна

Адаптації:

адаптації провідних методів та прийомів навчання:

- використовувати наочні та словесні методи навчання — спостереження, показ, приклад, вказівка до виконання певного завдання

- організація ситуації спілкування для забезпечення ефективного використаня словесних методів навчання

- використовувати прийом заохочення для залучення дитини до спільної діяльності та спілкування з іншими дітьми

- дотримуватися принципу наочності під час організації навчально-виховного процесу

- оптимізувати практичну діяльність дитини

адаптація навчально-виховних матеріалів:

- наповнення оточуючого середовища достатньою кількістю наочності, спеціальних дидактичних ігор

- забезпечення матеріалами для розвитку наочно-образного мислення — іграшки для нанизування, втулкові ігри, механічні конструктори

- збільшення кількості наочних посібників та матеріалів

Пристосування середовища:

- забезпечення оточуючого предметного середовища меблями без гострих кутів

- зменшення рівня шуму в групі, де знаходиться дитина

- уникнення різкої зміни середовища, оптимальне пристосування дитини до умов

docx
Додано
29 травня 2020
Переглядів
1013
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку