"Конспект інтегрованого уроку з трудового навчання для 4 класу на тему " Лялька-вазон" "

Про матеріал

Розробка інтегрованого уроку з трудового навчання (трудове навчання, природознавство, основи здоров'я), яка включає проектну роботу учнів початкових класів.

Перегляд файлу

План – конспект інтегрованого  уроку з трудового навчання , природознавства, основ здоров´я.

Тема: Виготовлення іграшки обємної форми. «Травяничок». Використання іграшки  в сучасному декоративно-ужитковому мистецтві.

Мета: вдосконалювати техніку роботи з підручними матеріалами; формувати вміння створювати композиції для декору кімнати в техніці хенд мей; пригадати ознаки живої та неживої природи, етапи розвитку рослини; ознайомити з рослинними ліками; розвивати моторику рук, творчі здібності, уяву; вчити контролювати і коригувати свої дії; виховувати охайність у роботі, любов до природи та навколишнього світу; учити й бачити прекрасне довкола.

Обладнання і матеріали:  ножиці, олівець, капронові колготи, тирса, ґудзики, прикраси до ляльки, зерно пшениці, жита, ячменю, гарячий клей, горшечок або мисочка.

 Наочність: різні види ляльок, презентація до уроку, смайлики, словникові слова. 

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

1. Привітання

2. Визначення емоційного стану всіх.

II. СПРИЙМАННЯ Й УСВІДОМЛЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Вчитель. Щоб визначити тему сьогоднішнього уроку нам потрібно давати відповіді на запитання, відгадати загадки і відшукати головні слова у нашому спілкуванні.

  1. Відгадайте загадки.

Замість справжньої дитини

Є у кожної дівчини.

 Її пестять, одягають,

 Спати ввечорі вкладають.

 І годують її смачно —

Дуже мамі вона вдячна! (Лялька)

 

В неї платтячко і банти

 Та до школи не іде.

 Їй би тільки весь час грати

 І не вчитися ніде.

 

 

 То яке головне слово оберемо до теми?      ЛЯЛЬКА

 

Бесіда.

 

  • Як можна отримати ляльку?(Купити, виготовитиз паперу, тканини, зв´язати).
  • Я пропоную подивитись на ляльки, які виготовили учні нашої школи зі своєю вчителькою Главацькою Л.І..
  • Всі  речі виготовлені своїми руками можна назвати одним словом           ХЕНД МЕЙ.
  • Hand Made — сталий вираз у англійській мові, що в перекладі означає «ручна робота».

Це слово в наш час дуже популярне. Бо кожен хоче мати вдома речі, котрі сам виготовив. І котрі не відрізняються від куплених. Ще такі речі дуже високо оцінюються.

  • Яке наступне головне слово оберемо до нашої теми?        ХЕНД МЕЙ
  • Як назвати одним або двома словами такі назви: алое, гарденія, гібіскус,герань, каланхое, монстера, орхідея?ВАЗОНИ, КІМНАТНІ РОСЛИНИ.
  • Для чого вони нам потрібні?
  • Яке останнє слово поповнить нашу тему?     ВАЗОНИ, КІМНАТНІ РОСЛИНИ.
  • Чи можемо ми обєднати ці слова і визначити тему нашого уроку?
  • Правильно. ЛЯЛЬКА ВАЗОН або КІМНАТНа РОСЛИНа виготовлена своїми руками.
  • Фізкультхвилинка(Вправи з мішечками)
  • Хто здоровий — той сміється,
    Все йому в житті вдається.
    Він долає всі вершини,
    Це ж чудово для людини.
  •  Сісти прямо, покласти на голову мішечок з піском. Встати, зробити один-два кроки вперед. Ходьба з мішечком на голові:   із зупинками для перевірки правильності постави; .    З предметом на голові сісти на підлогу, стати на коліна і повернутися у вихідне по­ложення. Робота в парах. Сісти прямо.
  1. Демонстрування та аналіз зразка
  • Для нашої ляльки потрібні колготи будь-якого кольору, тирса, предмети для оздоблення і ще один елемент, який потрібно відгадати

Одне кинув - жменю зібрав

(Зерно)

Ноги на полі,
Тіло в стодолі,
А голова на столі. (Пшениця).
 

Восени лягло, взимку спало,
Навесні зійшло, а влітку вусатим стало. (Зерно)

Що два тижні зелениться,
Що два тижні колоситься,
За два тижні одцвітає,
Ще два тижні наливає
І два тижні підсихає? (Жито)

Ноги на полі,
Тіло в стодолі,
А голова на столі. (Пшениця).

  •                    
  • Як ми використовуємо зернові культури?

З поля зжинають, У млині перетирають,
В печі гублять,
Клянуться, що люблять. (Хліб)

Що це за пан -
З тіста жупан,
Сиу у жупані,
Сам у сметані. (Вареник)

В кожнім місті і селі
Головний він на столі. (Хліб)

Їх любить кожен,
На сонце схожі,
Смачнющі оці
Тоненькі... (млинці).

Як навколо об'їси - 
Серединки не проси.
Ми такі гостинці -
Дірка в серединці. (Бублики)
З борошна, яйця й сметани
Тісто завела старанно
Й запросила друзів Натка
На смачні, пухкі ... (оладки)

Їх цінують за начинку.
В них ховають сир, родзинки,
Сливи, яблука і мак,
Різні овочі на смак.
Як же зветься цей дружок)
Відгадали? ... (пиріжок)
 

  • Від сьогоднішнього дня і в найближчі кілька тижнів наша лялька та зерно будуть слугувати декором.
  • Що таке декор?

 Деко́р — сукупність елементів, що становлять зовнішнє оформлення.                                                    Декоративні рослини ( живі або штучні )

ІІІ. Виготовлення Трав´яничка.

Огляд презентації виробу поетапно.

Бесіда.

  • Які потрібно створити умови, щоб наш травяночок зазеленів? ПОВІТРЯ, ТЕПЛО, СВІТЛО, ВОДА.
  • То якої природи відносять зернові культури? ЖИВОЇ.
  • А які ознаки живої природи ви знаєте?
  • Отже, нам потрібно дуже добре полити, і надалі не забувати цього робити, інакше рослина може відмерти.

ЛІКУВАЛЬНІ ВЛАСТИВОСТІ ПРОРОЩЕНОЇ ПШЕНИЦІ

Пророщені пшеничні паростки ще в давнину вважалися чудовим засобом лікування різних захворювань і зміцнення імунітету. За біологічної цінності пророщена пшениця не має рівних ні в природі, ні в медицині! Про пророщену пшеницю згадується в Аюрведі, традиційній індійській науці про здоров’я людини, Гіппократ призначав її як загальнозміцнюючий засіб.

У чому ж полягає висока біологічна цінність даного продукту? По-перше, в тому, що це натуральний продукт, створений самою природою. У ньому міститься величезний комплекс вітамінів і мікроелементів: вітаміни групи В, Е, А, С, залізо, кальцій, хром, фосфор, цинк, магній, а також величезна кількість ензимів і інших корисних вітамінів і з’єднань.

По-друге, в тому, що пшениця — це дешева сировина і не швидко псується. Пророщувати зерна можна в будь-який час року. Процес пророщування здійснюється самостійно. Важливе значення має дотримання правил пророщування, оскільки неправильно пророщені паростки можуть бути небезпечні для здоров’я.

Як правильно пророщувати зерно пшениці

З чого слід почати процес пророщування? Для початку перебрати зерна, видалити сміття і поламані зерна. Потім добре промити теплою водою і заново залити чистою водою. Протягом 10-12 годин періодично промивати і заливати пшеницю чистою водою. Дана процедура необхідна для того, щоб вивести з зерен хімікати, якими могли бути оброблені зерна. Це є профілактичним заходом, так як зерна можуть бути оброблені, а можуть і не бути. Якщо не підстрахуватися, то замість очікуваної користі лікування принесе швидше за все шкоду.


 

Після 12 годин (можна і менше, просто в цьому випадку вони будуть швидше проростати) викласти зерна в блюдо і залити водою так, щоб їх не було видно на поверхні. Зерна повинні не плавати у воді, а бути добре змоченими. Потім накрити марлею і поставити в світле місце ще на 12 годин. Доби досить для того, щоб зерна проклюнулися.

 

Правильно пророщене зерно пшениці

Якщо зерна менше перебували у воді при замочуванні, то буде потрібно близько 2 діб для появи паростків.

Поява паростків є дуже важливим моментом! Паростки повинні тільки проклюнуться, тобто їх повинно бути лише злегка видно з розірваної твердої оболонки. Саме в цей момент вони найбільш корисні і цінні для здоров’я людини.

Ростуть паростки пшениці дуже швидко. У їжу їх необхідно вживати, коли вони тільки проклюнулися або досягли не більше 2 мм. Чим довше паростки, тим цінність їх менша. Крім того, варто знати, що паростки, які мають в довжину більше 3 мм — небезпечні для здоров’я! На даному етапі в них починають накопичуватися шкідливі для організму людини речовини, і паростки стають гіркими на смак.

Так як пшениця росте дуже швидко, а вживати в їжу можна лише невелику її кількість, то замочувати слід невелику кількість зерен.

Вживання пророщеної пшениці

Пророслі паростки вживаються один раз в день по 1-2 столових ложки, бажано натщесерце. Вживати пророщену пшеницю можна протягом 1-3 місяців. Стосовно тривалості вживання краще все ж проконсультуватися з лікарем.

Даний продукт рекомендується також вживати і з метою профілактики, для зміцнення імунітету, наприклад, додаючи в їжу: гарячі страви, салати, закуски.

Найкраще вживати пророщену пшеницю протягом тривалого періоду для відновлення діяльності всіх органів, а згодом додавати її в їжу в якості профілактики.

Користь пророщеної пшениці

Як вже було зазначено раніше, пророщені паростки — це високоефективний засіб при лікуванні різних захворювань. Після 12 днів вживання пророщеної пшениці у людини нормалізується загальний стан здоров’я, зміцнюється імунітет, відновлюються сили, завдяки чому людина відчуває приплив бадьорості.

В першу чергу виліковуються хвороби серцево-судинної системи. Завдяки наявності магнію, з організму виводиться поганий холестерин і знижується артеріальний тиск.

Проростки пшениці допомагають лікувати камені в нирках і жовчному міхурі. Також допомагають впоратися з запорами.

Нігті і волосся набуває блиск, шкіра стає оксамитовою, відновлюється гострота зору і слуху.

Поліпшується нервова система — зникає депресія, страх, смуток, неспокій.

Щоб впоратися з анемією і заповнити дефіцит заліза, потрібно з’їдати в день приблизно 100 грам паростків пшениці.

Крім вищесказаного, нормалізується обмін речовин. Можуть розсмоктуватися різні новоутворення: доброякісні та злоякісні пухлини, поліпи, кісти, ліпоми, міоми і фіброми.

І, нарешті, пророщена пшениця діє як антиоксидант — відбувається омолодження всього організму, що сприяє уповільненню процесу старіння.

Пророщена пшениця для схуднення

Спосіб схуднення досить простий: перед кожним прийомом їжі за дві години з’їдайте по 2 ст. л. пророслих зерен пшениці, запиваючи склянкою води. Зерна можна попередньо перемолоти.

Протипоказання

Якщо ви недавно перенесли операцію, не слід вживати проростки. Протипоказана пророщена пшениця при виразці шлунка і 12-ти палої кишки, а також при алергії на глютен — целіакії.

Пророслу пшеницю не давайте дітям до 12 років. Не рекомендується вживати її з медом або молоком — це несумісні продукти харчування.

Врахуйте, що вживання пророщеної пшениці з молокопродуктами сприяє інтенсивному газоутворенню.

ІV. Підсумок уроку.

Складання асоціативного куща.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

E:\copy deskop\Мои документы\Оксана мої док\фото\травяничок\100_8283.JPG E:\copy deskop\Мои документы\Оксана мої док\фото\травяничок\100_8284.JPG

E:\copy deskop\Мои документы\Оксана мої док\фото\травяничок\100_8345.JPG E:\copy deskop\Мои документы\Оксана мої док\фото\травяничок\100_8344.JPG

1

 

docx
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
1384
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку