1
КОНСПЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
ДЛЯ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
«АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Л] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ»
Підготувала: вчитель-логопед
КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Кам’янка-Бузької РДА, Кам’янка-Бузького ЗДО №2
Жовтанецька Юлія-Адріана Володимирівна
Мета: формувати правильну вимову звука [Л] у словах; розвивати фонематичний слух, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу, дрібну моторику пальців рук; виховувати бажання говорити правильно.
Лексичний запас: лисичка, лопатка, телескоп, полити.
Обладнання: паперові літачки, набір малюнків (лось, лев, лимон, ластівка, лелека, лисичка, орел, метелик, телескоп, глечик, бублики, равлик, дятел, білка), набір паличок, зразок викладеної з паличок лопатки.
Хід заняття
І. Привітання. Повідомлення теми заняття.
ІІ. 1. Дихальна гімнастика:
Вдихнути носом – видихнути носом
Вдихнути ротом – видихнути носом
Вдихнути ротом – видихнути ротом
«Посмішка», «Солдатики», «Почистимо верхні зубки», «Чашечка», «Лопатка».
Ла – ла – ла – молоко пила
Ли – ли – ли – липку полили
Ло – ло – ло – їдемо в село
повторюємо кілька разів):
лось, лев, лимон, ластівка, лелека, лисичка, орел, метелик, телескоп, глечик, бублики.
«Долоня – кулак »
Разом зробимо ось так:
То – долоня, то – кулак.
Ще раз так і ще раз так:
Ще долоня, ще кулак.
ІІІ. Підсумок заняття:
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: