КОНСПЕКТ ПІДГРУПОВОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ «АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [З] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ»

Про матеріал
КОНСПЕКТ ПІДГРУПОВОГО ЛОГОПЕДИЧНОГО ЗАНЯТТЯ ДЛЯ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ «АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [З] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ» Підготувала: вчитель-логопед КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Кам’янка-Бузької РДА, Кам’янка-Бузького ЗДО №2 Жовтанецька Юлія-Адріана Володимирівна
Перегляд файлу

1

 

КОНСПЕКТ  ПІДГРУПОВОГО  ЛОГОПЕДИЧНОГО  ЗАНЯТТЯ

ДЛЯ  ДІТЕЙ  МОЛОДШОГО  ШКІЛЬНОГО ВІКУ

 

«АВТОМАТИЗАЦІЇ ЗВУКА [З] У СЛОВАХ ТА ЧИСТОМОВКАХ»

Підготувала: вчитель-логопед

КУ «Інклюзивно-ресурсного центру» Кам’янка-Бузької РДА, Кам’янка-Бузького ЗДО №2

                                       Жовтанецька Юлія-Адріана Володимирівна

 

Мета:  розвиток дихання,  артикуляційної,  дрібної  та  загальної  моторики, фонематичних  процесів,  уваги,  мислення,  пам’яті; вчити  будувати  речення  за  опорними  словами,  утворювати  і  вживати  у мовлені  слова-антоніми¸  розуміти  народні  прислів’я виховувати  спостережливість,  охайність,  культуру  мовлення.

Обладнання:  кросворд  формату  А-4,  малюнки-відгадки  до  кросворду (береза,  березень,  лоза,  земля,  зозуля,  мороз),  маркер,  зошити,  ручки.

 Хід  заняття

І. Вступна частина. Організаційний  момент.

    1. привітання;

    2. активізація  уваги  дітей  до  заняття  (повторення  правильної  вимови  звуку  [З];  дихальні  та  артикуляційні  вправи).

    3.  введення  в  тему.

ІІ.  Основна  частина:

  1. Повторимо  чистомовку:

ЗА-ЗА-ЗА – там  іде  коза.

ЗУ-ЗУ-ЗУ – погодуй  козу.

ЗИ-ЗИ-ЗИ – довгі  роги  у  кози.

ЗЕ-ЗЕ-ЗЕ – Захар траву  козі  везе.

             2.  Прослухати  і  запам’ятати  слова  зі  звуком  [з].  Записати  їх  у  зошит:  зуб,  замок,  коза,  база,  гроза,  валіза,  береза,  ковзани,  музика,  магазин,  березень,  зоопарк.

             3.  Прочитати  слова.  Скласти  і  записати  речення:

Зіна,  зварити,  запашний,  узвар.    Заєць,  гризти,  морква.   

Зозуля,  зробити,  гніздо.

             4.  До  поданих  слів  доберіть  слова  з  протилежним  значенням.  Складіть  речення,  використовуючи  запропоновані  слова: 

Хоробрий  (боягузливий),  рано  (пізно),  добро  (зло),  небо  (земля),  вчора  (завтра).

             5.  Фізкультхвилинка: 

                                        Раз, два – всі  присіли,

                                        Потім  вгору  полетіли,

                                        Три,  чотири – нахилились,

                                        Із струмочка  дружньо  вмились.

                                        П’ять,  шість – всі  веселі,

                                        Крутимось  на  каруселі.

                                        Сім,  вісім – знов  присіли,

                                        Підвелись,  затупотіли.

                                        Дев’ять,  десть – відпочили

                                        Й  на  заняття  знову  сіли.

 

  1.  Відгадування  кросворду:
  1. Стовбур  біліє,  листочки зеленіють.

Стоїть  у  білому   вбранні  звісила  гілля  навесні.  (береза)

     2)   Брат  лютого  місяця? (Березень)

     3)   Хто  малюнок  на  вікні

           За  ніч  намалював  мені. (Мороз)

     4)  Обліпили  всю  вербичку

          Сірі  братики  й  сестрички.

          У  пухнастих  кожушках

          Причаїлись  на  гілках.

          Перші  вісники   весни.

          Відгадали,  хто  вони?   (Вербові  котики,  лоза)

  1. Батьків  не  знає,  в  лісах  літає.

Кладе  яєчка  в  чужі  гніздечка.  (зозуля)

     6)  Чотири  рази  одяг  свій  міняє,  та  протягом  року  різною  буває? (земля)

б

е

р

е

з

а

б

е

р

е

з

е

н

ь

м

о

р

о

з

л

о

з

а

з

о

з

у

л

я

 

 

 

 

 

 

  1. Прослухайте  уважно  віршик.  Випишіть  у  зошит  усі  слова  з  вірша  у  яких  є  звук  [з]:

По  дорозі  взимку  лізе  задирака-рак.

А  за  ним  раз,  два,  три,  чотири –

Мандрували  різні  звірі.

Раз  і  два,  раз  і  два –

От  і  казка  лісова.

  1. Промовте  прислів’я.  Поясніть  їх  зміст:

Високий,  як  лоза,  а  дурний,  як  коза. 

Або  розумно  казати,  або  зовсім  мовчати.

Хто  вчиться  змолоду,  не  знає  на  старість  голоду.

ІІІ.  Заключна  частина.  Підсумок  заняття:

  1. перевірка  знань;
  2. оцінювання  роботи  дітей;
  3. похвала,  заохочення.

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ:

1. Косинова Є.М. Логопедичний буквар: Навч. посіб./ Уклад. С.С. Тарнавська; Худож. А.В. Кардашук. – К.: Махаон-Україна, 2008.

2. Домашня логопедія: Книга для батьків, які хочуть самі навчити дитину правильно вимовляти звуки/ А.Є. Журавльова, В.В. Федієнко. – Х. – ВД«ШКОЛА», 2009.

3.  Момот Т.Л. Грамотійко: Логопедичний зошит №3 для розвитку усного і писемного мовлення. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004.

4. Інтернет ресурси.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Розробки уроків
Інкл
Додано
27 березня 2020
Переглядів
1854
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку