конспект інтегрованого уроку з англійської мови для 3 класу на тему "Rainbow"

Про матеріал

ознайомити учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, вчити описувати красу природи в різні пори року та позитивні емоції,які вони викликають.

Повторити лексику кольори, формувати навички читання, аудіювання, письма, виконання інструкцій

Перегляд файлу

Розробка інтегрованого  уроку –подорожі ``  Rainbow``                                                                                                                      

 (образотворче мистецтво, природознавство, англійська мова)

Навчальна:  ознайомити учнів із трьома основними кольорами та їх похідними, вчити описувати красу природи в різні пори року та позитивні емоції,які вони викликають.

Повторити лексику  кольори, формувати навички читання, аудіювання, письма, виконання інструкцій

 

Розвивальна:  стимулювати розвиток допитливості

Розвивати уяву, фантазію,  спостережливість

Розвивати  пізнавальний інтерес, пам`ять, увагу, творчі здібності учнів

 

Виховна: виховувати естетичне сприйняття навколишнього світу

Виховувати любов до природи

Виховувати позитивне  ставлення до вивчення англійської мови

 

Наочність: Таблиці “Seasons”, “Colours” , флеш-карти, фарби, кольорові олівці , веселка, магнітофон.

 

Хід  уроку

  1. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
  1. Привітання. Введення в іншомовну атмосферу.

Вчитель вітає клас, учні в свою чергу вітають вчителя  та один з одним.

  1. Бесіда з дітьми.

Teacher: Do you like draw and paint? What colours do you like? What colour is the sky? What colour is the sun?

T: Let`s  repeat colours. ( Діти повторюють за вчителем кольори, розглядаючи кольори на веселці, яку змайстрували з різнокольорових кульок)

3. Повідомлення теми та мети уроку.

Teacher: Look at the pictures. Last week in our  school  called”The Rainbow Week”.

    That`s why  today  we are going to speak about colours. Але сьогодні в нас буде незвичайний урок, тому що до нас завітали вчителі природознавства та образотворчого мистецтва, ми будемо працювати разом. Разом, сподіваюсь нам буде цікавіше дізнатись про зміни  кольорів в природі, про кольори, що існують в мистецтві та назви кольорів на англійській мові.

 

 

4.   Фонетична розминка

                Teacher :  Let`s  sing a song

Rainbow

Red and yellow, pink and green,
Orange and purple, and blue,
I can sing a rainbow,
Sing a rainbow,
Sing a rainbow too.
Red and yellow, pink and green,
Orange and purple, and blue,
I can see a rainbow,
See a rainbow,
See a rainbow too.

 

Let`s recite poem about seasons

Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white.  

Вчитель образотворчого мистецтва:

              Послухайте уважно розповідь і дайте відповідь про які кольори ви дізналися.     

  • Одного разу на білому аркущі  паперу зустрілися три сестрички: Червона, Синя і Жовта фарби. Вони захотіли намалювати щось гарне, але засперечалися.
  • Я, - говорила Жовта фарба, - розфарбовую сонце. Я дарую світло і тепло! Я найголовніша!
  • Ні! Я головна! – заперечувала Синя фарба, - Якби не я, не було б моря і неба. Де б тоді висіло ваше сонце?
  • Дурниці! – вигукнула Червона фарба. – Без мене не було б ані вогню, ані квітів, ані фруктів. Я найголовніша!

Їх суперечка тривала вже довго, а аркуш паперу залишався білим.

  • Вашому непорозумінню зарадити легко, - посміхнувся дідусь Пензлик.

Потрібно лише жити дружно!

Вчитель:

Пізніше

я розповім, що потрібно зробити для того, щоб фарби потоваришували.

 

Вчитель природознавства

 

Діти, скільки пір року ви знаєте?. Вірно,чотири пори року.(зима, весна, літо, осінь)

Який колір нагадує вам кожну пору року?

Осінь – жовтий, золотий, помаранчевий.

Відгадайте загадку

• Без пензлика, без олівця

Розфарбувала деревця.

Сумно у гаях блукає,

Жовті шати одягає.

Золотисту стелить постіль,

Жде сестрицю білу в гості. (Осінь)

Вчитель природознавства

  • Сьогодні ви  дізнаєтесь  правила збирання грибів та навчитеся розпізнавати їстівні та отруйні гриби.
  • Робота за  підручником (54- 55)
  • Розгляньте  малюнки. Пригадайте, чи доводилося вам разом із дорослими збирати гриби? Скільки грибів ви збирали?
  • - Як гарно  в лісі! А ще краще , коли йдеш лісом й час від часу направляєш на гриба. Але потрібно добре знати, коли, де  і які гриби збирати.
  • - Коли грибів у лісі найбільше?
  • Грибів у лісі найбільше за теплої погоди ,після того як пройшли рясні дощі. Так буває восени, коли земля у лісі стає вологою.
  • - Де треба шукати гриби?
  • - Запам`ятайте приказки!
  • Де дуби там і гриби.
  • Гриби – діти затінку.
  • Гриб сам не росте ніколи, коло нього і другий  з`явиться поволі.
  • Для багатьох грибів домівка – ліс.

Вчитель: Дослухайтесь  до порад Їжачка  Хитрячка.

Якщо зібрався у ліс по гриби, потрібно знати ,  які з них їстівні, а які -   отруйні.

Будьте обережними!

Отруйні гриби маскуються під їстівні.

Хвилинка милування природою

Зупиніться на хвилинку та помилуйтеся пейзажами та згадайте свій похід до лісу, на природу.

 

Вчитель образотворчого мистецтва

 

Робота над формуванням навичок і вмінь

Розповідь учителя образотворчого мистецтва:

Спочатку намалюємо в середині аркуша паперу коло – це буде чарівне Коло дружби для наших фарб. Тепер розділимо його на три рівні частини. А тепер кожну частину нарізаємо п’ять однакових скибочок, як п’ять пальчиків на руці, - нехай наші фарби візьмуться за руки. Тепер починається найголовніше. Це будуть дуже  складні чари барвистої дружби. Слід бути дуже уважними.

Почнемо з Червоної фарби. Візьмемо палітру. На ній ми змішуватимемо «чарівне зілля». Крапнемо на палітру води і розмішуємо Червону фарбу. Наберемо краплину Жовтої фарби, додамо її на палітру до Червоної і розмішаємо. Червона і Жовта фарба взялися за руки. А між ними з’явився новий колір.

  • Як називається цей новий колір? (Відповіді дітей)

Оранжевого кольору і вогонь і сонечко і смачний апельсин. Це означає, що Червона та Жовта фарби потоваришували. Але чари ще не закінчилися. Працюємо далі. Почнемо змішувати зілля з Жовтої і Синьої фарб. Щойно фарби взялися за руки і відразу все змінилося. Аркуш паперу вже  не білий. Оранжеве сонечко розтопило сніг, Вітерець пробіг по зеленій траві, на пагорбах розквітли фіолетові квіти – фіалки. А над землею простяглася різнокольорова радуга – утворилася  веселка.

Вчитель: Розглянемо чарівну квітку та знайдемо на ній основні та похідні кольори. Та вивчимо  лічилку  про  веселку.

                                               Веселкова лічилка

В лузі дощик із квіток

Кольоровий  сплів вінок

У долину, аж до річки,

Простяглись барвисті стрічки

Ось червона, перша стрічка

Колір стиглої сунички.

Друга - наче мандаринки

Бо оранжеві в них спинки

Третя – жовта, наче сонце

Зазирає у віконце

А четверта – то зелена,

Як листок  берізки, клена

П`ять – блакитна , барвінкова

Наче квіточка cв`яткова

Шоста – синя, як і сливи

Що дощі вмивали й зливи

Сьома – вкрили ліс та балки фіолетові фіалки.

Із семи стрічок веселих

Утворилася веселка

І щоб знайти кольори,

Ти лічилку повтори.

English teacher: Listen the statements and colour.

  1. The jacket is blue and yellow.
  2. The bag is green and red.
  3. The ball is brown and purple.
  4. The pen is orange and white.
  5. The T-shirt is pink.

 

Вчитель  природознавства: Яка пора року йде після осені?

Який колір вам нагадує ця пора року? (Відповіді дітей)

Вчитель. Вірно, білий.

Сніжинки, сніжинки, сніжинки

Розсипала всюди зима.

І жодної в літо стежинки

 Від нашої хати нема.

Робота в парі – Складіть розповідь на тему «Чому ми любимо зиму?» 

Мені дуже подобається зима. Погода взимку холодна, морозна, сніжна. Взимку, коли випадає  багато снігу, діти люблять ліпити сніговиків, грати в сніжки, кататися на санчатах. Взимку погода завмирає, птахи відлітають в теплі краї, лісові мешканці впадають в сплячку. Всі люблять зиму. Вона сніжна, весела, радісна та морозна.  

(За бажанням використати ілюстрації з підручника на стр. 75)

Фізхвилинка

Уявіть собі, що ви в лісі  дме сильний вітер, хитає дерева йде сніг,  літають  сніжинки  підставте рукавицю і спіймайте сніжинку. Уважно розгляньте ці кристали. Що ви побачили?

Вчитель природознавства: В яку пору року оживає природа?

Вірно це весна, відгадайте загадку про весну.

• Привітанням журавля

Я пробуджую поля,

Я розтоплюю сніги, щоб ожило все навкруги.

Відгадайте, хто вона

Ця красуня чарівна? (Весна)

  • Дійсно, після суворої красуні-зими з її морозами, хуртовинами, снігами до нас приходить весна.
  • Проект «Не зривайте першоцвітів»
  • У сірому після зими лісі першоцвіти милують око своєю красою красою. Люди часто їх зривають,складаючи великі букети. Вони  виривають рослини з корінням.

Зірвані рослини вже не дадуть плодів і насіння .Першоцвітів стає дедалі менше, особливо у лісах біля великих міст. Не можна допустити знищення цих  чудових квітів!

(підготуйте повідомлення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

English teacher: Write the colours.

 

 

Вчитель природознавства; Яка пора року змінює весну?

Відгадайте загадку – і дізнайтесь, про яку пору року йтиметься зараз.

  • Розквітають в луках квіти,
  • Зеленіють в лісі віти.
  • Все зелене, молоде…
  • За весною що іде? (літо)
  • Якого кольору літо? Луки,поля – зеленого.
  • Робота в парі
  • Складіть розповідь про погоду влітку.
  • Розгляньте фотографії на с.133(гроза,блискавка,град, злива,веселка)
  • Що таке злива? Коли буває блискавка? Що таке град? Коли з являється веселка?
  • Всі ці погодні явища відбуваються в теплу пору року, переважно влітку. 

 

English teacher: Colour the words.

 

Listening

Listen and colour.

Учні розкладають кольорові олівці у такій послідовності: червоний,жовтий, синій, зелений, ,чорний, білий, коричневий. Вчитель ставить запис пісні учні слухають і торкаються того кольору, який називається. Потім грають на кольорових олівцях і хором співають.

Соlourful   song

Red and yellow, blue and green,

Blue and green, blue and green,

Red and yellow, blue and green,

Black and white and brown

 Listening  the text

Малюємо ілюстрацію до вірша

Вчитель пропонує учням прослухати вірш та намалювати ілюстрацію до нього

The bird is grey,

The sky is blue,

The tree is green,

The bush is green too,

The sun is yellow,

The cloud is white,

The flower is red,

The butterfly is bright!

Спочатку вчитель  читає вірш повністю, потім по одному рядку, потім знов повністю.

Заключна частина уроку

1. Homework

Teacher: Learn the colours and colour the picture

 

2. Summing  up

 

Teacher: Do you like our lesson ? Why? Dear  children, I see that you like our colourful world very much  and you must remember that  if you want  keep our planet beautiful  you must be friendly and clever. Good luck. 

 

Висновок: Природа наш дім і порядок в ньому залежить від людини. Чому ми маємо дякувати людям, що зростили ліс? Що попросила б природа, якби вміла розмовляти?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури:

1.Грущинська І В ; Природознавство. підручник для 2 кл\ І. Грущинська. –К, Видавничий дім « Освіта», 2012. – 160 с.

2. Горошко Н А  Образотв  мис-во 1 кл. ( за підр  О В Калініченко)-Х Вид, група «Основа» 2013, -80 с

3. Володарська М О  Природознавство, 2кл.( за підр І В Грущинської) – Х Вид група « Основа» 2013

4. Калініченко О В  Образотв мис-во , підруч для 1 кл / О В Калініченко,

 В В Сергієнко – К.  Видавничий дім « Освіта», 20212

5,Pearson Education Limited, Edinburg Gate, Harlow, Essex, England  Longman.

 Friends 1

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Косюк Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
2114
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку