Конспект уроку з англійської мови для 3-го класу на тему "Квартира"

Про матеріал

Активізувати вивчену лексику за темою «Квартира». Тренувати учнів у вживанні в мові кольорів предметів, розвивати навички читання, письма, мовлення. Активізувати вживання структури І саn see..., займенників та прийменників місця.

Перегляд файлу

Тема: Квартира

Мета: Активізувати вивчену лексику за темою «Квартира». Тренувати учнів у вживанні в мові кольорів предметів, розвивати навички читання, письма, мовлення. Активізувати вживання структури І саn see..., займенників та прийменників місця.

Обладнання: підручник, картинки для відпрацювання прийменників місця, вірш на дошці, кольорові кульки, картинка з зображення зимової природи, чарівна скринька, картинка з зображенням предметів домашнього вжитку.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1.   Привітання. Т: Good morning!

Учні повинні відповісти віршем "Good morning to you!"

T: Sit down! I am your teacher for today. My name is N. A. I think that we shall work well today.

Сьогодні на уроці ми з вами повторимо слова по темі "Квартира",

займенники, прийменники, кольори, пограємо в ігри, вивчимо вірші.

Now listen to my poet:

Good morning, dear teacher!

Good morning, how are you?

I'm very happy

You say "hello" to you!

T: Now let's repeat after me. (По рядку)

Now let's recite the poem all together.

  1.   Мовна практика.

Children, what day is it today?

P: It is ...today.

T: Who is absent today?

P: Nobody is absent. (Peter is absent).

T: Children, look out of the window!

What is the weather like today?

P: описують погоду.

T: What poem do you know about seasons?

Дітям показують картинки (пори року) і вони по них розказують вірші

Spring is green.

Summer is bright.

Autumn is yellow.

 

 

Winter is white

T: I know another poem about seasons.

Вчитель розказує вірш:

Winter is snowy.

 Winter is frosty.

The ground is white

All day and all night.

Вірш написаний на дошці.

Т: What season is it about?

Let's read this poem. You can see it on the blackboard. Read it all together.

Далі пропонується прочитати вірш одному з учнів. Т: Tanya, read this poem, please.

 II. Основна частина уроку.

  1. Активізація вживання займенників, прийменників місця.

Т: Таня читала нам вірш.

She reads it well.

Translate my sentence please.

P: перекладають речення

T: What is the English for „він", „вона", „я", „ти", „ви", „ми".

Р: учні відповідають на запитання.

Т: Now I have a nice poem for you.

Слухайте мій вірш і хто може допомагайте назвати займенники:

Я ошибся, ай-ай-ай!

Я - местоимение -I [а І]

Вы не стойте на краю!

Ты и вы - иначе - you [j u:]

Выучили мы стихи!

Мы - местоимение - we [w I]

Он смеялся ха-ха-ха - ха!

Он - местоимение - he [h I]

Она спешила, не спеши!

Она - местоимение - she [s h I:]

2.Активізація вживання прийменників місця

Беремо макет кімнати.

Т: Look at this girl! Where is she?

P: She is in the room.

T: Тепер повторимо прийменники місця: in, on, above, under, at.

На дошці розміщені малюнки. Подивіться на малюнки та скажіть:

Where is the egg?

Учні повинні над кожним малюнком написати відповідний прийменник.

  1. Робота з підручником.

Т: Now, open your books. Ex.23p.l 17.

You mast read and translate these sentences.

P: читають та перекладають речення.

Т: You read wеll and now we shall play a game.

  1. Гра.

Учню кидається м'ч. Учитель говорить слово на укр. мові, учень повинен відповісти англійською.Повторюються займенники,прийменники лексика по темі «Квартира»

  1. Фізкульт - хвилинка .

Hands up, hands down.

Hands on hips, sit down.

Stand still, hands to the sides.

Bend left, bend right.

One, two, three - hop.

One, two, three - stop!

  1. Активізація вживання лексики по темі «Клас», «Квартира»,

а) Т: Look at our classroom. What can you see in the classroom?

P: Ввідповідають на запитання вживаючи вираз I can see...

 

Т: Тепер прослухайте вірш про класну кімнату.

Many classrooms школа має

В них вона дітей навчає .

Розвивати здібність, ум

Всі приходять у classroom.

Радо клас вас зустрічає,

Свої  doors він відкриває

Windows в нас великі дуже

Нам моргають не байдуже.

Many lamps згори сміються,

Вони майже не псуються.

Ceiling всі ці lamps тримає

І розбитись не пускає.

Ну a desks стоять на floor,

Що від windows аж до door

 Простяглася під ногами

 І завжди блищить під нами.

 Бо вмиває тьотя часто

Всю її своєю duster.

Друже ми усі багаті-

Є чотири walls в кімнаті.

На одній із них - blackboard,

  Де записуємо ми word.

б) Опис макета квартири.

Т: I have a nice picture of the room. 

Назвіть предмети, які бачите в кімнаті

What can you see in the room?

в) Робота з картками. 

Учні отримують картки з зображенням предметів домашнього вжитку,

за час поки діти гратимуть в гру « Magic box» учні повинні скласти усно 3-4 речення.

г) Гра "Magic box "

Діти з коробки виймають малюнок, а на дошці вони повинні записати відповідне слово:

1. t______

  1.   с 
  2.   р_______
  3.   s 
  4.   f 
  5.   b 
  6.   с 
  7.   d______
  8.   d 

10.l_____

11 w_____

Перевірка індивідуальних завдань.

7. Повторення вживання в мові кольорів предметів.

На дошці розвішані різнокольорові кульки.

Т: And now I want to give you some presents for your work at our lesson.

 Look at this balloons .Ann, take one balloon. What colour is it?

Учні по черзі виходять до дошки і беруть кульки.

Ш. Заключна частина уроку.

1.Домашнє завдання.

2.Підбиття підсумків уроку

3.Закінчення  уроку

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Налчаджі Сергій Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
8 лютого 2018
Переглядів
1755
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку