ознайомити учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, вчити описувати красу природи в різні пори року та позитивні емоції,які вони викликають.
Повторити лексику кольори, формувати навички читання, аудіювання, письма, виконання інструкцій
Розробка інтегрованого уроку –подорожі `` Rainbow``
(образотворче мистецтво, природознавство, англійська мова)
Навчальна: ознайомити учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, вчити описувати красу природи в різні пори року та позитивні емоції,які вони викликають.
Повторити лексику кольори, формувати навички читання, аудіювання, письма, виконання інструкцій
Розвивальна: стимулювати розвиток допитливості
Розвивати уяву, фантазію, спостережливість
Розвивати пізнавальний інтерес, пам`ять, увагу, творчі здібності учнів
Виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу
Виховувати любов до природи
Виховувати позитивне ставлення до вивчення англійської мови
Наочність: Таблиці “Seasons”, “Colours” , флеш-карти, фарби, кольорові олівці , веселка, магнітофон.
Хід уроку
Вчитель вітає клас, учні в свою чергу вітають вчителя та один з одним.
Teacher: Do you like draw and paint? What colours do you like? What colour is the sky? What colour is the sun?
T: Let`s repeat colours. ( Діти повторюють за вчителем кольори, розглядаючи кольори на веселці, яку змайстрували з різнокольорових кульок)
3. Повідомлення теми та мети уроку.
Teacher: Look at the pictures. Last week in our school called”The Rainbow Week”.
That`s why today we are going to speak about colours. Але сьогодні в нас буде незвичайний урок, тому що до нас завітали вчителі природознавства та образотворчого мистецтва, ми будемо працювати разом. Разом, сподіваюсь нам буде цікавіше дізнатись про зміни кольорів в природі, про кольори, що існують в мистецтві та назви кольорів на англійській мові.
4. Фонетична розминка
Teacher : Let`s sing a song
Rainbow
Red and yellow, pink and green,
Orange and purple, and blue,
I can sing a rainbow,
Sing a rainbow,
Sing a rainbow too.
Red and yellow, pink and green,
Orange and purple, and blue,
I can see a rainbow,
See a rainbow,
See a rainbow too.
Let`s recite poem about seasons
Spring is green
Summer is bright
Autumn is yellow
Winter is white.
Вчитель образотворчого мистецтва:
Послухайте уважно розповідь і дайте відповідь про які кольори ви дізналися.
Їх суперечка тривала вже довго, а аркуш паперу залишався білим.
Потрібно лише жити дружно!
Вчитель:
Пізніше
я розповім, що потрібно зробити для того, щоб фарби потоваришували.
Вчитель природознавства
Діти, скільки пір року ви знаєте?. Вірно,чотири пори року.(зима, весна, літо, осінь)
Який колір нагадує вам кожну пору року?
Осінь – жовтий, золотий, помаранчевий.
Відгадайте загадку
• Без пензлика, без олівця
Розфарбувала деревця.
Сумно у гаях блукає,
Жовті шати одягає.
Золотисту стелить постіль,
Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)
Вчитель природознавства
Вчитель: Дослухайтесь до порад Їжачка Хитрячка.
Якщо зібрався у ліс по гриби, потрібно знати , які з них їстівні, а які - отруйні.
Будьте обережними!
Отруйні гриби маскуються під їстівні.
Хвилинка милування природою
Зупиніться на хвилинку та помилуйтеся пейзажами та згадайте свій похід до лісу, на природу.
Вчитель образотворчого мистецтва
Робота над формуванням навичок і вмінь
Розповідь учителя образотворчого мистецтва:
Спочатку намалюємо в середині аркуша паперу коло – це буде чарівне Коло дружби для наших фарб. Тепер розділимо його на три рівні частини. А тепер кожну частину нарізаємо п’ять однакових скибочок, як п’ять пальчиків на руці, - нехай наші фарби візьмуться за руки. Тепер починається найголовніше. Це будуть дуже складні чари барвистої дружби. Слід бути дуже уважними.
Почнемо з Червоної фарби. Візьмемо палітру. На ній ми змішуватимемо «чарівне зілля». Крапнемо на палітру води і розмішуємо Червону фарбу. Наберемо краплину Жовтої фарби, додамо її на палітру до Червоної і розмішаємо. Червона і Жовта фарба взялися за руки. А між ними з’явився новий колір.
Оранжевого кольору і вогонь і сонечко і смачний апельсин. Це означає, що Червона та Жовта фарби потоваришували. Але чари ще не закінчилися. Працюємо далі. Почнемо змішувати зілля з Жовтої і Синьої фарб. Щойно фарби взялися за руки і відразу все змінилося. Аркуш паперу вже не білий. Оранжеве сонечко розтопило сніг, Вітерець пробіг по зеленій траві, на пагорбах розквітли фіолетові квіти – фіалки. А над землею простяглася різнокольорова радуга – утворилася веселка.
Вчитель: Розглянемо чарівну квітку та знайдемо на ній основні та похідні кольори. Та вивчимо лічилку про веселку.
Веселкова лічилка
В лузі дощик із квіток
Кольоровий сплів вінок
У долину, аж до річки,
Простяглись барвисті стрічки
Ось червона, перша стрічка
Колір стиглої сунички.
Друга - наче мандаринки
Бо оранжеві в них спинки
Третя – жовта, наче сонце
Зазирає у віконце
А четверта – то зелена,
Як листок берізки, клена
П`ять – блакитна , барвінкова
Наче квіточка cв`яткова
Шоста – синя, як і сливи
Що дощі вмивали й зливи
Сьома – вкрили ліс та балки фіолетові фіалки.
Із семи стрічок веселих
Утворилася веселка
І щоб знайти кольори,
Ти лічилку повтори.
English teacher: Listen the statements and colour.
Вчитель природознавства: Яка пора року йде після осені?
Який колір вам нагадує ця пора року? (Відповіді дітей)
Вчитель. Вірно, білий.
Сніжинки, сніжинки, сніжинки
Розсипала всюди зима.
І жодної в літо стежинки
Від нашої хати нема.
Робота в парі – Складіть розповідь на тему «Чому ми любимо зиму?»
Мені дуже подобається зима. Погода взимку холодна, морозна, сніжна. Взимку, коли випадає багато снігу, діти люблять ліпити сніговиків, грати в сніжки, кататися на санчатах. Взимку погода завмирає, птахи відлітають в теплі краї, лісові мешканці впадають в сплячку. Всі люблять зиму. Вона сніжна, весела, радісна та морозна.
(За бажанням використати ілюстрації з підручника на стр. 75)
Фізхвилинка
Уявіть собі, що ви в лісі дме сильний вітер, хитає дерева йде сніг, літають сніжинки підставте рукавицю і спіймайте сніжинку. Уважно розгляньте ці кристали. Що ви побачили?
Вчитель природознавства: В яку пору року оживає природа?
Вірно це весна, відгадайте загадку про весну.
• Привітанням журавля
Я пробуджую поля,
Я розтоплюю сніги, щоб ожило все навкруги.
Відгадайте, хто вона
Ця красуня чарівна? (Весна)
Зірвані рослини вже не дадуть плодів і насіння .Першоцвітів стає дедалі менше, особливо у лісах біля великих міст. Не можна допустити знищення цих чудових квітів!
(підготуйте повідомлення)
English teacher: Write the colours.
Вчитель природознавства; Яка пора року змінює весну?
Відгадайте загадку – і дізнайтесь, про яку пору року йтиметься зараз.
English teacher: Colour the words.
Listening
Listen and colour.
Учні розкладають кольорові олівці у такій послідовності: червоний,жовтий, синій, зелений, ,чорний, білий, коричневий. Вчитель ставить запис пісні учні слухають і торкаються того кольору, який називається. Потім грають на кольорових олівцях і хором співають.
Соlourful song
Red and yellow, blue and green,
Blue and green, blue and green,
Red and yellow, blue and green,
Black and white and brown
Listening the text
Малюємо ілюстрацію до вірша
Вчитель пропонує учням прослухати вірш та намалювати ілюстрацію до нього
The bird is grey,
The sky is blue,
The tree is green,
The bush is green too,
The sun is yellow,
The cloud is white,
The flower is red,
The butterfly is bright!
Спочатку вчитель читає вірш повністю, потім по одному рядку, потім знов повністю.
Заключна частина уроку
1. Homework
Teacher: Learn the colours and colour the picture
2. Summing up
Teacher: Do you like our lesson ? Why? Dear children, I see that you like our colourful world very much and you must remember that if you want keep our planet beautiful you must be friendly and clever. Good luck.
Висновок: Природа наш дім і порядок в ньому залежить від людини. Чому ми маємо дякувати людям, що зростили ліс? Що попросила б природа, якби вміла розмовляти?
Список використаної літератури:
1.Грущинська І В ; Природознавство. підручник для 2 кл\ І. Грущинська. –К, Видавничий дім « Освіта», 2012. – 160 с.
2. Горошко Н А Образотв мис-во 1 кл. ( за підр О В Калініченко)-Х Вид, група «Основа» 2013, -80 с
3. Володарська М О Природознавство, 2кл.( за підр І В Грущинської) – Х Вид група « Основа» 2013
4. Калініченко О В Образотв мис-во , підруч для 1 кл / О В Калініченко,
В В Сергієнко – К. Видавничий дім « Освіта», 20212
5,Pearson Education Limited, Edinburg Gate, Harlow, Essex, England Longman.
Friends 1