КОНСПЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Л] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ»

Про матеріал
КОНСПЕКТ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ «АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Л] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ» Підготувала: вчитель-логопед КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Кам’янка-Бузької РДА, Кам’янка-Бузького ЗДО №2 Жовтанецька Юлія-Адріана Володимирівна
Перегляд файлу

1

 

КОНСПЕКТ  ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО  ЗАНЯТТЯ

ДЛЯ  ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО  ВІКУ

 

«АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [Л] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ»

Підготувала: вчитель-логопед

КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Кам’янка-Бузької РДА, Кам’янка-Бузького ЗДО №2

                                       Жовтанецька Юлія-Адріана Володимирівна

 

 

Мета:  формувати  правильну  вимову  звука  [Л]  у словах;  розвивати  фонематичний  слух,  логічне  мислення,  зорову  та  слухову  пам'ять,  увагу,  дрібну  моторику  пальців  рук;  виховувати  бажання  говорити  правильно.

 

Лексичний  запас:  лисичка,  лопатка,  телескоп,  полити.

 

Обладнання:  паперові  літачки,  набір  малюнків  (лось,  лев,  лимон,  ластівка,  лелека,  лисичка,  орел,  метелик,  телескоп,  глечик,  бублики,  равлик,  дятел,  білка),  набір  паличок,  зразок  викладеної  з  паличок  лопатки.

 

Хід  заняття

І.  Привітання. Повідомлення  теми  заняття.

ІІ.  1.  Дихальна  гімнастика:

Вдихнути  носом – видихнути носом

Вдихнути   ротом – видихнути носом

Вдихнути  ротом – видихнути  ротом

  1. Артикуляційні  вправи:

  «Посмішка»,  «Солдатики»,  «Почистимо  верхні  зубки»,  «Чашечка»,  «Лопатка».    

  1. Гра  «Літак»:  летить  літачок  лии – лии– лии – лии
  2. Гра «Знайди звук у словах. Де він заховався: на початку/в серединці/в кінці слів?»: лак,бак,лук,жук,лапа,мапа,лава,кава,балкон,батон,віл,орел,Ніл.
  1. Послухай  і  повтори  чистомовки:

Ла – ла – ла – молоко  пила

Ли – ли – ли – липку  полили

Ло – ло – ло – їдемо  в  село    

  1.  Подивись  на  малюночки  і  назви  їх  (кожну  назву  малюнка 

  повторюємо    кілька  разів): 

 лось,  лев,  лимон,  ластівка,  лелека,  лисичка,  орел,  метелик,  телескоп,  глечик,  бублики.

  1. Гра  «Чого  не  стало?»
  2. Пальчикова  гімнастика:

«Долоня – кулак »

Разом  зробимо  ось  так:

То – долоня,  то – кулак.

Ще  раз  так  і  ще  раз  так:

Ще  долоня,  ще  кулак.

  1. Викладання лічильними  паличками  «Лопатки».

 

ІІІ.  Підсумок  заняття:

  • Про  що  ми  сьогодні  говорили?
  • Які  вправи   виконували?
  • Що тобі  найбільше  сподобалось,  запам’яталось?
  • Ти   сьогодні  була  чемної,  активною,  правильно  виконувала  усі  вправи,  молодець!

 

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

  1. Косинова Є.М. Логопедичний буквар: Навч. посіб./ Уклад. С.С. Тарнавська; Худож. А.В. Кардашук. – К.: Махаон-Україна, 2008.
  2.  Інтернет ресурси.

 

 

 

  

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня 2020
Переглядів
2079
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку