Конспект інтегрованого уроку " Чи вправний я актор?" "Театральними стежинами"

Про матеріал
Конспект уроку допоможе вчителю провести урок до тематичного тижня Модельної навчальної програми НУШ "Театр" ,учити учнів ділитися почуттями та емоціями від прослуханого та побаченого, під час виступу театралізації.
Перегляд файлу

Мордовцева Тетяна Володимирівна – вчитель-методист вищої категорії

Пісківської ЗОШ І-ІІІ ст.

Конспект інтегрованого уроку « Чи вправний  я актор?»

до тематичного тижня Модельної навчальної програми НУШ «Театр».

День 4.

Тема: «Ми творимо театр»

Мета:учити учнів ділитися своїми почуттями та емоціями  від прослуханого  та побаченого,під час виступу театралізації;

розповідати про те,що вразило,називати в словах відомі букви,рішати приклади в межах 10.Розвивати пізнавальний інтерес,вміння дітей працювати в групі та парах,аналізувати свою поведінку,творчі здібності,пам’ять,мислення,увагу й уяву;виховувати культуру.

Обладнання:картинки про театр,театральні маски для дітей,віночок та кольорові стрічки,відеоматеріали,театральні стежини,осіннє дерево.

Хід зустрічі

I.Ранкова зустріч

Привітання

  • Діти,до нас сьогодні завітали гості.Привітайтеся до гостей!

Разом з сонечком встаємо ми,

На ранкову зустріч в школу поспішаємо.

Поділившись настроєм своїм,

Ми частинку серця друзям залишаємо.

-Другу руку простягни і міцніше обійми,

- подаруй тепло долонь своїх.

-З добрим ранком привітай,добра й щастя побажай,

   Щоб міцнішим стало наше коло.

-Діти,чи готові ваші очі до уроку?/Підморгніть мені/

-А чи готові ваші вушка слухать мене?/Покажіть,як ви мене слухаєте/.

Театр відкривається.

До початку все готово.

Квитки пропонуються за ввічливе слово.

ВПРАВА « ТИ ПОДОБАЄШСЯ  МЕНІ»

Діти становляться обличчям один до одного парами,беруться за руки і ведуть діалог:

  • Ти подобаєшся мені.
  • Чому?
  • Ти подобаєшся мені тому,що…

ВПРАВА-РУХАНКА  « ЗА УСПІХОМ»

-Біжимо до школи.

-Спіймаємо усі знання./обняли себе/

-Зняли усі тривоги./струснули руками/

-Спіймаємо успіх.

-Взялися за розум.

-І з радістю-ВСІ:до навчання!

ВПРАВА « ХАЙ СЬОГОДНІ НАМ ЩАСТИТЬ»

/праві руки дітей в центрі/

Хай сьогодні нам щастить!

Хай нам завтра пощастить!

Хай завжди усім щастить!МИ-ОДНА СІМЯ!/оплески/

ВПРАВА ВІНОЧОК « Я ХОЧУ БУТИ НА УРОЦІ»

/КОЖНА ДИТИНА БЕРЕ СТРІЧКУ І ПРОМОВЛЯЄ/

-РОЗУМНИМ  АРТИСТИЧНИМ  ВЕСЕЛИМ  уважним  старанним…

ВПРАВА «ПОДІЛИСЬ НАСТРОЄМ»

Уявіть,що в ваших долоньках дрібка гарного настрою. Поділіться ним з другом./Діти вибирають імена друзів/

Всі:У мене гарний настрій дуже,посміхнись і ти, мій друже!/промовляють імена друзів/

ЩОДЕННІ НОВИНИ

/лялькова вистава/

Степашка:Доброго дня,юні актори! Я- Степашка-проведу щоденні новини.Мені допоможе моя подруга лисичка.

Сьогодні 14 листопада.Пора року-осінь.

Лисичка: Погода осіння, прохолодна.

День тижня»Театр».

ІІ.ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ІЗ ТЕМОЮ ТА МЕТОЮ ДНЯ.

ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Сьогодні ми з вами будемо подорожувати театральними стежинами,зіграємо ролі казкових героїв,пограємо в рольові ігри, потанцюємо і поспіваємо.

НАШІ ПРАВИЛА

-Слухати уважно!

-Дивитися на учня,який висловлюється.

-Якщо хочете щось сказати,піднімайте руку.

-Говоріть по черзі.

ІІІ. РОБОТА НАД ТЕМОЮ ДНЯ

1.РОБОТА З ЦЕГЛИНКАМИ ЛЕГО

-Підніміть червону цеглинку,хто любить слухати казки?

-Підніміть жовту цеглинку ,хто любить дивитися мультфільми?

-Підніміть зелену цеглинку ,хто любить дивитися ляльковий театр.

2.Вправа «Дзеркальце»

Любе дзеркальце,скажи, да всю правду розкажи, який у моїх дітей настрій»?

/Діти сигналізують картками свій настрій/

3.Гра «Віяло»

Розвиток звязного мовлення

До нас завітав казковий герой з завданнями.

КОЛОБОК-МАНДРІВНИК/ПІСНЯ/

-Опишіть це!

-З якої казки герой?/Колобок/

-Колобок-добрий казковий герой чи злий?/Добрий/

Порівняйте це!

Чим між собою схожі колобок,яблуко,м’яч?/Мають форму кулі/

Асоціюйте це!Скажіть асоціацію реченням.

Мама читає казку «Колобок» донечці.

-Скільки слів в реченні?/5/

Інтеграція з математики

Порівняйте!

Чого більше колобочків чи хатинок?

 3       2

Складіть приклад!

До кількості героїв казки додайте колобка. 6+1=7

Промовляємо з інтонацією!

Учитель демонструє зображення колобка, а учням необхідно промовити речення:»У нас гості» з такою інтонацією в голосі,який настрій вони бачать на зображенні колобка.

Інтеграція з української мови

Прочитайте слова від колобка!

Дід  баба  онука  колобок  лиска  вовк  ведмідь  зайчик ріпка

-Назвіть героїв казки «Колобок»?/дід баба заєць вовк ведмідь лисиця колобок/

-Скільки героїв?/7/

-А онука і ріпка з якої казки?/Ріпка/

ВПРАВА «ТІК-ТАК-ЦЕ НЕ ТАК»

-5 пальців на руці-/так/

-2 вогника у світлофора-/ні/

-У веселки 6 кольорів-/ні/

-Тиждень має 7 днів/так/

-У трикутника 3 сторони-/так/

-У квадрата 5 сторін/ні/

4. Фонетична вправа «Озвуч картинку»

/Учитель демонструє картинки,а діти їх охвучують./

Вітер-ш-ш-ш-ш

Машина-др-др-др

Ворона-кар-кар

Курка-ко-ко-ко

Півень-ку-ку-рі-ку

5.Бесіда «Про театр

Продовжіть мою думку:

-Театр-це…будинок, в якому відбуваються вистави

                        Гра,у якій беруть участь актори.

-А хто працює в театрі?/Режисер,декоратор,костюмер,гример,гардеробник,актор…/

РОБОТА З КОМПЮТЕРОМ

1-Діти,хто головний в театрі?/Перегляд відео»Хто в театрі головний?»/2 хв./

2.СТІНА СЛІВ/1 хв./

/Читання слів разом з учителем/

3.Гра «Дзеркало»/повторити рухи казкових героїв/-1 хв.

4.Підніміть синю цеглинку,хто бачив циркову виставу?

Циркова вистава /відео/-1 хв.

III.Групове заняття.

-Ну,що ж,сподобалось у театрі цирку?

-А хочете теж побути у ролі актора?

-Що потрібно для створення власного театру?/реквизіт:маски,костюми/

- У нашому театрі я буду режисером, а ви- акторами.Я допоможу вам увійти в образ та найкраще донести ідеї всіх вистав.

1. Інсценізація «Осінній вернісаж»

 ВПРАВА «ШУМОВИЙ ОРКЕСТР»

  1. МАРІНА  По доріжці тихо-тихо осінь йде усім на втіху.
  2. Діана   Тут листочком шурхотить.
  3. Мирослав Там краплинкою бринить.
  4. Андрій Дятлик клювом тук-тук-тук.Лине лісом дивний звук.
  5. Лалі.Раптом вітер налетів,у деревах зашумів.
  6. Закутько Все гучніше завиває,хмарки з дощиком збирає.
  7. Михайлов.Дощик-дін,дощик-дін,рясних крапель передзвін.
  8. Маша все звучить,шумить,співає.

ВСІ: Осінь в гості поспішає!

/Виходить осінь/

Я-осінь щедра,золота,на урок до вас прийшла.

Восени земля прекрасна.

Як завжди,прийшла я вчасно.

І у села й у міста- всюди осінь золота!

Всі: Щоб часу не гаять марно,заведемо пісню гарну!

ПІСНЯ «Диво-осінь»

Гарні дні,ласкаве диво,

Осінь тепла,золота.

Кольорове і красиве листя тихо обліта.

ПРИСПІВ

Осінь/3 р/ ти ласкава казка

І в осінню днину годі сумувать.

Осінь/3 р./ ти остання ласка.

Здрастуй,диво- осінь!- буду я співать.

ОСІННЯ ІНСЦЕНІВКА

- Дощ осінній накрапає,бачу,зайчик поспішає.

 Зайчик: Холоніше день при дні,

Де б зігрітися мені?

Під дощем я вже промок,як осиковий листок.

Я б хотів би в нірці жити,лапки,вушка підсушити.

-Ось іде до нас Лалуся,з парасолькою,дивлюся.

Лалі: Йди,ховайсь під парасолю,щоб зігрітися поволі.

Лисичка: Парасольку гарну маєш?Може і мене сховаєш?

Лалі: Йди,Лисичко,поспіши,хвіст пусхнастий підсуши.

Ведмідь: Може,пустите й мене грітись,поки дощ мине?\

Лисичка: Ой-ой-ой!Маєш ти великий зріст і помнеш мій пишний хвіст.

Лалі: Парасолька всіх приймає,всіх від дощику сховає.

-Раптом горобець летить і від холоду тремтить.

Горобчик : Я під дощиком літав,хлібні крихітки шукав.

Крильця вже тяжкими стали,сил лишилось дуже мало.

Лалі: Не тремти,лети до нас, місце є тобі якраз.

Лалі: ось і дощик перестав.

Зайчик:Ну тоді я пострибав.

Лисичка: Вас я також залишаю,в свою нірку поспішаю.

Ведмідь: І мені вже час в дорогу,спать піду в свою барлогу.

Горобчик : Прощавайте,друзі милі,полечу,вже маю сили.

Лалі: До побачення,бувайте, і нас не забувайте.

ІНСЦЕНІЗАЦІЯ « Я-ДЕКЛАМАТОР»

Вправа «-----------,ти молодець!»

Діана 1. Осінь.Осінь.Лист жовтіє.

  З неба часом дощик сіє.

Червонясте,золотисте опадає з кленів листя.

Маріна2.Пожовтів зелений сад,вже почався листопад.

Дощик часто накрапає,нас гуляти не пускає.

Мирослав3.Осінь-загадкова гостя непомітно прийшла в гості.

Там,де вже пройшла вона- золотом блищить трава.

Там,де сіла відпочить,уже дощик капатить.

Андрій3.Лісом осінь походила-все навкруг позолотила.

Залишила лиш ялинку їжачкові на хатинку.

Михайлов 4.В їжачка сьогодні свято-яблучок знайшов багато.

Переносить до комори,адже осінь вже надворі.

Щоб узимку в лютий холод вгамувати спрагу й голод.

Маша5. На землю осінь вже ступила,додолу листячко летить.

Гніздо лелече опустіло,тепер у ньому хмарка спить.

Закутько6. В лісі осінь. Так пахне грибами.

Жовте листя з берези летить.

Верби схилені над ставами.

У намисті калина стоїть.

Лалі 7. Ніби притомилось сонечко привітне,

               У траві пожовклій молочай не квітне.

Облетіло літо листячком із клена,

Лиш ялинка в лісі сонячно- зелена.

Журавлі курличуть :»Летімо у вирій!»

Пропливає осінь на хмаринці сірій.

 

ТАНОК ГРИБОЧКІВ

Інсценізація казки «Рукавичка»/кінцівка-авторська/

МУЗИКА

Ішов дід лісом,а за ним бігла собачка. Та й загубив дід рукавичку.

От біжить мишка  ,влізла в рукавичку та й каже :» Тут я буду жити!»

-Коли це жабка плигає та й питає:»А хто-хто в цій рукавичці живе?»

-Я,мишка норушка.А ти хто?

-А я жабка квакушка.Давай разом жити.

-Заходь!

-От їх уже двоє.

Коли біжить зайчик.Прибіг до рукавички та й питає:

Зайчик:А хто-хто в цій рукавичці?

-Я,мишка норушка.

-Я,жабка квакушка.А ти хто?

-А я зайчик-побігайчик.Пустіть і мене.

-Заходь!

-От їх уже троє.

Коли це біжить лисичка та до рукавички.

Лисичка:А хто-хто в цій рукавичці живе?

-Я-мишка норушка.

-Я-жабка квакушка.

-Я-зайчик-побігайчик. А ти хто?

-А я лисичка- сестричка.Пустіть і мене!

Та йди!

-От їх уже четверо сидить. Аж суне вовчик-та й собі до рукавички,питається.

Вовчик:Хто-хто у цій рукавичці?

-Мишка-норушка.

-Жабка-квакушка.

-Зайчик-побігайчик.

-Лисичка-сестричка.А ти хто?

-Вовчик-братик.Пустіть і мене!

-Та йди!

Уліз і той. Уже їх 5-ро.Де це взявся-біжить кабан.

Кабан:Хро-хро-хро.А хто в цій рукавичці живе?

-Мишка-норушка.

-Жабка-квакушка.

-Зайчик-побігайчик.

Лисичка-сестричка.

-Вовчик-братик.А ти хто?

-А я кабан-іклан.Пустіть і мене!

Та йди!

-Уліз і той.Уже їх шестеро.Коли це тріщать кущі,вилазить ведмідь-та й собі до рукавички,реве,проситься.

Ведмідь: А хто в цій рукавичці живе?

Мишка-норушка.

Жабка-квакушка.

Зайчик-побігайчик.

Лисичка-сестричка.

Вовчик-братик.

Кабан-іклан. А ти хто?

-Ведмідь:А я-ведмідь-набрідь. Пустіть і мене.

ВСІ: Ні,не пустимо!

-Пішов ведмідь спати в свою барлогу.А звірі перезимували в рукавичці.Коли настала весна, вони покинули рукавичку і були дуже вдячні їй за тепло. А дідусь знайшов рукавичку і зберіг її до слідуючої зими.

Ми вам казку показали.

Всю вам правду розказали.

Аплодуйте,друзі нам!

Вдячні будемо ми вам!.

3. Театральна стежина «Театр тіней»

Крім театрів,у яких виступають актори,є ще ляльковий театр,пальчиковий театр і театр тіней.

ЩЕДРИЙ ОБІД

 

У зеленому лісочку,на трухлявому пеньочку

Сів маленький лісовик-спочивати тут він звик.

Два грибка шляпки підняли-чемно діда привітали.

Лісовик дістав з торбинки гарну білу скатертинку.

Всіх звіряток погукав і гостинці їм поклав:

Стигле яблуко та грушку,скибку пирога,ватрушку.

Три великі огірки,абрикоси і сливки.

Мало я принести зміг.Ой,чи вистачить на всіх?

БЕСІДА

-Де проходили події?/в лісочку/

-Хто привітав лісовика?/два грибка/

-Кого погукав лісовичок?/звіряток/

-Чим пригостив лісовичок звіряток?/Грушкою,пирогом,ватрушкою/

4.Пальчиковий театр «Ріпка»/перегляд мультфільма/

ІУ.ПІДСУМОК УРОКУ

-Рефлексія/за картками/

-Якщо урок сподобався,прикрасьте картину «Осіннє дерево» листочками.

Хай мрії дитячі здійсняються знову

І радість не гасне в дитячих серцях.

Промінчиком сонце торкне веселково

І щастю дитини не буде кінця.

Шановні гості!

Хай вам сонце дарує ясне проміння,

Земля- стиглий колос і щедрі плоди.

Воду-криниця,небо-зірниці.

А діти- усмішку завжди.

Здоровя вам міцного,щастя земного,

добра щоденного,настрою веселого,

гумору здорового,життя вам довгого!

На згадку про нас даруємо вам казку «АНАНАС»!

 

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
796
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку