Активізувати вивчену лексику за темою «Квартира». Тренувати учнів у вживанні в мові кольорів предметів, розвивати навички читання, письма, мовлення. Активізувати вживання структури І саn see..., займенників та прийменників місця.
Тема: Квартира
Мета: Активізувати вивчену лексику за темою «Квартира». Тренувати учнів у вживанні в мові кольорів предметів, розвивати навички читання, письма, мовлення. Активізувати вживання структури І саn see..., займенників та прийменників місця.
Обладнання: підручник, картинки для відпрацювання прийменників місця, вірш на дошці, кольорові кульки, картинка з зображення зимової природи, чарівна скринька, картинка з зображенням предметів домашнього вжитку.
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
Учні повинні відповісти віршем "Good morning to you!"
T: Sit down! I am your teacher for today. My name is N. A. I think that we shall work well today.
Сьогодні на уроці ми з вами повторимо слова по темі "Квартира",
займенники, прийменники, кольори, пограємо в ігри, вивчимо вірші.
Now listen to my poet:
Good morning, dear teacher!
Good morning, how are you?
I'm very happy
You say "hello" to you!
T: Now let's repeat after me. (По рядку)
Now let's recite the poem all together.
Children, what day is it today?
P: It is ...today.
T: Who is absent today?
P: Nobody is absent. (Peter is absent).
T: Children, look out of the window!
What is the weather like today?
P: описують погоду.
T: What poem do you know about seasons?
Дітям показують картинки (пори року) і вони по них розказують вірші
Spring is green.
Summer is bright.
Autumn is yellow.
Winter is white
T: I know another poem about seasons.
Вчитель розказує вірш:
Winter is snowy.
Winter is frosty.
The ground is white
All day and all night.
Вірш написаний на дошці.
Т: What season is it about?
Let's read this poem. You can see it on the blackboard. Read it all together.
Далі пропонується прочитати вірш одному з учнів. Т: Tanya, read this poem, please.
II. Основна частина уроку.
Т: Таня читала нам вірш.
She reads it well.
Translate my sentence please.
P: перекладають речення
T: What is the English for „він", „вона", „я", „ти", „ви", „ми".
Р: учні відповідають на запитання.
Т: Now I have a nice poem for you.
Слухайте мій вірш і хто може допомагайте назвати займенники:
Я ошибся, ай-ай-ай!
Я - местоимение -I [а І]
Вы не стойте на краю!
Ты и вы - иначе - you [j u:]
Выучили мы стихи!
Мы - местоимение - we [w I]
Он смеялся ха-ха-ха - ха!
Он - местоимение - he [h I]
Она спешила, не спеши!
Она - местоимение - she [s h I:]
2.Активізація вживання прийменників місця
Беремо макет кімнати.
Т: Look at this girl! Where is she?
P: She is in the room.
T: Тепер повторимо прийменники місця: in, on, above, under, at.
На дошці розміщені малюнки. Подивіться на малюнки та скажіть:
Where is the egg?
Учні повинні над кожним малюнком написати відповідний прийменник.
Т: Now, open your books. Ex.23p.l 17.
You mast read and translate these sentences.
P: читають та перекладають речення.
Т: You read wеll and now we shall play a game.
Учню кидається м'ч. Учитель говорить слово на укр. мові, учень повинен відповісти англійською.Повторюються займенники,прийменники лексика по темі «Квартира»
Hands up, hands down.
Hands on hips, sit down.
Stand still, hands to the sides.
Bend left, bend right.
One, two, three - hop.
One, two, three - stop!
а) Т: Look at our classroom. What can you see in the classroom?
P: Ввідповідають на запитання вживаючи вираз I can see...
Т: Тепер прослухайте вірш про класну кімнату.
Many classrooms школа має
В них вона дітей навчає .
Розвивати здібність, ум
Всі приходять у classroom.
Радо клас вас зустрічає,
Свої doors він відкриває
Windows в нас великі дуже
Нам моргають не байдуже.
Many lamps згори сміються,
Вони майже не псуються.
Ceiling всі ці lamps тримає
І розбитись не пускає.
Ну a desks стоять на floor,
Що від windows аж до door
Простяглася під ногами
І завжди блищить під нами.
Бо вмиває тьотя часто
Всю її своєю duster.
Друже ми усі багаті-
Є чотири walls в кімнаті.
На одній із них - blackboard,
Де записуємо ми word.
б) Опис макета квартири.
Т: I have a nice picture of the room.
Назвіть предмети, які бачите в кімнаті
What can you see in the room?
в) Робота з картками.
Учні отримують картки з зображенням предметів домашнього вжитку,
за час поки діти гратимуть в гру « Magic box» учні повинні скласти усно 3-4 речення.
г) Гра "Magic box "
Діти з коробки виймають малюнок, а на дошці вони повинні записати відповідне слово:
1. t______
11 w_____
Перевірка індивідуальних завдань.
7. Повторення вживання в мові кольорів предметів.
На дошці розвішані різнокольорові кульки.
Т: And now I want to give you some presents for your work at our lesson.
Look at this balloons .Ann, take one balloon. What colour is it?
Учні по черзі виходять до дошки і беруть кульки.
Ш. Заключна частина уроку.
1.Домашнє завдання.
2.Підбиття підсумків уроку
3.Закінчення уроку